Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2017 09:43 - Евреин станал християнин и обяснява защо
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 1409 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 21.03.2017 10:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

На нас винаги ни казваха, че ние си имаме наша Библия, а гоите, тяхна – Нов Завет, и че това са напълно различни, противоположни книги.
Единствените християни, които познавах, бяха италианци и мислех, че Иисус е италианец. А когато разбрах, че Иисус е бил юдеин, бях шокиран. Още повече се шокирах, когато разбрах, че Новия Завет е написан също от юдеи. Просто неможех да повярвам. Дядовците и бабите ми, ме учеха, че Новия Завет е наръчник, как да се гонят евреите.

- „Държ се по-далече от него“, казваха ми те.

И, естествено, когато ти кажат, да се дъжиш по-далече от нещо, тогава те обзема любопитство и отиваш да погледнеш. И когато отворих Новия Завет, очаквах да видя план за гонения над евреите.

Предците ми ме предупредиха, че тази книга са я написали хора, убивали евреи. Но се оказа, че там е описана историята на еврейския народ и аз много се учудих. Криех се и четех Новия Завет в библиотеката, за да не ме види некой от моите приятели.

Отварям Новя Завет, и първото израчение гласи:

Книга за живота на Иисуса Христа (Месията), син Давидов, син Авраамов. (Мат.1,1). - Тук са споменати трима човека, и всичките те са евреи.

Бях много шокиран, и като продължих да чета, видях историята на евреин, роден в еврейско селище и в еврейска страна. Той веднъж влязъл в синагогата и обявил, че е (очаквания от евреите) Месия.

Колкото повече четех думите Христови, толкова повече ме привличаше. Това бяха най-прекрасните думи в цялата Библия. Никога, нищо подобно не бях чел.

Когато повярвах, че Йешуа (Иисус) е Месията, се оказа, че това, по еврейски, е много логично.

Иисус се оказа велика личност, а не отстъпник, и не враг на нашия народ, а именно Този, за когото са говорели пророците – в нашата еврейска Библия.

53-та глава от Исая е разтръсваща. И ако прочетете само тази глава, ще кажете, че това е християнска Библия. Там е написано за Христа, и е написано в нашата – еврейската Библия (Тората).

Когато повярвах в Христа, не се осмелих да кажа на баща си, защото това беше през седемдесетте години на миналия век, когато разни секти никнеха като гъби, имаше много гурита, и баща ми много се тревожеше, да не ме въвлеката в некоя секта. И затова, когато му казах, той беше настроен доста скептично. Но той самостоятелно започна да чете една книга за Иисус.

След половин година му казах, че авторът на тази книга скоро ще чете лекции в Ню Йорк. И баща ми се съгласи да отиде и да послуша този човек. И това беше един от най-очарователните моменти в живота ми.

Когато говорещият каза, ако вие сте евреин и сте повярвали в Христа, - вдигнете ръка!

Аз вдигнах ръка, и видях, че и баща ми също вдигна ръка. Аз го погледнах и му казах:

- Татко, той не каза всички евреи да вдигнат ръка, а само повярвалите в Христа.

Но баща ми ме погледна и каза:

- Да, аз чух какво каза той. Решението ми да повярвам в Иисуса – Месията, за мен беше резко и спонтанно, и не е мимолетно увлечение.

Аз виждам промените вътре в мене и зная, че това не е от мен, а е Божие дело. И това е могъщата истина за целия еврейски народ.

 

https://www.youtube.com/watch?v=1uttNbytWos

 

Превод от клипа, Григор Симов




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28297206
Постинги: 4280
Коментари: 7543
Гласове: 8235
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031