Постинг
25.11.2011 09:58 -
БДЖ ЩЕ ГИ СПОЛЕТИ СЪДБАТА НА БГА "БАЛКАН". Автор: andrei

В ход е кампания за ликвидация на БДЖ, по схемата на ликвидацията на БГА Балкан. Цялата кампания е старателно маскирана с помоща на така наречените синдикати и работодателски организации от тристранния съвет за партньорство и сътрудничество към МС. Веста за съкращаване на 2000 работници от БДЖ, искара на протест хиляди железничари от цялата страна, които искат да запазят работните си места.
Знаменателен факт е, че в деня на стачката, Финансовият Министър Дянков и Председателя на КТ Подкрепа Тренчев, заминаха спешно за САЩ. Изниква въпросът; от какво бе продиктувано това внезапно пътуване зад Океана?Единственото разумно обяснение е, че навярно е намерен купувач за товарните превози на БДЖ, и след като е в ход изпълнението на едно от изискванията на купувача-съкращаването на 2000 работници, предварителният договор за продажбата да е пред подписване.
Интересно е и друго важно обстоятелство, където административният персонал, спрямо работниците от подвижният състав на БДЖ е приблизително 1 към 9, в полза на администрацията, които не подкрепиха стачката, като навярно се надяват, че при тях съкращения не се предвиждат. Ако действително е намерен купувач за товарните превози на БДЖ, изглежда такава клауза в договора не е предвидена и това е оставено единствено в ръцете на бъдещият собственик, което, както може да се очаква - няма да им гарантира работните места.
Очевиден е факта, че БДЖ не върви към реформиране, а е поела курс на приватизация, и надали ще научим имената на бъдещите собственици, които по изпитаната в България схема на офшорки, ще ликвидира БДЖ. Единственото,което е сигурно, че участниците в тристранното сътрудничество към МС, ще се обогатят за добре свършената операция със значителни комисионни. Да му мислят от тук нататък работниците и администрацията какво ги очаква, а то не е по-различно от случилото се в БГА "БАЛКАН".
Знаменателен факт е, че в деня на стачката, Финансовият Министър Дянков и Председателя на КТ Подкрепа Тренчев, заминаха спешно за САЩ. Изниква въпросът; от какво бе продиктувано това внезапно пътуване зад Океана?Единственото разумно обяснение е, че навярно е намерен купувач за товарните превози на БДЖ, и след като е в ход изпълнението на едно от изискванията на купувача-съкращаването на 2000 работници, предварителният договор за продажбата да е пред подписване.
Интересно е и друго важно обстоятелство, където административният персонал, спрямо работниците от подвижният състав на БДЖ е приблизително 1 към 9, в полза на администрацията, които не подкрепиха стачката, като навярно се надяват, че при тях съкращения не се предвиждат. Ако действително е намерен купувач за товарните превози на БДЖ, изглежда такава клауза в договора не е предвидена и това е оставено единствено в ръцете на бъдещият собственик, което, както може да се очаква - няма да им гарантира работните места.
Очевиден е факта, че БДЖ не върви към реформиране, а е поела курс на приватизация, и надали ще научим имената на бъдещите собственици, които по изпитаната в България схема на офшорки, ще ликвидира БДЖ. Единственото,което е сигурно, че участниците в тристранното сътрудничество към МС, ще се обогатят за добре свършената операция със значителни комисионни. Да му мислят от тук нататък работниците и администрацията какво ги очаква, а то не е по-различно от случилото се в БГА "БАЛКАН".
факт е. В деня, в който беше обявено,че ще има стачка на БДЖ се случи така,че пътувах по работа. Често пътувам, почти всяка седмица с БДЖ и не можеше да не ми направи огромно впечатление факта,че срещнахме и застигахме много товарни влакове. Други изчакваха по гарите за свободен път. Какво ли нямаше,цистерни с масла, с олио, с нефт и други такива товари. Българска железопътна компания с нейните отличителни локоотиви и тук-таме някоя композиция с локомотиви на БДЖ. Като хлебарки бързаха. Нещо се случваше и скоро ще го разберем. Правеше впечатление,защото обикновено на месеца срещаме по някоя късичка влакова товарна композиция. та такива неща.
цитирай
2.
usandthem -
БДЖ я ликвидираха тези, които я окрадоха и оставиха с 800 милиона задължения
25.11.2011 22:22
25.11.2011 22:22
тези задължения могат да станат и двойно повече, ако продължава източването. В момента, в който кредиторите поискат парите си, мача свършва. Този път няма да има кой да я извади от списъка за ликвидация и да я спаси, за разлика от "Балкан". 2001 година - 145 милиона евро заем, 2007 - 125 милиона евро заем ! Къде са ?! Ако вие сте собственик на тази фирма щяхте ли да търпите кражбите, раздутия щат, мъртвите души в администрацията, неизгодните покупки на бракувани вагони ?! НЕ, нали ?! Обаче като респективен собственик заедно с останалите, защото държавата сме всъщност всички ние, искате статуквото да не се променя. Да я загробим до последно, но и на никой да не я дадем. Да изплащаме откраднатите кредити, да изплащаме постоянните загуби, защото откъде мислите, че ще бъдат избити ?! Виденов набута в списъка за ликвидация точно такива фалирани, източени и с огромни задължения фирми. Жалко, че не изкара целия мандат и не успя да ги ликвидира, тогава щяхте да сте доволни - всичките те начело с "Балкан" щяха гордо да потънат ! Чудесно, нали ?!
цитирай
3.
анонимен -
на usandthem
26.11.2011 09:44
26.11.2011 09:44
За източването и за (не)изгодните сделки с държавните предприятия сте наплно прав, но след т.н. приватизация ще бъдат продадени и претопени даже и останалите вагони и релси.
За това става дума. А след това, естествено, и за работните места на хиляди хора.
А ако все още не сте наясно какво се крие зад подвеждащото понятие - приватизация, спомнете си че до скоро, а и сега, под "приватизация" се разбираше - законна кражба. За съжаление, си е точно така.
И ако наистина се интересувате от същността на "нещата", прочетете отксите от изказваня на премиера Бойко Борисов, за чуждестранните инвеститори и "ползата" от тях, които изказваня бяха публикувани и в блог.бг, последните дни. В момента не помня заглавието на публикацията, но заради вас и такива като вас, ще я потърся и ще я публикувам и в моя блог.
цитирайЗа това става дума. А след това, естествено, и за работните места на хиляди хора.
А ако все още не сте наясно какво се крие зад подвеждащото понятие - приватизация, спомнете си че до скоро, а и сега, под "приватизация" се разбираше - законна кражба. За съжаление, си е точно така.
И ако наистина се интересувате от същността на "нещата", прочетете отксите от изказваня на премиера Бойко Борисов, за чуждестранните инвеститори и "ползата" от тях, които изказваня бяха публикувани и в блог.бг, последните дни. В момента не помня заглавието на публикацията, но заради вас и такива като вас, ще я потърся и ще я публикувам и в моя блог.
Търсене
Най-четени
1. apollon
2. radostinalassa
3. iliaganchev
4. kvg55
5. reporter
6. zahariada
7. demograph
8. mt46
9. planinitenabulgaria
10. varg1
11. iw69
12. wonder
13. grigorsimov
14. leonleonovpom2
2. radostinalassa
3. iliaganchev
4. kvg55
5. reporter
6. zahariada
7. demograph
8. mt46
9. planinitenabulgaria
10. varg1
11. iw69
12. wonder
13. grigorsimov
14. leonleonovpom2
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. leonleonovpom2
4. wonder
5. mt46
6. ka4ak
7. ambroziia
8. dobrota
9. milena6
10. donkatoneva
2. katan
3. leonleonovpom2
4. wonder
5. mt46
6. ka4ak
7. ambroziia
8. dobrota
9. milena6
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. lamb
3. radostinalassa
4. hadjito
5. iw69
6. kalpak
7. rosiela
8. savaarhimandrit
9. dokito
10. varg1
2. lamb
3. radostinalassa
4. hadjito
5. iw69
6. kalpak
7. rosiela
8. savaarhimandrit
9. dokito
10. varg1
За този блог

Гласове: 8282