Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2017 10:27 - Плътският евреин. Натанаил Капнър, американски евреин, православен монах - проповедник
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 967 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.04.2017 11:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Секс скандалите на Антъни Уейнър не са изненада за мен. Нито среднощните изпълнения на Елиът Спицър с момичета на повикване.

Като всички евреи, и те отхвърлят Месианството на Исус Христос.

Надявам се, вие не отхвърляте "Живота в Духа", на Разпънатия и Възкръснал за опрощаване на нашите грехове, Иисус Христос.

Защото живеещите плътски живот, евреи, остават в капана на деградацията и смъртта.

Техният бог е Мамона, а самообожанието е тяхната религия.

Никой не описва "плътския човек" по-добре от еврейските комици...

Насърчаването и натрапването греха на хомосексуализма, от американските евреи, е висше доказателство за еврейската склонност към земните плътски наслади.

Но освен от капана на плътта, евреите не могат да избягат и от "Проклятието на Богоубийството".

"Разпни Го"! "Нека кръвта Му да е върху нас и върху децата ни", - викали евреите, когато Пилат ги питал, да освободи ли явно невинния Иисус.

"Проклятието на Богоубийството", тежи върху главата на всеки евреин.

И Сара Силвърман носи проклятието върху себе си:

[Цитат: "Всеки обвинява евреите за, за убийството на Христос, въпреки че евреите се опитват да го прехвърлят на римляните. Знаете ли... На мен не ми пука, че евреите са убили Христос. Аз бих го направила отново. И бих го направила веднага."]


Аз не искам да осъждам когото и да било, особено тези от собствената ми раса.

Искам само да им помогна ... защото, докато са живи, имат шанс да се покаят.

Но ще се покаят ли, Винер, Спицър, Силвърмен, Алън, Дейвид, Гинсбърг и всичките останали евреи?

Защото, не смея и да кажа, какво ще стане с тях, ако те не го правят.

http://www.realjewnews.com/?p=1199


Превод, Григор Симов

image



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28362300
Постинги: 4299
Коментари: 7559
Гласове: 8247
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930