Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2021 10:49 - "Ако се наложи, пак ще сляза, да се разпъна, и да умра на Кръста, за спасението и на една човешка душа"!
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 1242 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 26.04.2021 10:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Свидетелство на Отец Сергий, за оня свят.

- Отче, вие сте катастрофирал и изпаднал в клинична смърт, и сте бил на оня свят, - разкажете подробно, какво се случи тогава.

- На 15 август 2007 година валеше силен дъжд, и връщайки се от служба късно вечерта, излетях от третата лента на магистралата и се ударих в стълб. Ударът беше страничен, включи се страничната възглавница, но не ме защити и си ударих главата в стойката (вероятно на вратата), и загубих съзнание, или напуснах тялото си, Бог знае. И чух глас: "това не е наказание, а е милост Божия".

След това, в абсолютно тъмно пространство, чувствах, че се издигам, право нагоре. И веднага след тъмната завеса, което продължи известно време, - Пресолът Божий. Както е казано в Светото Писание: "Бог живее в светлина непристъпна".

Господ, седящ на Престола и светлина непристъпна, много ярка, но не заслепяваща, и тази светлина беше Жива, - благодат на Светия Дух. И моментално усещане за вечност, без време и пространство. Имах вътрешно чувство, че тук време няма. 

Като застанах пред Престола Божий, Господ седящ на Трона, беше висок между 3 и 5 метрана, и на около 25 метра. Господ е Великан, както е изобразено поклонението на душата, в Киево-Печорската Лавра, в близките пещери, където са изобразени митарствата и поклонението на човешката душа пред Господа, - малката човешка душа и огромният Господ, седящ на Престола.

Веднага след като усетих "безвременното пространство", почувствах огромна радост и блаженство, и безгранична любов. Не може да се опише огромната радост в този момент. Толкова погълна душата ми всичко това, че се намирах в състояние, като че, не съвсем адекватно, понеже стоех пред Бога, пред Твореца на вселената, на Когото служех и се молех, и разбирах, че човек не може да си представи, колко Бог те обича, и каква радост и щастие да си близо до Бога.  Господ беше в Непристъпна Светлина, всичко бяло, а светлината не е като слънчевата, но по-бяла. Сравнение може да се направи с (иконата на) Преображението Господне, понеже не видях никакви цветове, а само бяла одежда, и от дясно и ляво, стоеха светци: от десно четрима, а от лево трима. Но кои бяха светците, мен не ме интересуваше, понеже цялото ми внимание бе съсредоточено в Бога. 

Разговора ни с Бога беше през сърцето. Ни с мисъл, ни с ума, а още по малко с гласни струни. Мислено чувах само гласа на Ангела, а с Бога, гласът идваше от сърцето (ми). Това е напълно непостижим начин на общуване, понеже в сърцето ми се чуваше гласът Божий, и със сърцето си разговарях с Бога.  Но всичко това ставаше много бързо, аз го разказвам дълго, но там време няма. Аз се оказах пред Престола Божий и, до сега описвах само чувствата и усещанята си в първия момент, а всъщност, веднага вдигнах ръце и казах: Слава тебе Господи, че вече съм си у дома. Но Господ каза: още ти е рано, - отведете го. 

След това ме преведохе през моето минало, и ми го показаха, до момента на Кръщението ми, а аз се кръстих на 21 години. И след като ме преведоха през миналото ми, аз вече забравих за земята и за всичко. Все едно, че имаше нещо, но сякаш е било преди сто години. Хич не ме интересуваше, какво и къде е било, а само ме интересуваше, да остана около Престола Божий и да остана там завинаги. И никакви други желания и молби не възникваха в мен. Макар че до тогава в живота си мислех, че ако изведнъж се окаже възможност, веднага ще моля Бога, да си отгледам децата, да построя храма. Но това е само земно мъдруване, което е напълно неактуално, когато се окажеш във вечността. И както са казвали мнозина, които са били Там, на Небето, - от Престола Божий, не не искаш да се откъснеш по никакъв повод, даже да ти предлагат цялата вселена, това изобщо няма да те заинтересува, понеже стоиш пред Твореца на Вселената и се къпеш в океан любов, радост, сладост и щастие. Но това, и приблизително не може да се обясни със земен език, понеже до тогава нищо подобно не бях преживявал, освен, може би, по време на литургия... Това можеш да почувстваш, само, ако Господ те посети с благодатта на Светия Дух и ти дарува тази радост, щастие и любов.

- Както Апостол Павел е писал: - "Никому на сърце не е идвало..." - Не може да се опише желанието, да останеш завинаги пред престола Божий.  И когато пак ме поставиха пред престола Божий, казах: 

- Господи остави ме тука, - а Господ ме пита, 

- Защо искаш да останеш? 

- Защото властите граждански са лоши, а църковните са още по-лоши. 

Господ се усмихна и каза: 

- Както досега се молеше за даруване на Цар, - иди и се моли. Аз ще дам на Русия Цар и всичко във Вселената ще се промени.  Но да не казвам тези думи никому, до (определено) време. И аз забравих че Господ ми каза тези думи, понеже след това, на Преображение разказвах на прихожаните, къде бях, какво се случи с мене, и какво каза Господ, а точно за тези думи, не се и сетих. Но даже и да бях казал това на хората, те, може би тогава не са имали и нужда да го чуят. 

- А къде е Твоята Майка, попитах Господа?  И Господ каза:

- Майка Ми, през цялото време е на земята, понеже времето сега е трудно и Тя е на земята. 

Аз запомних това и то ме зарадва. 

Но още в момента, когато Господ каза, - "Ще дам на Русия Цар и всичко във вселената ще се промени", - аз го питах:

Господи, кой е Царят, къде е Царят и кога ще дойде Царят? Господ каза: - Царят знае, че е Цар и Аз знам Кой е царят, и никому другому във вселената не е открито това. И ти не любопитствай!

И затова, когато разни архимандрити Рафаили, назначават свои царчета, и още некои други лица паразитират на тази тема, Може да употребим думите от Евангелието: - "Който и да ви каже, там е Царят или там...", не идете да го търсите, понеже Самият Господ ще го въздигне, и самият Господ ще го постави и прослави, без никакви човешки намеси, без никакви хитрости човешки и без никакви съвременни общества монархически, с каквито, от 2007 година, насам, многократно ми се наложи да се срещам и общувам. Всикчо това е основано само на лични интереси. За сега истинския Цар не е обявен, а всички тези кандидат царе, са лъжци, измамници и аферисти. 

Майката на отрока Вячеслав казва, че при нея са идвали вече 8 "царе". а йеросхимонах Рафаил лично ми каза, че при него са идвали 4 царя, но всички те са душевно болни и напълно неадекватни хора...

...С Рафаил разговарях цял ден. Те в началото признаха, че моето откровение е от Бога, но за онова, което им разказах по-нататък, казаха, че бес ме бил водел.  Което им беше изгодно, взеха, например казаното от Господа: - "Той знае че е цар, и аз зная кой е царят..." Но забравиха думите, които Господ ми каза по-нататък, че "никому във вселената това не е открито..."

- Възможно е човек, като се моли дълго, да започне да счита, че Господ, за праведността и за молитвите му, трябва, или може, да му даде некои откровения...

- Това е подобно на историята с един старец (монах), който много се молел и вече си въобразил, че е достигнал високи степени в молитвата. Но Господ го изпратил при една селска жена, която живеела с мъж пияница, и му казал, че нейната молитва е повече от твоята, макар че ти, по цели дни четеш акатисти, псалтира и Евангелието. А жената само казва: "Слава Богу за всичко"!  Каквото и да искал мъжът или децата, тя по цял ден се трепала, но не се оплаквала, а казвала - Слава Богу за всичко, и изпълнявала ежедневната си тежка, женска работа. И така се оказала по-високо от молитвата на този старец, който си въобразил, че постигнал някакво високо духовно ниво.

В наше време има много такива... и т,н, старци, и т.н. подвижници. Те имат много високо мнение за себе си, а всъщност, някои от тях са и окултусти. Знам доста такива, които се маскират като прозорливи православни подвижници, но при проучване, се оказва, че това е окултизъм.

Такива примери и в Киев има достатъчно. На мен ми бе казано за двама свещеника, които са окултисти и магьосници. Разпознах ги, когато ходих да освещавам жилища, понеже, след като един такъв свещеник осветил дома им, дойде при мене човек и поиска да го преосвещавам. Не можели да спят, нощем понеже ги задушавали (демони).

Учудих се, отидох и изследвах жилището, и разбрах че, на трите страни на света стоят три кръста, а четвъртия го няма. Понеже при освещаване на жилищата, основополагащо е, на четирите страни на света, да се направят кръстни знамения. И ако една страна (или посока) на света, не е затворена с кръстно знамение..., се налага да се преосвещава жилището. И след което го осветих, помолих хората, след два месеца да ми звъннат и да кажат какъв е резултатът. Те не се обадиха, но като ги питах, казаха, че всичко е наред... Ткива случаи имаше, при първия свещеник - 6, а при втория - 4. И това, не са грешки, или съвпадения. Това са хора, които имат сан, но специално се занимават с окултизъм. А домът се освещава, веднъж и завинаги, и не би трябвало да има нужда от ново освещаване...

- А как да разпознаем отче, че царят Православен, когото даде Господ, не е некой "кариерист"? 

- Този, когото Господ определи за Царство Руско, когото Господ сам постави, той ще е човек "вкусил" смъртта. Умрял веднъж, и бил възкресен от Господа, и затова ще притежава свърхестествена власт, и както се молим, той да има всички духовни дарове, той наистина ще има прозорливост, и всички духовни дарове, ще му даде Господ, та никой да не може, ни да му се противи, ни да го измами, ни нещо друго. Всички духовни дарове, които са имали светите Отци, ще бъдат концентрирани в лицето на идващия Цар. Затова той ще е толкова всемогъщ, толкова явен и ясен, че няма да се наложи да му свидетелства, никакъв земен човек. 

При него и свети Серафим ще възкръсне, и още некои чудеса ще има... И няма да има нужда някой да казва, "там е, или там, или там"...

...Затова всички монархически движения, и организации за въстановяване на монархията, изхождащи от рода човешки, са лъжа и неистина, водещи до още по-голяма погибел. 

- Има, отче, в житията на светците, случай когато убиват вярващ човек, а той после възкръсвал и живял още много години. 

- Това ние прекрасно знаем, да речем, великомъченица Ирина, за която в житието на Димитрий Ростовски пише, че я убили и погребали, но Ангел я възкресил и й казал: - "Ти вече получи мъченически венец, изпълни своето предназначение, но за да бъдат посрамени нечестивите, Господ те възкресява. И след това тя още дълго се трудила на проповеди... но в съвременните жития на светци, това вече отдавна е прочистено и премахнато.

Т.е. всичко свързано с възкресяване от мъртвите, всичко е заличено. Като отец Йона Киевски, който като дете бил дигнат на Небето... но в сегашните издания всичко това е премахнато. Всичко това вече не се издава.

Затова старите жития на светци и старите издания, са по ценни и по-правдиви. - И отрока, когото монаси, поради сребролюбие, удавили.

- Такива примери има. После този отрок възкръснал, станал монах и се подвизавал по манастири. По предание се твърди, че това бил монах Гавраил, който тръгнал по водата (в морето) и взел иконата на Богородица Иверска. 

Ярък пример имаме и в Откровението на Йоан Богослов, че Господ ще прати два светилника, да проповядват три и половина години, по времето на Антихриста, и да го изобличават. Това са Енох и Илия, а третият светилник, известен ни само по предание, е Йоан Богослов. Той не е вкусил смърт (както и казал Господ), а го заровили в гроба, жив! А когато после разровили гроба, него го нямало.  Илия ще проповядва на юдеите, Енох на езичниците, а Йоан Богослов на Християните...

- ... А колко ще продължи управлението на Православния Цар? - Това не е известно... Мисията на Православния Цар, ще е, да подготви земята за пришествието на Христа. "И ще бъде проповядвано Евангелието по цялата Земя".

Сега у нас, и Православната вяра в определана степен е изкривена. Затова и мисията на Православния Император, ще е, да възстанови самото Православние. И то, да се проповядва на всички народи. 

Много светци казват, че Ако Господ дарува Православен Цар, животът ще е като приказка. 

Господ знае цялата вселена, Господ знае целия молекулярен състав на всеки човек и на цялата вселена, и всяка частица, която още не е открита от нас. Така и Царят ще познава всеки свой верен. Много е трудно да си представим, какви дарования ще има Царят. Той ще има такова всемогъщество и такива знания, и едновременно ще познава всеки човек, живеещ на земята. Както Господ зане всяка мисъл на човека, така ще дарува и на Православния Цар, да има неограничени знания, и да знае всеки помисъл. Затова и веднага ще може да се справя със всяко зло.

- А какво казва Светото Писание, може ли такова нещо да има? Ние знаем че Христос е свещеник, во века, по чина Мелхиседеков. А Мелхиседек е бил, и цар, и свещеник, и пророк. Мелхиседек е бил Цар на Правдата и образ на Христа. Мелхиседек е царувал в града-държава, Салим, а салим, значи мир... Той даже пророчествал на Авраама, за Иисуса Христа...

...При Царя, конституция, ще е Законът Божий...

...На нас ни е нужен Православен Цар, за да не приемем печата на антихриста, за да устоим пред всичките козни на силите, които водят Вселената към гибел. Но преди всичко, за спасението на душите човешки...

Докато бях пред Престола Божий, попитах:

- Господи, а какво е това "неизказаният Глагол" Твой? 

И този момент бе апогеят на моето пребиваване на Небето.Това беше фантастично събитие, което е напълно невъзможно, да се опише, след като Господ, изведнъж, от Престола, се оказа в моето сърце, и то се разшири, колкото цялата Вселена. И намирайки се в това напълно непонятно състояние, аз чувам тази мелодия, този глагол. Но как може да се опише "неизреченият глагол", когато наистина, не е възможно да се изкаже? Това е мелодя, звук, Бог - Свети Дух. 

Този "глагол" е разбираем, макар и на непознат език, няма нужда да се превежда. В този глагол, Господ казва: 

- "Ако се наложи, аз пак ще сляза на земята и ще се разпъна, за спасението само на една човешка душа"! Независимо от кой народ или племе е. Независимо, какъв е бил и какъв ще стане, ако е нужно, заради спасението на душата му, пак ще сляза, да се разпъна и да умра на Кръста!

Толкова обича Господ човешката душа, понеже тя е вечна. И за спасението на една душа, Господ, ако трябва, е готов да понесе отнови всичките мъки... Божията любов се разпростира на целия човешки род, от Адама, до последния човек, който ще се роди на тази Земя. 
И когато пак се оказах пред Господа, в същото състояние на свърх-радост, още повече не исках да ида никъде, понеже за мене всичко друго, ще е напълно ненужно, и изобщо не ме интересуваше нищо, свързано с живота ми, преди това, и даже, вече не го помнех, и втори път казах: - Господи, остави ме вече тука.  А Господ каза:

- Още ти е рано. Всички мои раби минават през изпитания (на земята). А ти кога искаш да минеш през изпитанията, сега или после? Чак тогава си спомних, че съм свещеник... и като поразмислих, казах: 

- Господи, по-добре сега.

- Тогава иди и се готви ....... (не се разбира, от аудиозаписа, за какво?).

И макар че разбрах, че срещата ми с Господа е приключила, за трети път казах:

- Господи, остави ме тук. 

И в тогава ангелът, който през цялото време беше зад мене, а аз не го виждах, ми предаде такава мисъл: - "Ти си служил в армията, ти си редник, а Той е Генерализимус. Дадена ти е заповед и трябва да я изпълниш...

Но макар да разбрах, че трябва да я изпълнявам, аз, за да постоя още, пред Престола Божий, казах:

- Господи, покажи ми бъдещето. 

Господ се усмихна, махна с ръка и каза:

- Покажете му бъдещето!

И ме поведоха да ми показват бъдещето, а Ангелит ми каза, че няма да го запомня. 

- А защо, - казах аз?

- Защото поиска да ти покажат бъдещето. А ако беше поискал, и да го разбереш, тогава щеше да го запомниш. Но, каквото поиска, това получи.

Т.е. получи се като в поговорката: "Мъдростта Божия победи хитростта попска". Понеже поисках да ми покажат бъдещето, само за да остана още малко пред Бога... 

И ми показаха бъдещето, но не го запомних. 

- Но както казва Осипов, ние можем и сега да се спасяваме. Можем да идем в храма, да се изповядаме, да се милим, да вършим добри дела, да четем писанията. или ако се наложи, като мъченици да пострадаме. И гледайки нашите стрададия, стотици хиляди ще приемат вярата и ще се покаят...Т.е. не е задължително да има Цар, за да се спасяваме.

- Да, множество новомъченици пострадаха по време на съветските гонения. Но, виждаме ли сега, много хора, да са се покаяли, поради примера на новомъчениците изповедници, или обществото да се е променило?

Царят е нужен, за да промени цялото общество, за да се измени цялата структура на властта. Всеки искрено вярващ човек, даже и да не е чувал за Царя, може да се спаси. Така е и с друговерците. Има писано, че един мюсулмански ходжа спасил душата си, понеже бил много милосърден и на всички раздавал цялото си имущество. И като умрял, се оказал пред Господа и получил опрощение. Господ е казал: "Обителите в Царството Небесно са множество". Но това не значи, че той е бил поселен сред светците, а е бил поставен при кротките, където се поселват и тези които са измолени от ада. Там са го поселили. 

Всеки човек може да се спаси. Но ние говорим за глобален мащаб. В мащаба на всички страни и народи. Господ каза: "И всичко във вселената ще се измени"! Православният Цар, който ще бъде даден на Русия, ще приведе в покаяние цялата Вселена. 

- И Давид е писал: - "Всички народи, Господи, които си създал, ще дойдат и ще ти се поклонят, и ще прославят Името Ти". Не се ли отнася това за сегашното време?

- Възможно е. Но сега виждаме само разрушения. Врагът всичко е парализирал. Помазаникът Божий се дава за последното време, за да приготви пришествието на Иисуса Христа. 

Така или иначе, обществото ще се раздели на два полюса,- с Царя и с Антихриста... А мисията на царя, не е, да попречи на възцаряването на антихриста..., а да подготви хората, да му противостоят. Изтреблението на нечестивите е също мисия на Царя.

- В Светото Писание има всичко. Господ, чрез Мойсей се обръща към еврейския народ: "Днес ти предложих живот и смърт. Избери живота, за да живееш"! Затова Православната държава е не само противостоене, но и възможност за избор за последните хора. Да изберат, вечна смърт или вече живот. 

Затова Бог ще даде Царство Христово, във вид на Православно руско Царство, под ръководството на Цар - помазаник Божий, и царството на Антихриста, понеже знаем от пророчествата, че те ще са в едно и също време.  Т.е. хората от целия свят ще имат избор, кого ще пожелаят да подкрепят.  - Всъщност избор няма да имат, понеже виждаме днес, какъв избор дават "медиите". Всички медии ще казват: "В Русия се възцари Антихрист. Затова нека си изберем наш световен Президент, и да го коронясаме".

Но коронация няма да има, докато не възстановят храма на Соломон... Понеже тяхната религия е свързана с възстановяването храма на Соломон. Затова ще им е нужна Трета световна война. 

Първата световна война им била нужна, за унищожаване на руската монархия и на всички (неудобни им) монархии...

Втората световна война им е била нужна, за да се създаде държавата Израел.  А Третата световна война е нужна, за да се разруши джамията на Омар, построена на мястото на храма на Соломон. И за нищо друго не им е нужна тази световна война. Понеже по друг начин нищо не постигнаха. 

Те предлагаха огромни пари на мюсулманите, да се съгласят, да бъде преместена джамията, без нищо да се разруши. Но мюсулманските фундаменталисти казват, че и малко да я пипнат, "ще обявим световен джихад и всички ви ще изколим". Затова са и всичките тамошни войни, и войната в Сирия... Главната цел е, "случайно" до долети някоя ракета и случайно да разруши тази джамия. А кой е виновен, няма да се разбере. Затова там трябва  всичко да се разклати... Защото без храма на Соломон, няма да има Антихрист, а без антихриста, няма да ги има неговите печати. И покаянието ще е възможно до самата смърт, каквато и да е тя... 

Господ ще ни наказва, не затова, че сме грешили, а че не сме се каяли. Даже и да са взели хората, електронни документи, не значи, че 100 процента отиват в погибел. Защото може и да се покаят. 

Но с идването на Царя, всички биопаспорти ще бъдат отменени. Следователно, със самото премахване на тези електронни документи, царят, взима върху себе си греха на съвременното човечество, и унищожава това отстъпничество.

Така че, не е ли по-добре, да измолим Православен Цар, който ще отмени всички номера и електронни документи, и "всичко във вселената да се измени"? Само щом построят храма на Соломон, аз самият ще изгоря всички свои документи и ще отида някъде в гората, ако в това време все още няма Православен Цар. И край. 

Построят ли храма на Соломон, за нас ще е сигнал, по всички църкви и манастири да се вика: изхвърляйте всички документи. Защото построят ли храма, ще възцарят антихриста и той на всички ще сложи печат.

- Аз ще разкажа своята история. Нямах номер (ЕГН) и трябваше да постъпвам на работа, и понеже казваха, че кодът, не е печат, аз го приех. После след време станах свещеник, (сега) имам рак на кръвта и трофични (незарастващи) рани на краката. Три или четири пъти спирах гангрена на крака. Това значи, че кожата умира и болките са неописуеми, такива, че или ще се побъркаш или сърцето ти ще спре. А трябваше да служа. Стоя пред Престола, а кракът ми все едно е в огнище. И се замислих, че трябва да се отказвам от кода (номера). И започнах да се интереувам. И Господ ми изпрати "лекар", който ме насочи в нужната посока. След което състоянието ми започна да с променя... И когато нямах и стотинка, Господ ме взе в Йерусалим. И като се върнах от Йерусалим, се отказах от кода, и разбрах, че нито кодът, нито биометричните паспорти, са печатът, но това е гласуване, - кой е за печата на Антихриста. А че това е сатанинска система, която води до приемане на печата, няма спор. Цялата тази система е подготовка, за да объркат човека, та постепенно (да приемеш печата, първо), в джоба, на ръката и накрая, на челото. 

Нямам намерение никого да преубеждавам, това си е избор на всеки човек. Но има хора, отклоняващи се от учението на църквата, които поставят на първо място печата. Печатът е - липса на покаяние пред Бога. А който няма покаяние, вече е подпечатан. Приел или не, номера, няма ли покаяние, за него няма спасение. 

Предтечата Йоан дойде и каза: Покайте се, Христос дойде и каза: покайте се!


...Но, всеобщо народно покаяние (в Русия), никога няма да има, при съвременните граждански и църковни власти... Това може да стане само с молитвата: Господи, дарувай ни Православен Цар! Амин.  

https://www.youtube.com/watch?v=2UwMrB9F-E0  

Превод, Григор Симов



Гласувай:
2


Вълнообразно


1. dobrodan - Най-добре ще е да се гръмнете, попе.
26.04.2021 11:25
Той Христос ще ви възкреси, нали така?
Блажени са НИЩИТЕ ДУХОМ, тяхно е царството небесно (дето го няма).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28360524
Постинги: 4299
Коментари: 7559
Гласове: 8247
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930