Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2012 00:36 - Последните 5 протокола на ционските старейшини, и "Словото на равина Райхорн"
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 2372 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПРОТОКОЛ №19.  Ние не ще допуснем самостоятелно никой да се занимава с политика, но ще поощряваме докладите, молбите и проектите, които се предлагат на вниманието на правителството с цел подобрение на народния бит. Това ще ни даде възможност да откриваме недостатъците и фантазиите на нашите поданици, на които или ще удовлетворяваме исканията, или ще отговаряме с разумни опровержения, които ще доказват късогледството на ония, които разсъждават неправилно.

Шумно изразеното недоволство срещу нашата добра власт не ще е нищо друго, освен лаене на псе срещу слон. За едно правителство, което е добре организирано не толкова от полицейска, колкото от обществена страна, лаенето е безрезултатно. Палето лае срещу слона, без да съзнава неговата сила и значение: достатъчно е само с добър пример да изтъкнем силата и значението на едната и на другата страна и псето, щом съгледа слона, ще престане да лае и ще почне да върти опашка.

ЮДЕИТЕ ПРИРАВНЯВАТ ПОЛИТИЧЕСКИТЕ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ С КРИМИНАЛНИТЕ.

За да лишим политическото престъпление от престижа на доблест, ние ще го поставим на подсъдимата скамейка наред с кражбата, убийството и с всички други отвратителни престъпления. Тогава общественото мнение ще смеси в представата си престъплението от този разред с позора на вулгарните престъпления и ще го заклейми с презрение.

Ние се постарахме, и надявам се, че сполучихме да внушим на гоите да не възприемат този способ за борба с размириците. За тази цел чрез речи и чрез печата, както и в умелото ни внушение при съставянето на учебниците по история, ние направихме реклама на мъченичеството за идеята на общото благо. Тази реклама увеличи контингента на либералистите и постави хиляди гои в редовете на нашия инвентар.

 

ПРОТОКОЛ №20 - ЮДЕИТЕ СЪЗДАВАТ ИКОНОМИЧЕСКИТЕ КРИЗИ И ПРИНУЖДАВАТ ПРАВИТЕЛСТВАТА ДА ПРАВЯТ ДЪРЖАВНИ ЗАЕМИ

Днес ще разгледам финансовата програма, която бях отложил за в края на доклада си. Това е най-трудният, заключителният пункт в нашите планове. Ако си спомняте, аз по-рано със загатвания ви говорих, че успехът на нашите действия се разрешава от цифрите на парите.

Когато вземем властта, неотговорното ни правителство от чувство за самосъхранение ще избягва чувствително да обременява народните маси с налози; то няма да забравя, че трябва да играе ролята на баща и покровител. Понеже държавната организация струва скъпо, а нужните средства трябва да се намерят, то ще трябва да пипа особено грижливо, когато разрешава въпроса за равновесието в тази материя.

ПРОГРЕСИВЕН НАЛОГ ВЪРХУ БОГАТСТВАТА

Нашето управление, в което монархът ще има узаконената функция, че е собственик на всичко, което се намира в държавата – нещо, което лесно може да се проведе и на дело – ще може по законен ред да изземе всички суми, необходими за правилното парично обръщение в държавата. Ето защо, покритието на държавния фиск, чрез прогресивния данък върху имотите, ще даде най-сигурни резултати. Данъците ще се изчисляват върху определен процент на имота и изплащат без притеснения и разорение на гражданите. Богатите ще трябва да съзнаят, че е в техен интерес за представят част от своите излишъци в полза на държавата, която им гарантира владението на останалите имущества и правото на честна печалба. Казвам “честна печалба”, понеже учреденият със закон контрол над богатствата ще отстрани грабежите.

Тази социална реформа трябва да дойде от горе, защото времето й настъпва. Тя е необходима, за да има мир. Да се събират данъци от сиромаха, ще рече да се сее семето на революцията; то е в ущърб на държавата, която не бива заради дребното да губи голямото. Независимо от това, щом капиталистите се обложат както трябва, ще се прекрати и натрупването на богатства в частни ръце. Сега ние натрупахме капиталите в частни ръце, с цел да ги противопоставим на правителствената сила на гоите – на държавните им финанси.

ДАНЪЦИ

Данък, който се увеличава прогресивно на големината на капитала, ще даде много по-голям приход, отколкото сегашният, почти еднакъв процент, поголовен данък. Последният за нас сега е потребен, само за да предизвикваме всред гоите вълнения и недоволства.

Силата, на която нашият монарх ще се опира, се състои в равновесието между богатствата на гражданите и задълженията им към държавата, което е и гаранция за мира. Това равновесие и този мир ще се постигнат, когато капиталистите отстъпят част от своите доходи. С това те ще осигурят правилния ход на държавната машина. Държавните разходи трябва да се посрещат от ония, които могат безболезнено да ги понесат и от които има какво да се вземе.

С една такава мярка ще се премахне ненавистта към богатия, в когото бедния вижда финансовия крепител на държавата, пазителя на мира и на благоденствието. За бедния ще бъде ясно, че богатият е който дава нужните средства, за да има ред в страната. А за да не бъдат интелигентните богати платци много огорчени от новите данъци, ще им се дават подробни отчети за назначението, което ще имат тези данъци. Разбира се, такива отчети няма да се дават и за сумите, които отиват за нуждите на трона и на административните учреждения.

Монархът не ще има собствено имущество, щом всичко, което се намира в държавата, представлява неговото притежание. Иначе би се получило противоречие. Фактът, че монархът има собствени средства, дава основание да се отрича правото му на собственост върху всеобщото владение.

Наследниците на монарха ще се издържат на държавни средства. Всички други негови сродници трябва или да се поставят в редовете на държавните служители, или сами да се трудят да получат право на собственост. Привилегията на царската кръв не може да служи за разхищение на държавната хазна.

При всички парични сделки: купуване, продаване, получаване пари или наследство, ще се плаща прогресивен гербов налог.

Ако някой укрие, че е продал правото си на собственост, все едно – парична или друга, и това се узнае, на виновника ще се наложи да плати процент от скритата стойност и глоба в размер, съобразен с продължителността на времето, през което е укривал извършената сделка.

Разписките за всички парични сделки и покупки трябва в срок на една неделя да се представят в местното данъчно управление, с означение на името, фамилията и постоянното местожителство на бившия и новия собственик на имуществото. Това прехвърляне, което трябва да бъда поименно, ще се обложи със сума, която да бъде по-голяма от обикновените разходи, които са свързани с покупката и продажбата и което ще се плаща само в гербов налог при определен процент. Направете сметка колко пъти тези налози ще надминат приходите на гоевските държави.

ДЪРЖАВНА КАСА

Фондовата каса на държавата трябва да съдържа определено количество запасни суми. Всичко, каквото се събере повече от това количество, трябва да се пусне в обръщение. С тези пуснати суми ще се организират обществените предприятия. Понеже инициативата за тези предприятия ще излиза от държавата, то тя здраво ще привърже работническата класа към владетелите. Една част от тези суми ще се дава като награда за изобретателност и производство.

НАЗНАЧЕНИЕ НА ПАРИТЕ

По никакъв начин в държавната каса не бива да се държат, макар и една седмица, по-големи суми отколкото след строг разчет са определени. Парите съществуват, за да бъдат винаги в обръщение. Всеки техен застой се отразява гибелно върху хода на държавния механизъм, на който те служат като смазочно средство; застоят им може да спре правилния ход на този механизъм.

ПРОЦЕНТНИТЕ ЦЕННИ КНИЖА ПРЕДИЗВИКВАТ ЗАСТОЙ.

Заменяването на част от монетния знак с процентни книжа предизвиква точно такъв застой. Последствията от подобни мерки сега вече достатъчно се забелязват.

ТОЧНИ И ЯСНИ МЕСЕЧНИ ДЪРЖАВНИ ФИНАНСОВИ ОТЧЕТИ

Ние ще уредим така добре отчетността, че всеки път, когато владетелят пожелае, ще може да има на ръце пълния отчет за държавните приходи и разходи, разбира се, с изключение на текущия несъставен месечен отчет и на предидущия, който още не може да бъде представен.

ВЛАДЕТЕЛЯТ ЩЕ КОНТРОЛИРА ФИНАНСИТЕ.

Единственото лице, което няма интерес да се разграбват държавните средства, това е техният собственик – владетелят. Ето защо неговият контрол ще отстрани всяка възможност за загуби, прахосвания или кражби.

За да може владетелят да има време за контрол и творческа работа, ще се прекратят всички официални представления и приеми, които се правят само от етикет и му отнемат драгоценното време. Тогава неговата власт не ще бъде вече раздробена между случайно издигнати гои, които обкръжават престола му, не защото ги е грижа за държавните интереси, а за лични сметки, блясък и разкош.

ЮДЕИТЕ СЪЗДАВАТ ИКОНОМИЧЕСКИТЕ КРИЗИ И ПРИНУЖДАВАТ ПРАВИТЕЛСТВАТА ДА ПРАВЯТ ДЪРЖАВНИ ЗАЕМИ.

Ние създадохме всред гоите икономически кризи с единствена цел да извадим парите от обръщение. Така се блокираха грамадни частни капитали, гражданите изтеглиха от държавните банки парите си и държавите биваха принудени да се обръщат към капиталистите за заеми. Тези заеми отегчават държавните финанси с плащането на проценти и ги поставят в зависимост от кредиторите. Капиталистите отнеха индустрията от ръцете на занаятчиите и я съсредоточиха в свои ръце. Така те изсмукаха всичките народни сокове, а с това и държавните.

КОЛИЧЕСТВО НА ПАРИТЕ

Количеството на парите, които сега се пущат в обръщение, не съответстват на нуждите на живота и не може да задоволи нуждите на работниците. Количеството на парите трябва да е съобразено с прираста на населението; при това трябва да се броят и децата като потребители още от деня на раждането им. Своевременни ревизии и решения за пускане на пари представляват съществен въпрос, който има значение за целия свят.

ЗЛАТНАТА ВАЛУТА

Вие знаете, че златната валута е била гибел за всички държави, които са я приели, защото тя не може да задоволи необходимостта от пари, още повече, че ние се постарахме да изтеглим колкото е възможно повече злато от обръщение.

ТРУДОВАТА ВАЛУТА

Ние трябва да въведем валута равна на стойността на работната сила, безразлично дали тази валута ще бъде книжна или монетна. Ние ще пускаме в обръщение пари в количество, съобразено с нормалните нужди на всички поданици, като увеличаваме това количество съобразно прираста на населението. С тези сметки се занимава всяка административна област.

БЮДЖЕТЪТ

За да не стават задръжки при отпускането на пари за държавни нужди, владетелят ще определя с указ размера на сумите и срока, за който се отпускат. С това ще се отстрани възможността дадено министерство да фаворизира едни учреждения в ущърб на други. Бюджетните приходи и разходи ще се водят паралелно, едни до други, за да се вижда във всеки момент движението и състоянието на сумите в касата.

Реформите и принципите, които проектираме да прокараме в гоевските финансови учреждения, ще облечем в такива форми, че те няма да разтревожат никого. Ние ще посочим, че тези реформи са необходими, вследствие на страшната анархия, създадена от ред финансови безпорядъци. Ние ще изтъкнем, че главният безпорядък произлиза от това, че у тях започват с гласуването на един бюджет, който от година на година постоянно нараства и то по следната причина: с този бюджет те изкарват до средата на годината; после искат допълнителен бюджет, който изразходват за три месеца, а след това пък искат ликвидационен бюджет. Но понеже бюджетът за следващата година се гласува съобразно общия баланс, то ежегодното отдалечаване от нормата чувствително се увеличава, вследствие на което годишният бюджет се утроява за период от десет години. Благодарение на тази практика, която е резултат на безгрижие в гоевските държави, касите им са опустели. Заемите, падежът на които настъпва след това, дообират и останалото и довеждат гоевските държави до разорение. Вие отлично знаете, че ние не можем да въведем у нас такава финансова неуредица, каквато сме внушили на гоите.

ДЪРЖАВНИ ЗАЕМИ: ВЪНШНИ И ВЪТРЕШНИ

Всеки заем е доказателство за държавно безсилие и неразбиране на държавните работи. Заемите висят над главите на управниците като дамоклев меч и ги принуждават вместо да събират от поданиците си временни налози, да идат с протегнати ръце да просят милостиня от нашите банкери. Външните заеми са пиявици, които никой не може да откъсне от държавното тяло, ако те сами не паднат, или държавата сама не ги отхвърли. Но гоевските държави не ги откъсват, а ги залепят на себе си, и затова неизбежно ще загинат по собствена вина.

В същност, каквото представлява сам по себе си обикновеният заем, това е и външният заем. Заемът е пускане на държавни полици, които имат едно процентно задължение, съразмерно със сумата на взетия капитал. Ако заемът се плаща с лихва 5%, то след 20 години държавата изплаща лихви, които достигат размера на направения заем. За срок от 40 години тя плаща лихви два пъти повече от самия заем; за 60 години – три пъти повече, а дългът все си остава непокрит.

ВЪНШНИТЕ ДЪРЖАВНИ ЗАЕМИ СА ПО ЮДЕЙСКО ВНУШЕНИЕ, ЗА ЮДЕЙСКИ ИНТЕРЕСИ.

От тази равносметка става очевидно, че държавата при поголовния данък взема последните стотинки на бедняците данъкоплатци, за да изплаща задълженията си по заеми към чуждестранните банкери, вместо да събере тези стотинки за своите нужди, без да плаща проценти.

Докато заемите бяха вътрешни, гоите само преместваха парите от джоба на бедните в джобовете на богатите. Но когато ние чрез подкуп на тези, които ни трябваха, накарахме гоите да правят външни заеми, всичките държавни богатства потекоха в нашите каси и всички гои почнаха да ни плащат данък за поданство.

Ако лекомислието на гоевските владетели към държавните работи, продажността на министрите и невежеството на финансовите управници задължиха държавите с неизплатими дългове към нашите банкери, ние трябва да знаем, че този успех ни е коствал не малко труд и пари.

ЕДНО-ПРОЦЕНТОВА СЕРИЯ

Ние няма да допуснем да се застояват парите, затова не ще имаме държавни процентни книжа, освен еднопроцентната серия, която не ще даде на пиявиците да изсмукват държавната мощ. Правото да пускат в обръщение процентни книжа, ще бъде предоставено изключително на индустриалните дружества, на които не ще бъде трудно от своите печалби да плащат на държавата проценти. Държавата няма да спекулира с парите, както това правят тези дружества. С парите тя ще посреща своите разходи, а не ще прави търговски сделки.

ИНДУСТРИАЛНИ ЦЕННИ КНИЖА

Индустриалните ценни книжа ще се купуват и от държавата, която от длъжник, какъвто е сега, поради големите си задължения, ще се превърне в заемодавец, защото от това ще има печалба. С тази мярка ще с е прекрати застояването на парите. Тунеядството и мързелът у гоите бяха полезни за нас, докато те управляваха, но са нежелателни за нашето управление.

Колко е голямо недомислието на чисто животинските гоевски мозъци, се вижда от това, че когато те вземаха от нас заеми с проценти, не помисляха, че същите тези пари, увеличени с процента, ще трябва да ги вадят из своите държавни джобове, за да се разплащат с нас. Не беше ли много по-просто да вземат нужните им пари направо от своите поданици.

Гениалността на нашия ненадминат ум се прояви в това, че съумяхме да представим на гоите работата със заемите така, че те дори видяха в тях изгоди за себе си.

ЮДЕЙСКА ФИНАНСОВА ПОЛИТИКА

Нашата финансова политика, която ние, когато му дойде времето, ще представим на гоите под светлината на вековни опити, правени над техните държави, ще се отличава със своята яснота и определеност. Тя нагледно ще убеди всички в ползата на нашите нововъведения. Тя ще сложи край на злоупотребите, чрез които властвахме над гоите, но злоупотреби не ще допуснем в нашето царство.

Ние ще нагласим отчетната си система така, че който и да било от управниците, от най-големия до най-дребния чиновник, да няма възможност без да бъде забелязан, да изтегли дори и най-малката сума за нещо друго, освен за каквото тя е предназначена, или да я изразходва за друга цел, освен определената в плана.

Не може да се управлява без определен план. И героят, и богаташът ще загинат, ако вървят по неопределен път и с неопределени средства.

СЕГАШНИТЕ УПРАВНИЦИ ОБРЪЩАТ ПОВЕЧЕ ВНИМАНИЕ НА ПАРАДНАТА СТРАНА.

Гоевските управници, на които внушихме церемониални приеми, етикеции и увеселения и отклонихме от сериозните държавни занятия, са в същност завеса за нашето фактическо управление. Отчетите на тези случайни управници се съставят от наши агенти. Тези отчети винаги задоволяват недалновидните умове на гоите. Никой от тези, които четат отчетите и проектите, не питат от къде ще се направят спестяванията и какви нови налози ще се предвидят... Вие знаете къде тази безгрижност заведе гоевските държави, до какво финансово разстройство дойдоха те, въпреки удивителното трудолюбие на техните народи...

  

ПРОТОКОЛ №21

ВЪТРЕШНИ ЗАЕМИ

Към доклада си от миналото заседание сега ще прибавя подробно обяснение за вътрешните заеми. За външните заеми аз не ще говоря повече, защото е ясно, че те ни храниха с националните сокове на гоевския труд. Когато дойде нашата всемирна държава, те от външни ще се превърнат във вътрешни. Ние се възползвахме от продажността на административните органи и нехайството на управниците, за да получаваме двойни, тройни и по-големи суми, давайки им заеми от натрупаните и съвсем ненужни нам пари. Кой може да направи това по отношение на нас?

Ще изложа след това подробностите на гоевските вътрешни заеми. Обяснявайки, че ще сключват такъв заем, държавите откриват подписка за своите облигации, т.е. за процентните книжа. За да бъдат облигациите достъпни за всички граждани, определят им цена от 100-1000, като правят и отстъпка на първите подписали. На другия ден изкуствено повдигат стойността на облигациите, в резултат на което всички се хвърлят да записват суми за заема. В продължение на няколко дни касите на държавната хазна се препълват, но, разбира се, и скоро се изпразват, защото парите ще отиде за нуждите, които породиха заема. Обикновено гоевските правителства шумно обявяват, че подписката много пъти превишава размера на заема, което произвежда голям ефект и слуги за основание да казват: ето с какво голямо доверие се ползват ценните книжа на правителството.

ПАСИВ И НАЛОЗИ

Щом, обаче, комедията се изиграе, възниква неприятният факт на образувалия се пасив и при това твърде тежък. За да платят процентите на заема, принудени са да прибягват към нови заеми, които не покриват задълженията, а само увеличават общия дълг. А когато кредита се изчерпи, принудени са с нови налози да покриват не заема, а само лихвите му. Тези налози са пасив, употребяван за покриване пак на пасива.

КОНВЕРСИИ

По-нататък настъпва времето на конверсиите, които намаляват лихвите, но не покриват дълговете. Освен това, намалението на лихвите не може да бъде направено без съгласието на заемодавците. При обявяване на конвертирания заем, предлага се на длъжника – държава, да върне парите на тези банкери, които не са съгласни да отстъпят своите ценни книжа срещу новия заем. Ако всички биха изявили подобно несъгласие и биха поискали парите си обратно, то правителствата биха били хванати на собствената си въдица, защото не са в състояние да платят предложените ценни книжа. За наше щастие, несведующите по финансовите работи поданици – гои, всякога са предпочитали загубите от изменение на курса и намаление на процентите при новите условия на заема, с което са давали възможност на правителствата си да отхвърлят от себе си отговорността за пасива от много милиони. В бъдеще при външните дългове конверсии няма да правим и гоевските държави ще бъдат поставени в тежко положение когато си поискаме всички пари обратно.

БАНКРУТИ, ВЗЕМАНЕ ПАРИТЕ НА СПЕСТОВНИТЕ КАСИ

Признато е, че банкрутирането по-добре от всичко друго служи като средство за скъсване на връзките между народите и техните управници.

Обръщам вашето най-голямо внимание не само на тази мисъл, но и на следующето обстоятелство: сега всички вътрешни заеми са се превърнали от консолидирани на летящи дългове, т.е. такива, чиито срокове за изплащане са повече или по-малко близки. Тези дългове се състоят от изразходваните пари на вложителите в спестовните и другите каси. Намирайки се дълго време в разпореждането на правителството, тези фондове се изчерпват за изплащане на лихвите по външните заеми, а вместо тях се влагат суми в размер само на рентата им. Ето тези именно каси покриват всички неуредици в държавните каси на гоите.

ИЗДАВАНЕ НА ПРОМИШЛЕНИ ЦЕННОСТИ

Ние ще заменим борсите с големи държавни кредитни учреждения, назначението на които ще се състои да издават промишлени ценности въз основа на дадени правителствени съображения. Тези учреждения ще бъдат в състояние да изхвърлят на борсата до 500 промишлени книжа за един ден, или да купят толкова. По този начин всички промишлени предприятия ще попаднат под наша зависимост и вие може да си представите каква мощ ще ни даде това.

УНИЩОЖАВАНЕ НА ФОНДОВИТЕ БОРСИ

Когато ние дойдем на световния престол, всички финансови сделки, които не съответстват на нашите интереси, както и всички фондови борси, ще бъдат унищожени без остатък, понеже ние няма да допуснем да се колебае престижа на нашата власт, тъй както се колебаят цените на ефективите. Ние ще определим със закон пълната и фиксирана стойност на ценните книжа поотделно, като се изключи всяка възможност за повишението или понижението им. Повишението винаги дава понижение, което ние винаги използувахме по отношение ефективите на гоите.

ПРОТОКОЛ №22

Във всичко, което дотук ви изложих, аз се постарах да обрисувам тайната на миналото и настоящето, вървейки по потока на великите, идващи в близко бъдеще събития; докладвах ви тайната на законите за нашите отношения към гоите и за финансовите операции. На тази тема ми остава да добавя още малко. В нашите ръце е най-могъщата съвременна сила – златото, с което във всеки момент ние можем да разполагаме от нашите банки и хранилища в неограничено количество.

ЮДЕЙСКИТЕ ЗЛОДЕЯНИЯ СА ОСНОВАТА НА БЪДЕЩОТО ДОБРО.

Още ли има нужда да ви доказвам, че нашето управление е предопределено от Бога?... Мигър с нашето колосално богатство ние не ще можем да докажем, че злото, което толкова векове бяхме принудени да вършим, е служило в края на краищата за истинското благо и за поставяне на всичко в ред? Макар и с известно насилие, но редът ще бъде установен напълно. Тогава ние ще умеем да докажем, че сме наистина благодетели, понеже върнахме на измъчената земя доброто, свободата на личността, спокойствието, мира и достойнството в отношенията на хората. При това ние ще обясним, че свободата не се състои в разпуснатостта, нито правото – в разюздаността; също така достойнството и силата на човека не се състоят в правото на всеки да провъзгласява разрушителни принципи в името на свободата, на съвестта, равенството и други подобни; че свободата на личността далеч не се състои в правото да се интригува и да се безпокоят другите, като се злоупотребява в ораторските качества над вълнуващите се тълпи, а че истинската свобода се състои в неприкосновеността на личността, честността и точното изпълнение на всички закони на обществото; че човешкото достойнство се включва в съзнанието за своите права едновременно със съзнанието за неприкосновеността на правото на другите, а не в неограничени фантазии, бликащи от неудовлетворените нагони на личното “Аз”.

МИСТИЧНОТО ПРЕКЛОНЕНИЕ ПРЕД ЮДЕЙСКАТА ВЛАСТ.

Нашата власт ще се покрие със слава, защото ще бъде могъща; тя ще управлява и ръководи, а не ще се влече след лидери и оратори, крещящи безумни слова, които гоите наричат велики принципи и които по моето убеждение не са нищо друго освен утопии... Нашата власт ще бъде създател на порядъка, в който се заключава и цялото щастие на хората. Ореолът на нашата сила ще внуши на народите мистическо преклонение и благоговение пред властта на Юда над народите. Истинската ни сила няма да има нищо общо с никакво “право”, даже и божествено: никой не ще помисли да предприеме каквото и да било, което би могло и на косъм да докосне нейната мощ.

 

ПРОТОКОЛ №23

НАМАЛЕНИЕ НА РАЗКОША

За да се научат хората на послушание, трябва да ги приучим към скромност, а за това е необходимо да съкратим промишленото производство на предметите от разкоша. С това ние ще подобрим нравите, деморализирани от съревнованието към разточителство и разкош.

ДРЕБНОТО ПРОИЗВОДСТВО

Ние ще засилим дребното частно производство, което ще подрони частните капитали на фабрикантите. Това е необходимо още и затова, че фабрикантите, макар не всякога съзнателно, движат мислите на масите против правителството.

Безработицата е най-опасното нещо за правителството. Ние ще ликвидираме този въпрос, щом вземем властта в наши ръце.

ПИЯНСТВОТО ЩЕ БЪДЕ ЗАБРАНЕНО.

Пиянството ще бъде забранено със закон и наказуемо като престъпление против човечността, понеже под влиянието на алкохола хората се превръщат в животни. Поданиците, повтарям още един път, ще се подчиняват сляпо на силата, която е напълно независима от тяхната воля и в която те чувстват меча на собствената си защита и помощта против ударите на социалните камшици... За това е нужно монархът да има ангелска душа, за да виждат в него олицетворение на силна, мощна защита.

СТАРИТЕ ОБЩЕСТВА ЩЕ СЕ ЗАЛЕЯТ С КРЪВ, ЗА ДА СЕ СЪЗДАДЕ ЮДЕЙСКОТО ЦАРСТВО.

Сегашните управници влачат своето съществуване всред деморализираните от нас общества, из средите на които навсякъде се показват огнените езици на анархизма. Нашият цар, като има пред вид, че гоите отричат божествената сила на властта, е длъжен издъно да раздруса старите общества и да ги пресъздаде без да се бои, че за това може да се наложи да ги залее със собствената им кръв. Той трябва да ги възкреси, като правилно организирана войска, готова да се бори съзнателно с всяка опасна за държавното тяло зараза.

ЮДЕЙСКИЯТ НАРОД Е БОЖИ ИЗБРАНИК.

Нашият от Бога избран монарх е определен да сломи безумните сили, които се движат от инстинкта, а не от разума, от животинското, а не от човечността. Тези отрицателни сили сега тържествуват. Техни прояви са насилническите правителствени действия, които са логически резултат от гоевските принципи за лична свобода и право. Тези насилия са разрушили всички социални порядки и са разчистили пътя, за да се издигне над тях трона на Юдейския владетел, но те ще престанат в момента на неговото възцаряване. Ние ще изгладим пътя на монарха така, че да няма по него никакви грапавини, и тогава ще можем да кажем на народите: “Благодарете на Бога и се преклонете пред този, който носи на лицето си печата на предопределената власт над хората, на когото сам Иехова е запалил звездата. Никой друг, освен него, не може да ви освободи от безумните сили и злините на живота.

  

ПРОТОКОЛ №24

Сега ще изложа как короната на цар Давид ще се закрепи и в последните слоеве на народите по земята. Това закрепване ще се изгради преди всичко върху началата, които до ден днешен съставляват жизнената сила на нашите, познаващи всички световни работи, мъдреци, които направляват възпитанието и образованието на цялото човечество.

ПОДГОТОВКА НА СВЕТОВНИЯ МОНАРХ

Ние ще готвим неколцина мъже от семейството на Давида за царе и престолонаследници, като ги изберем не по наследствено право, а по проявени способности. Тези избраници ще посветим в съкровените тайни на политиката и управлението, но така, че никой друг да не ги узнае. Целта на този начин на подготовка е да се подчертае, че управлението не може да се повери на непосветените в тайните на изкуството за управление. Само на избраниците ще бъде разкрито и практическото приложение на плановете чрез сравнително разглеждане на многовековните опити, наблюденията върху икономическите ходове и неизменните принципи на социалните науки, с една дума – в духа на здраво установените от самата природа естествени закони за човешки отношения.



 

ИЗБОР НА ПРЕСТОЛОНАСЛЕДНИЦИ

Престолонаследниците ще бъдат лишени от своите права, ако при подготовката се проявят лекомислени, мекушави, или покажат качества, които биха уронили властта и биха ги охарактеризирали като неспособни за управление и вредни за царското предназначение. Само безусловно способните за твърдо, макар и до жестокост, непоклатимо управление, ще получат царската корона от нашите мъдреци. В случай на заболяване, отслабване на волята или други отрицателни качества, царете ще се задължат да предадат юздите на управлението в нови, способни ръце. Царските планове за действия в текущия момент, а още повече за бъдещия, трябва да бъдат неизвестни, даже и за най-близките му съветници.

ЦАРЯТ И НЕГОВИТЕ ТРИМА ПОСВЕТЕНИ В УПРАВЛЕНИЕТО

Само царят, заедно с тримата посветени от него в управлението, ще знаят близкото бъдеще. В лицето на властващия с непоколебима воля над себе си и поданиците си цар, всички ще почувстват осигурена съдбата си. Никой не ще знае целта на царските разпоредби, следователно и никой не ще може да създава пречки за изпълнението им. Естествено, и интелектуалните способности на царете трябва да съответстват на задачите, които ще разрешават по съставения план на управлението. Ето защо царят ще застане на престола, след като познанията му се проверят от мъдреците. За да спечели обичта на народа си и народа да го познае – царят трябва да беседва по площадите със своя народ. Това ще възстанови нарушеното досега сцепление между царя и народа. Нам е нужно до момента, в който ще наложим нашата власт, царят и народът да бъдат разделени, за да попаднат поотделно под нашето влияние.

НАШИЯТ ВЛАДЕТЕЛ ТРЯБВА ДА БЪДЕ БЕЗУПРЕЧНО НРАВСТВЕН.

Юдейският цар не трябва да се намира под властта на своите страсти, особено на сладострастието. В ни една черта от неговия характер не трябва да има сянка от властническия животински инстинкт, който помрачава ума... Сладострастието най-много разстройва умствените способности и яснотата на възгледите, понеже отвлича мисълта към животинската страна на човешката дейност.

Владетелят от светото семейство на Давида, който ще бъде опората на човечеството, трябва да принесе в жертва за своя народ всичките си лични влечения.

Нашият владетел трябва да бъде напълно безупречен.

Край на "Тайните протоколи"

.................................................


Надгробно слово на равина Райхорн

произнесено 1869 г. в Прага над гроба на "великия" равин Симеон-бен-Иехуда. Същата рече е била публикувана от Ритклиф, който заплаща с живота си за разгласяването й. Сенол, който завел Ритклиф да чуе надгробната реч, също бил убит малко по-късно в дуел. Основните идеи, изразени в речта, се срещат напълно развити в Протоколите".


1. На всеки сто години ние, мъдреците на Израил, обикновено се срещаме в синедриона, за да разгледаме нашия напредък по отношение на господството си над света, което Йехова ни е обещал, и нашето завоевание над неприятеля -християните, християнството.

2. Тази година, събрани около гроба на нашия преподобен Симеон-бен-Йехуда, ние можем да обявим с голяма гордост, че изминалото столетие ни доведе много близо до нашата цел, и че тази цел много скоро ще бъде постигната.

3. Златото винаги е било и ще бъде непреодолима сила, и манипулирано от наши експерти, то винаги ще бъде най-полезния лист за тези, които го притежават и обект на завист за онези, които го нямат. Със злато ние можем да купим и най-упоритото съзнание. С него можем да определим всеки стандарт, точната стойност и настоящите цени на продуктите. Със злато можем да субсидираме всички държавни заеми, т.е. да държим държавите под наша власт.

4. Вече главните банки, борсите на целия свят и кредитите на всички управления са в наши ръце.

5. Другата велика сила е пресата. Повтаряйки непрекъснато някакви идеи, пресата успява в края на краищата да ги наложи като действителни. Театърът ни служи по същия начин. Навсякъде пресата и театърът се подчиняват на нашите нареждания.

6. Чрез непрекъснато поддържане на демокрациите ние ще разделим християните в политически партии, ще разрушим тяхното единство и навсякъде ще посеем разногласие и разединение. Така притиснати, те ще бъдат принудени да се подчинят на закона на нашата банка, която винаги стои обединена и предана на нашата кауза.

7.  Ние ще насилим християните да влязат във войни, като използваме тяхната гордост, високомерие и глупост. Те ще се избиват един друг и ще прочистят за нас земята, която ще принадлежи на нашия собствен народ.

8. Притежаването на земя винаги е носело влияние и власт, С призив за социална правда и равенство ние ще раздробим големите чифлици. Ще дадем на селяните малки парчета земя, и те много скоро ще станат наши длъжници, тъй като разходите по култивирането на малкото земя ще ги принудят да вземат заеми от нас. Нашият капитал ще ни направи техни господари. По този начин ние ще станем собственици, притежатели на земята им, която ще подсигури властта ни.

9. Нека опитваме да заменим движението на златото с книжни пари. Така нашите каси ще погълнат златото, а ние ще регулираме стойността на книжните пари, което ще ни направи господари при всички положения.

10.  Между нас има много оратори, способни да възбуждат ентусиазъм и да убеждават народите. Ние ще ги разпръснем между хората да проповядват промените, които ще подсигурят щастието на човечеството. Със злато и лас­кателства ние ще спечелим пролетариата, който сам ще се справи с унищожаването на капиталистите-християни. Ние ще обещаем на работниците такива заплати, каквито те никога дори не са сънували, но в същото време ще повишим цените на продуктите от първа необходимост, така че нашата печалба също да бъде голяма.              

11. По този начин ние ще подготвим революции, които християните сами ще направят и от които ние ще оберем плодовете.

12. Чрез подигравки и нападки срещу тях ще направим техните свещеници за посмешище, а тяхната религия - смешна и отвратителна, както и тяхното духовенство, Тогава ние ще станем господари и на техните души. Нашата привързаност към религията ни, нашето служене на Бога ще докаже превъзходството на нашата религия, превъзходството на нашите души.

13. Ние вече сме поставили наши собствени хора на всички важни места и длъжности. Освен това правим всичко възможно да снабдим гоите с наши адвокати и лекари. В резултат получаваме: адвокатите ни са в течение на всички наши интереси, а лекарите ни, влезли веднъж в някое семейство, стават негови изповедници и регулатори на съзнанието на членовете му.

14.   Преди всичко трябва да монополизираме възпитанието и просветата. Чрез тях ще разпространим идеи, полезни за нас, и ще обработим детските мозъци да ни слушат и да ни служат.

15. Ако някой от нашите хора случайно попадне в ръцете на правосъдието (християнското), ние трябва да се разтичаме да му помогнем. Да му намерим толкова свидетели, колкото са му необходими, за да го спасят от съдиите, докато самите ние станем съдии.

16. Монарсите на християнския свят, погълнати от амбиции и суетност, са обградени с лукс и правят излишни разходи за поддържането на многобройна армия. Ние трябва да им доставим всички необходими пари, които те така глупаво искат и харчат. По този начин ще ги държим вързани.

17. Нека не възпрепятстваме женитбата между наши мъже и християнски-момичета. Това ще позволи крака ни да стъпи и в най-затворените християнски кръгове. Ако наши дъщери се омъжат за гои, те ще ни бъдат не по-малко полезни, защото децата на една майка еврейка са наши.Нека поощряваме свободната любов, чрез която християнските жени ще разрушат един от принципите на тяхната религия.

18. През многото изминали столетия синовете на Израил, презирани и преследвани, са работили и мислили как да намерят пътя към силата. Те извоюваха славата. Те контролират икономическия живот на омразните християни. Тяхното влияние доминира над политиката и над морала.

19.  По наше желание трябва да пуснем в действие предварително замислената революция, която, разрушавайки всички класи на християнството, ще превърне християните окончателно в наши роби. Така ще се изпълни обещанието на Бога, дадено на нашия народ.

 

ПП:

Към предсказанията на този протокол прибавям някои от събитията, станали от тогава насам. Сами ще видите и ще се убедите в близостта между Протокола, намерен в джоба на евреина-болшевик, Манифеста на Кремъо и писмото-ферман на Принца на евреите от 1489 г., публикувано в списанието на Ротшилд. Интересно е как евреите са допуснали да бъде публикувано това писмо?... Вероятно не са предполагали, че ще се намери някой „езичник"-неевреин, който да го сравни с други ционистки документи и с това, което се появява по-късно, дори и днес.                                                   

Брой 195 от 21 октомври 1920 г. в-к „Ля вией Франс" публикува много важна констатация:

Съществува поразителна аналогия между Прото­колите на циониските мъдреци и речта на равина Райхорн, произнесена през 1869 г. в Прага над гроба на великия равин Симеон-бен-Иехуда. Същата рече е била публикувана от Ритклиф, който заплаща с живота си за разгласяването й. Сенол, който завел Ритклиф да чуе надгробната реч, също бил убит малко по-късно в дуел. Основните идеи, изразени в речта, се срещат напълно развити в Протоколите ".

В брой 214 от; 10 март 1921 г. в-к „Ла вией франс" публикува текста на надгробното слово, което е било отпечатано също и в сп. „Руското еврейство". Съвсем ясно е, че надгробното слово и Протоколите на ционските мъдреци имат един и същ източник. И едното и другите са пророчески, и силата, която прави пророчествата им реалност, е успяла да превърне предреченото в обективна действителност. Тази реч е много важно и поради това се спираме на всеки пасаж от нея, който е изпълнен досега. Повече не съществува никакво съмнение по отношение на това, на кого принадлежи силата, която обезпокоява и тревожи народите, създавайки световни конфликти, като в същото време прибира всички печалби. Безспорно е, че съществува Световен ционистки заговор, който вече е напълно разкрит.




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 15604008
Постинги: 3945
Коментари: 6953
Гласове: 7963
Архив
Календар
«  Май, 2022  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031