Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2021 13:10 - Явление на Архангел Михаил на отрока Павел, и обръщение на отрока към православните
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 555 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 15.09.2021 13:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Скъпи братя и сестри в Христа Господа наш. Искам да ви кажа, какво ми бе открито от Ангела, в мой сън, за слугите на дявола. 

Те отдавна са замислили, как да чипират хората, без те да знаят.

Ангелът каза, че дяволът се подиграва с хората и им се надсмива, а свещениците и монасите в много неща му се подчиняват. 

Ангелът каза, че в храмове, където използват лъжици за еднократна употреба, спирт и салфетки, там Благодатта на Светия Дух не слиза.

Ангелът каза, че Тялото и Кръвта Христови, са Самия Господ, а лъжицата е Пресвета Богородица. И в никакъв случай не трябва да се нарушава (определеният ред) и да се причастявате в такива храмове.

Ангелът ми каза, че за верните чада Божии, пътят е трънлив, но стойте до края. Ангелът каза, че в последното време, вярата толкова ще охладее... и не трябва да слушаме пастирите, които не са в истината.

Неотдавна ми се присъни сън, - влизам в Храма Божий. Влязох, вътре много икони, но те са тъмни. Приближих се към Олтара и видях Патриарх Кирил и... После те изнесоха причастието. Изнесоха спирт, изнесоха еднократни лъжици и салфетки. И като че чрез мене некой каза: - "Не се причастявайте в никакъв случай. Това е осквернено Тело Господне. Не се причастявайте. 

Патриархът каза да ме изгонят, но когато поискаха да ме изгонят, аз станах невидим за тях, и казах, че това са неистинни пастири, но ще дойдат истински пастири. 

И когато казах това, в Храма влязоха, преподобния Серафим Саровски и схимитрополит Зосима. И аз казах: - "Това са истинни пастири"! И когато дойдоха ангели, изнесоха патриарха и другите от храма.

А когато преподобния Серафим Саровски влезе в Олтара, и Зосима, Църквата засия и се обнови. Иконите станаха много. Аз вървя и виждам много икони на отрока Вячеслав.

Моля ви братя и сестри, не приемайте и не слушайте пастири, които не са в истината!

  https://www.youtube.com/watch?v=ShoMHeRMOGM


Превод от клипа, Григор Симов



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28296742
Постинги: 4280
Коментари: 7543
Гласове: 8235
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031