Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2013 16:22 - Баща плаче във Фейсбук: Социалните скриха момченцето ми! Изтръгнаха го от ръцете на майка му,
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 3231 Коментари: 5 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
твърди Иван Драгостинов в шокиращ разказ
Тежка драма предизвиква вълна от коментари и реакции във Фейсбук от няколко дни. Баща се оплаква, че детето му е взето и не може да го види. До момента той е събрал десетки симпатизанти, които предлагат да помогнат.

image
Ето и разказa на бащата:

“Един ден останах без работа. Семейството ми беше без доходи, това ме принуди да се обърна към социални грижи. Живея в село Люлин, срещнах се със социален работник, а тя ми каза, че не ми се полагат никакви помощи, защото със жената с която живея и имаме дете, се водим на различни адреси и нямаме регистрация в бюрото по труда. От Перник ми отпуснаха еднократна помощ в размер на 200лв, но ме посъветваха жена ми да си смени адресната регистрация. Това ме накара да тръгна по институции, за да оправям документи, за да бъдем на един и същ адрес.

По сигнал на социалната работничка, към която аз лично се обърнах за помощ, служителите от Закрила на детето буквално са изтръгнали детето от ръцете на майка му и са заминали, без да оставят телефон за контакт или пък някаква информация къде отвеждат детето ни и причините за тези техни действия.

Когато се прибрах жена ми плачеше истерично и почти не можеше да ми обясни какво се беше случило, но аз помислих, че са били крадци. Веднага тръгнахме към сградата на закрила на детето в Перник. Когато отидохме там ние видяхме детето ни и ни олекна, че детето не е в ръцете на бандити. Изведоха момченцето ни, а нас ни поканиха в една стая, където ни обясниха, че не бива да се съпротивляваме, защото ще бъдат принудени да извикат и полиция и така детето ни ще бъде поставено и под полицейска закрила. Попитах къде ще бъде детето ни, а отговора беше, че ще бъде настанено в приемно семейство по спешност!”, пише Иван Драгостинов. Той твърди, че след като му взимат момченцето, е заведено и дело за временно отнемане на родителските права.  “От този момент до сега аз търся детето си и не го откривам. Нямам контакт с него. Нямам никакви данни къде е то сега, при кого е. Никой не ме е информирал за нищо. Ние си искаме детето. Моля всеки един , който може да ни помогне!”, призовава отчаяният баща...
 
БЛИЦ




Гласувай:
5



1. danailvdimitrov - Вече започва да се случва и у нас...
14.06.2013 16:45
скандинавския кошмар е вече тук.

Разбира се това не се случва с циганско семейство а с българско (но то се подразбира)
цитирай
2. audan - Почна се
14.06.2013 19:07
Мислех, че както обикновенио, и този закон няма да се спазва, но ... явно стоят големи интертеси зад всичко това и ... и се почна!
цитирай
3. grigorsimov - Единственото, което временно ги спира в България, това е трезвомислието на народа ни
14.06.2013 22:37
Защото по отношение на семейството, ние много по-трудно можем да бъдем баламосани, че щом така е решено някъде, значи така трябва да е и у нас. У нас тези сатанински мерки няма лесно да се наложат, а докато се налагат насила, на много хора ще им се отворят очите за същността на Западната демокрация, на ЕС и САЩ, и на Световното Еврейство.
цитирай
4. nikikm - Съротива,
15.06.2013 14:41
съпротива срещу този социалфашизъм на всяко ниво и с всички средства!Да ги е страх да припарват до децата ни!Каквото и да става!Тези закони трябва да бъдат отменени! А,"хората" занимаващи се с това, са изроди, срам и за майките си и за народа си!
цитирай
5. vankata666 - казвам се иван драгомиров дави поправя грешката
10.02.2014 17:51
http://m.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.blitz.bg%2Fnews%2Farticle%2F229775&h=GAQFPbdDZ&s=1
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28363666
Постинги: 4299
Коментари: 7559
Гласове: 8247
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930