Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2017 19:10 - Изповед-обръщение към всички търсачи на Истината. 3rm.info
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 1796 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 12.12.2017 09:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Всичко започна с упражнения по хатха-йога, които донесе в нашия дом познат художник – като панацея против всички болети.

Появиха се редки книги в 70-те години на миналия век, които се преписваха на машина или под индиго, и се предаваха от ръка на ръка. За Раджа-йога, Джнана-йога, Карма-йога… които грабваха духа, понеже такава информация за възпитаните в материализъм и атеизъм младежи, беше наистина като бомба! Непонятни, пълни с тайни и неизвестни опасности, и задоблачни перспективи.

image

А аз с операции и с разклатено здраве, бавно, но устойчиво се възстановявах, с упражненията хатха-йога и с позитивни настройки.

 Не зная, кое повече повлия: йогата ли или младостта /а всъщност – Промисълът Божий/, но оздравях и станах убедена последователка на йогизма. Пропагандирах своя опит на всеки, който искаше да слуша!

 Няма да влизам в подробности, а само ще изредя практиките и посвещенията, получени и реализирани в една или друга степен, през моя живот:

Тибетските будистстки практики на Висшите тантри: очистителната практика Ваджрасатва с нейната стосричкова мантра, прочетена 100 хиляди пъти, посвящение в йога Тумо, практиките Чакрасамвара, Гухясамаджа-тантра, йога Пхова, Ми-лем, йога на Ясната Светлина, белият Чход, практиките Дзог-чен и Калачакра-тантра. «Очистителните» пранаями, особено – Нади-шодхана, в тибетския и индийския вариант. А също и шиваистката Лайя-йога, «пробуждаща» Кундалини, и др.

Успях да се «проявя» и на семинари, и лекции при гостуващите лами и гуру Оле Нидал, Свами Вишну Дэва, последователи на Агни-йога, Елена Рьорих, тибетската секта бон, Сахаджа-йога, Шри Чин Моя, посетих ашрама на Сатя Саи Баба в Индия, тибетските манастири в Непал и т.н. Не ме отминаха и, увлечение по карате Го-дзю-рю, Дзен-будизма, западната и индийската астрологии.

 Занимавах се с увлечение, настойчиво и самоотвержено. Даже се опитвах да науча Санскрит и тибетски език. Плановете и мечтите бяха мъгляви, но грандиозни: да ми се открие «3-тото око», да разбудя и повдигна Кундалини, да отворя 1000-листния Лотос, да постигна Гордостта на Идама, Четирите Блаженства, Тялото на Съня, Тялото на небесната дъга, Ума на Ясната Светлина… Да се освободя от въплъщенията на Земята, да постигна Съюза на Мъдростта и Метода на Блаженстото и Пустотата, и божествената трансформация.

 Особено почитах Гуру Ринпоче, йога Миларепу, йогинята Еше Цогел. Събрах цял шкаф редки, «ценни» езотерични книги, главно, за източните учения по йога, тантри и астрология.

 18 години се варих в този «коктейл» от ежедневни практики на медитации, упражнения по йога и пранаяма. Девизът ми беше: «Практиката трябва да е непрестанна».

Но мъчещите ме въпроси, кой знае защо, оставаха без отговор. С годините, колкото повече усвоявах тези практики, аз се чувствах все по-неблагополучна душевно, и по-нещастна, помъркна радостта ми, изгубих интереса към света и към всичко в живота, освен към тези практики. Появи се отчуждение към роднините и приятелите, пристъпи на силна душевна болка и депресии… И нищо друго, освен медитации, – часове, ежедневно! В ума ми остана само една мисъл: «Скоро, скоро, след следващия «кръг», ще се случи ТОВА, ще се измени целия ми живот, ще се отворят неограничените възможности на съзнанието и ще се превърнат в концентрирано щастие». А всичките негативи приписвах на процесите на «очистване» и «развързване на кармичните възли»…

 А какво открих зад поредния «завой»? Вледеняващия студ на «космическото» съзнание, пустота, отчаяние и безнадежност. Никой не можеше да ми помгне, и беше ясно, какво се случва с мене… Не може да се опише, но не може и да се забрави. 40 дни аз почти нищо не ядох и не спах, краката ми отекоха и станаха като възглавници, образуваха се рани на лактите и коленете, от стояне и поклони на твърдия под.

Всичките тези 40 дни аз се молех на Господа Иисуса Христа, с молитвата «Да возкреснет Бог…», писах изповед, каях се за греховете си, сътворени през целия ми живот. Измолих мъжа си да изгори целия шкаф с езотерична литература. Навярно, Ангелът-Хранител ме е вразумявал. Готвех се и за смъртта, и за спускане в ада, прощавах се с мъжа си. Той видя, че може много скоро да ме изгуби и се молеше с мене по цели нощи.

 И ето че веднъж, преди разсъмване в душата ми стана леко, тихо и спокойно. В ума ми прозвуча ясната мисъл: «Ти си обзета от зъл дух. Иди в Киево-Печорската Лавра. Там ще срешнеш човек, който ще ти каже, какво да правиш нататък». И ние тръгнахме веднага. През целия път непрестанно се молехме и знаехме, че ако не успеем, – това ще е краят!


Първият монах в Лаврата, към когото се обърнахме за помощ, радостно се засмя и каза: «Господ ви е довел тук! Ще ви дам адеса на моя духовен отец, той ще ви помогне, и вие ще се развеселите!»

От този момент започнах ДРУГ, истински живот. Започна прозрение, покаяние, откриване на себе си, преосмисляне на всичко, което натворих в дадения ми от Бога живот, а и, какво направих с него, и със своята безсмъртна душа…

Горчивото следствие от цялото това бавно и упорито гонене на миражите на езотеричните практики е, че аз през цялото това време, упорито съм се трудила за своето духовно самоубийство. С практикуването на медитации и пранаями и другите многобройни йога-методи аз съм пуснала в себе си легиони (безброй!) зли духове и съм им дала големи права над себе си, станала съм бесновата и обзета от тях. Това звучи несъвременно, но е истина. В православните манастири, край православните светини често се срещат такива духовно повредени хора, страдащи от зли духове и жадуващи духовна помощ и изцеление.

И ето до какви изводи стигнах, след уроците на моя живот, по Милостта Божия и молитвите на моя духовен отец, за които искам да разкажа на всички търсачи на Истината, намиращи се под хипнозата на източните практики.

Всичките езотерични практики, и на първо място, най ефективните: йога, тантра-йога и медитациите от всякакъв род, са създадени от демоните и бесовете, за бесовете, с цел, духовно да превземат и да поробят човечеството. Съвременният апогей на психотехниките е Интегралната практика и екуменическото съзнание.

 Да отвориш Лотосите, Чакрите и енергийните центрове на финото си тяло, значи да ги отвориш за нахлуване на всевозможните демони и бесове, от разните им нива, които не могат да направят това, без волята на човека. Отварянето на Муладхара-чакра и пробуждането на Кундалини, буквално означава, да отвориш вратата на ада, да наизлязат легиони демони, за да превземат душите и да блокират сърцата за Любовта, от която е жив човекът, и която е Истината и нашия Бог. Медитацията е сливане на ума със съзнанието на демона, и демонизиране на собственото съзнание. А отварянето на «3-то око» е вселяване на демона в ума ни, и възприемане на света, през бесовското съзнание. Тантрическите практики за визуализации или даже невенчаният брак, блудът и прелюбодеянието, са бързи свърхефективен начини, да допуснеш в себе си беса.

Човекът се ражда един път. А демоните реинкарнират, превъплащават се, преминават от поколение в поколение, и се раждат сред хората. Те имат свой паралелен живот и «цивилизация». А по същество, паразитират в духовнто тяло на човечеството, в душите и телата на хората, и ги използват за своите бесовски цели, започвайки от елементарните: – пийване и пушене, и завършвайки с претенции за световно господство.

В Православната вяра има просто, но забравено в съвременния живот, понятие за грях, за смъртен грях и за непростим грях. Човек, като греши, изпълнява волята на демона, върши неговата воля и с това му дава все повече права над себе си, обраства в греха и в беса, в буквалното значение на думата, лишава се от своята воля и става играчка и оръдие в ръцете на демоните, както се случи и с мен, и с милиони хора, които живеят без Бога.

Кръщаването в Православната вяра и Таинствата на Църквата (Светото Причастие, покаянието, венчаването, елеоосвещението), молитвата и постът, спазването на обективните духовни Закони – Заповедите Божии, дават духовна защита от демоните, предпазват душата на човека и я спасяват за вечния живот в Царството Небесно. А без тях душата погива и се обрича на вечни мъки в ада.

В исконно Православна Русия, вкл. Украйна и Белорус, след безбожните десетилетия атеистична политика на съветската държава бе унищожена духовността и съзнателната връзка с Бога. Но за мнозинството съвременни, не воцърковени хора, тези очевидни истини останаха неизвестни... Своя принос внесоха и всевъзможните секти, гурута и проповедници – за всеки вкус!

 Сега живея по молитвите на моя духовен отец, православен свещеник. Не особено лесно се дава очистване за моите тежки грехове пред Господа. Много сълзи трябва да пролея, за да постигна опрощаването им и да очистя своята душа. Но няма такъв грях, който не би могла да покрие Милостта Божия! На това се и надявам.

Горчиво съжалявам, че пренебрегнах родната наша Православна вяра, късно приех Свето Кръщение и не започнах да изучавам Православието, а се насочих към бесовската наука. Но Мълния от Небесата в един миг превърна моите «достижения» в практикуването на йоги и тантри, в това, което те са си и били всъщност, – в тежка духовна и душевна болест и в легион бесове, които ме мъчат сега.

 Благодаря на Бога за тази болест, която Той допусна, за мое вразумление, понеже прекомерната гордост и самонадеяността ме водеха право в ада. Много ми се искаше да осъзная «белите» петна в моето съзнание, - това, което аз не осъзнавах в себе си и не разбирах причините за душевното си неблагополучие. И Благият Бог изпълни желанието на сърцето ми – прояви в мене това, което не осъзнавах: – присътствието на легиона бесове, които са влезли в мене, заедно с греховете и вършените езотерични практики. Аз чувствам дейността и присъствието им, в моето тяло, в ума и в сърцето ми, и техните влизания и излизания… И всичко това е можело да избегна, ако бях кръстена още в детството си, и ако търсех спасение за душата си, и водех живот на православен християнин!

 Горчивият ми опит и духовната ми болест, ми дадоха възможност да разбера, колко са подвластни и управлявани от бесовете хората, които не търсят спасени за душите си и защитата на Господа Иисуса Христа, на Богородица и всичките Светци!

 Милион хора на земята са обладани от зли духове, живеят по тяхната воля и даже не подозират това! Човечеството в много отношения вече е станало дяволочовечество и продължава да се смъква стремително към адските светове.

 2000 години на Земята продължава духовна битка, и сега във всяко чвешко сърце е Армагедон. Благодатта Божия си е отишла от земята, още 1988 година, на 1000-годишнната от Покръстването на Русия. За нашите грехове Господ развързал беса, и сега адът е празен: всички бесове са на Земята, и в човешки образ се разхождат по улиците, заседават в парламентите, гласуват свои закони и устройват гей-паради… Цивилизацията е за бесовете. А хората, с безсмъртните си души, отиват в ада за вечни мъки!

 Но, разбира се, няма да се стигне до тържество на бесовете: Гневът Божий идва на Земята. Те са обречени. А хората? Господ ни дава последен шанс, да се покаем и да успеем да се обърнем към Бога, преди да погинат всички, за да спасим душите си. Той иска всички да спаси и всички да помилва! Но искаме ли и ние това?..

 Най главното,което искам да кажа на всички, които поискат и могат да чуят: Истината е една – в Православната вяра, в Господа наш Иисуса Христа.  И пътят за спасението на душата минава само през покаяние и изповядване на греховете!

 

Бивша «напреднала» в йога и тантра практиките, а сега – бесновата и горчиво съжаляваща за своите грехове, р.Б. Ирина.

 

http://3rm.info/publications/36980-ispoved-obraschenie-ko-vsem-iskatelyam-istiny.html

 Превод, Григор Симов

 




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28313268
Постинги: 4287
Коментари: 7547
Гласове: 8239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031