Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2015 01:52 - Ето кой купува петрола на ИДИЛ, Правда ви говоря и ми вервайте ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 4761 Коментари: 13 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ... Познахте ли го ?

 
image

Аз се чудя къде изчезна  Бабата, а виж ти къде го откривам?! Модерна работа, на кого ли продава!?





На Ердоган чуджук , камионите чакат на терминала.






image
Малка ИДИЛска рафинерия.


image
По-голяма ИДИЛска рафинерия, малко запалена от Големите руски ракети, дето имат 3 м. точност.






image
Няма мърдане, успях да ги хвана точно като пълнят
на Ердоган зocuk, камионите. Да няма тън-пън!


image 
Това пък е модерна ИДИЛска рафинерия, под секрек ще ви кажа, пълнят танкери за ФАЩ, но между нас да си остане!





image

Тука под още по-голям секрет ще ви кажа с ... малки букви;
Тва е моята супер рафинерийка.
Супер горива прайм за разни СУ-та, МУ опс МИ-та и другите Путински ракети.
С Путин такова, далаверка и ала-бала ... нъл ма разбирате!?
Не ма гледайте иначе дрън-дрън а ми вервайте, в заглавието ви го казах!

И недейте да лъжете повече от мен,
 ей, ... аз за туй, курназ ! ! !




Гласувай:
11



1. vencivaleri1951 - Гети остави руските сайтове
28.11.2015 10:53
Путин лъже, това е ясно. Ами Обама лъже ли Гети. Питай "стотника" ти и ще чуеш

че янки президент никога не лъже защото го е страх от статуята на свободата. Нали знаеш, че нея франсетата са я подарили, а оригиналът е на площад на който е имало гилотина. Та и президентите щатски ха да излъжат и се сещат за гилотината.
Та янките официално укориха турците за връзки с джихадистите. И недей да спориш с икото , той в този район папуто си е изкарвал, а и не иска кой знае колко мозък та да се досети човек кой е най удобния купувач на петрол от ислямистите поглеждайки картата .
цитирай
2. blackpredator - ееее, Гетьо
28.11.2015 11:52
требе да пишеш най-отдолу copyright by Сабрислав :)
цитирай
3. slavimirgenchev1953 - Ватникопродавците
28.11.2015 13:26
от десет кладенеца петрол ще докарат, само и само да подпалят США, и то без да изригва Йелоустоун.
цитирай
4. sestra - А накъде без моята?
28.11.2015 14:09
На "ислямската сестра" рафинерията. От нея си плащам тока.
цитирай
5. rustam - Ей, тарикат,
28.11.2015 15:24
кога ще ми обясниш какво значи това РТВ1 ?
цитирай
6. rustam - Твоята я знаем
28.11.2015 15:25
sestra написа:
На "ислямската сестра" рафинерията. От нея си плащам тока.


Някъде по веригата на грантовете на "Америка за България"...
цитирай
7. getmans1 - Хайде бе Венци, ти ще ме караш да оставя руските сайтове, и кво ми повтаряш Икономиста, остава да уточниш сой от вас е „стотника“, аз нямам такъв ...
28.11.2015 19:06
vencivaleri1951 написа:
Путин лъже, това е ясно. Ами Обама лъже ли Гети. Питай "стотника" ти и ще чуеш

че янки президент никога не лъже защото го е страх от статуята на свободата. Нали знаеш, че нея франсетата са я подарили, а оригиналът е на площад на който е имало гилотина. Та и президентите щатски ха да излъжат и се сещат за гилотината.
Та янките официално укориха турците за връзки с джихадистите. И недей да спориш с икото , той в този район папуто си е изкарвал, а и не иска кой знае колко мозък та да се досети човек кой е най удобния купувач на петрол от ислямистите поглеждайки картата .


... щото си имам глава.
За вас изглежда, че всичко което е с брада и автомат, и против Асад е ИДИЛ, а бягайте се от тука бе!
Нима си мислиш, че тия нефтени „гьолове“ са терминалите на рафинерията под контрола на ИДИЛ, защото тя се намира на територията на Ирак?

Никой не отрича, че тези „гьолчета“ може да се намират под контрола на опозицията и да продават, най-вероятно на Турция, но те ИДИЛ ли са!?
ИДИЛ си пердашеше по опозицията в Сирия докато осигури петрол за вашият Асад и рафинерия в Ирак. Достатъчно територия са си осигурили за да си вървят камионите в правилната посока.
Петрола в близост до Турция е съвсем малко а и около границата и няма ИДИЛ, те са при големия нефт.

Колкото до руските сайтове лесно можеш да провериш от къде са снимките, там има много и т най-различни агенции.

Пък Сирия е на туй дередже сигурно щот Икото ти си изкарвал „Лапуто“ там!

цитирай
8. getmans1 - И сигурно я вардят цяла орда ИДИЛци :)))
28.11.2015 19:08
sestra написа:
На "ислямската сестра" рафинерията. От нея си плащам тока.

цитирай
9. getmans1 - Те могат да се оправят и само с газа на КукушелГазХъб , щот той много мобилен и с висок октан :)))
28.11.2015 19:11
slavimirgenchev1953 написа:
от десет кладенеца петрол ще докарат, само и само да подпалят США, и то без да изригва Йелоустоун.

цитирай
10. getmans1 - Венци, абе така и не ми отговаряте, ...
28.11.2015 19:17
Венци, абе така и не ми отговаряте, що миналата година ИДИЛ се активира когато на руско-украинската граница бе най-напечено.

Днес съм си харесал една рафинерия и съм я заплюл на ИДИЛ, и идилци съм си харесал, виж идилки на външен вид не открих, ако имат автомати нямат пък бради и не покриват твоите критерии!
цитирай
11. kvg55 - Кукувица кука, на зелена бука.
28.11.2015 22:43
Кукувица кука, на зелена бука.
цитирай
12. getmans1 - А, ти ходи си гукай с Кукушеля, че сте си лика прилика.
29.11.2015 01:35
kvg55 написа:
Кукувица кука, на зелена бука.

цитирай
13. alibaba4 - Ааа, ей ме на!
29.11.2015 23:49
Продавах на Ердоганя петрол шъ знайш, познал си:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6071748
Постинги: 2741
Коментари: 26492
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031