Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2018 11:39 - ОТ МЕНЕ БЕШЕ ТОВА... РАЗГОВОР НА БОГА С ДУШАТА. Серафим Вырицкий. Превод от ВИДЕО
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 1185 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.12.2018 11:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
«От Мене беше това» е проникновен Божи глас, открил се на душа, напрегнато търсеща волята Божия, във всеки един миг от живота. Още по времето на скъпоценните тетрадчици (преписвани по времето на комунизма), вярващите се утешавали с това слово. Тогава «Разговорът на Бога с душата» бил подписан от никому не известния старец (монах) Серафим. Сега вече старецът Серафим Въйрицки, не само е любим на мнозина, но е и канонизиран от Православната Църква, за преподобен.

- Мислил ли си някога, че всичко засягащо тебе, засяга и Мене? Защото засягащото тебе, засяга зеницата на Моето око. Ти си скъп и многоценен в Моите очи, и аз те възлюбих. И затова за мене е особена радост, да те възпитавам.
Когато изкушение въстане срещу тебе и врагът налети, като река, аз искам да знаеш, че от Мене е било това.  Защото твоята немощ се нуждае от Моята сила, и твоята безопасност е в това, да ми дадеш възможност, да се боря за тебе.
Ако си в трудно положение, или си сред хора, които не те разбират, които не се съобразяват, с това, което за тебе е скъпо и приятно, и които те отбягват, - знай, от Мене е било това. Защото Аз съм твоя Бог, разполагащ с обстоятелствата. И ти не случайно си се оказал на твоето место, понеже това е мястото, което Аз съм ти определил.
Не ме ли молеше, да те науча на смирение, и ето, виж, Аз те поставих точно в тази среда, в тази школа, където сега се изучава (именно) този урок. Защото твоята среда и живеещите с тебе, изпълняват само Моята воля.
Ако си в парично затруднение и ти е трудно да свързваш двата края, знай, - от Мене е това, - защото аз разполагам с твоите матерални средства, и искам да прибягваш към Мене и да си зависим от Мене, защото моите запаси са неизчерпаеми.
Прекарваш ли нощта в скърби или си разделен със близките и скъпите на твоето сърце, - помни, от Мене е това. Знай, че Аз съм Мъж на скърбите, опознал болките. Аз допуснах това, за да се обърнеш към Мене и да намериш в Мене вечно утешение.
Ако си се излъгал в приятеля си, или в този, пред когото си разкрил сърцето си, - от Мене е било. Аз допуснах това разочарование да се докосне до тебе, за да познаеш, че най-добрият ти приятел е Господ. Аз искам всичко да ми принасяш и всичко да ми доверяваш.
Ако са се срутили плановете ти, ако душата ти е подтисната и си уморен, от Мене е това. Ти градеше плановете си, и ги принесе пред Мене, да ги благословя. Но аз искам, да предоставиш на Мене, да се разпореждам с обстоятелствата в твоя живот. И тогава отговорността за всичко, ще е Моя, защото (всичко)това е прекалено тежко за тебе, и сам, няма да можеш да се справиш, защото ти си само оръдие, а не, действащо лице.
Ако те посетят неочаквани житейски неудачи, и униние обземе сърцето ти, знай, че от Мене е било това. Защото Аз искам, сърцето и душата ти, винаги да пламенеят пред Моите очи, и да побеждават, с Моето Име, всяко малодушие.
Не получаваш ли дълго време известие от близките и скъпи ти, хора, и в малодушието си, изпаднеш в отчаяние и ропот, знай, че от мене е било това. Защото с това измъчване на духа ти, аз изпитвам вярата ти, в непреходността на обещанието (Ми) и в силата на твоите молитви, за всички твои близки.
Ако те посети тежка болест, временна или неизлечима, и си се оказал прикован към леглото си, - от Мене е било това. Понеже аз искам да ме опознаеш още по-дълбоко, и в телесните си немощи, да не роптаеш за изпратеното ти изпитание, и да не се стараеш да проникнеш в плановете Ми за спасяване на човешките души, по най-различни начини. Но безропотно и покорно да преклониш главата си, пред Моята благост.
Ако си призван да заемеш трудно и отговорно положение, иди, и разчитай на мене, защото аз ти поверявам тези трудности, защото за това ще те благослови твоя Господ, във всичките ти дела, и на всичките ти пътища, и всичко, което ще вършат твоите ръце. И в същия ден ще дам в ръката ти съд със свещен елей. Ползвай се от него свободно, дете Мое.
Всяко възникващо затруднение, всяка оскърбяваща те дума, всяка спънка в твоята работа, която може да предизвика неприятно чувство и разочарование, всяко разголване на твоята немощ и неспособност, нека бъдат помазани с този елей, понеже, от Мене е било това.
Помни, че всяка пречка е Божие поучение, и затова вложи в сърцето си думите, които ти казах днес, че от Мене е било това. Пази ги, знай и помни винаги, че всяко жило ще се изтъпи, когато се научиш, във всичко да виждаш Мене. Всичко е изпратено от Мене, за усъвършенстване на твоятя душа. От Мене беше това.

https://3rm.info/main/73784-ot-menja-jeto-bylo-razgovor-boga-s-dushoj-serafim-vyrickij-video.html

Превод, Григор Симов





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28312235
Постинги: 4287
Коментари: 7547
Гласове: 8239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031