Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2023 06:01 - ПО ПОВОД НА НОВИЯ СПИСЪК...
Автор: orlinstefanov Категория: Политика   
Прочетен: 5527 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 14.04.2023 06:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

   Напоследък нашумя един списък на наши съвременници, които гордо заявявят себе си за интелектуалци, за каймака и творческия елит на нацията. Сред “подписантите”, настояващи на всяка цена да имало редовно правителство, което да е с пълномощия да изпрати български части по бойните полета на войната в Украйна има имена, които са будели у мен дълбоки резерви и тук соча свои критически бележки за Здравка Евтимова и за Боян Биолчев.

   Но се възползвам от случая да преценим дали с подобни понятия не легитимират своята обществена значимост и други имена. За да “балансирам” критериите и някой да не реши, че се ориентирам единствено според отношението към Русия, предоставям на вашето внимание и текстове от своя блог, които съм помествал през годините за лица извън въпросния списък: Иван Гранитски, Иван Маразов, Кеворк Кеворкян и вече покойния Любомир  Левчев

   Приятно четене и... размишление, разбира се!..

_________

https://orlinstefanov.blog.bg/izkustvo/2017/05/06/nedoumeniia-za-zdravka-evtimova.1545470

_________

 

https://orlinstefanov.blog.bg/izkustvo/2011/06/27/igrachyt-biolchev-tejko-ni.772428

_________

 

https://orlinstefanov.blog.bg/izkustvo/2012/10/11/za-edna-stihosbirka-i-neiniia-hvalitel-ili-tandemyt-granitsk.100829

_________

 

https://orlinstefanov.blog.bg/izkustvo/2022/05/20/da-pohvalish-priiatelia-slovesnoto-jongliorstvo-ne-pomaga.1818797




Гласувай:
7


Вълнообразно


1. dobronameren - Здравейте О.С.
20.04.2023 22:31
Беше ми интересно да прочета някои ваши характеристики на публично известни личности. Разбира се, че не с всичко съм съгласен, но ако събера нещата с които съм съгласен, ще се получи резултат надхвърлящ конституционното мнозинство. На всичкото отгоре се оказва, че и двамата се интересуваме от приблизително еднакви личности по имена.
Затова не мога да издържа на изкушението и аз да ви препоръчам моя линк от Облака - https://1drv/u/s!AuzqcbTGmjkZbtVL3sJSS3jDJcc?e=6FVnDb. Като прочетете въвеждащия файл от папката "Аз", предполагам голяма част от общите ваши въпроси към мен ще отпаднат. Имам предвид напр. въпросът "Защо нямам време за по-общи размишления?"
Обаче съм повече нахален, отколкото може да очаквате от мен. Четенето на моята история на нашата нова демократична България за периода 1989-2008 (папка "НИЕ") е дълга работа. Но аз имам няколко чисто литературни опита, напр. в папката "За нас", за които би ме интересувало вашето мнение. Вашето! И нямат никакво значение оценките. Не ги търся от някакво тщеславие, а защото търся критиките към онова, което си мисля и се мъча да изразявам така, че да заинтересува другите.
Тези кратки разкази няма да ви отнемат много от времето, а се лаская да мисля, че възможно да компенсирам тази ваша времева загуба с някакво интелектуално задоволство.
Оставам с надеждата, че не съм сбъркал адреса, макар да звъня на вашия звънец, без да имам такова право.
Христо Рашев.
цитирай
2. kvg55 - orlinstefanov,
22.04.2023 22:20
И аз писах за въпросните "интелигенти".
Най–напред в постинга написах "интелектуалци", но след като анализирах списъка, размислих и смених "интелектуалци" с "интелигенти". За мен български интелектуалец е Петър Увалиев. От твоето писание се убеждавам, че съм бил прав.
От персоните в списъка персонално съм уважил Едвин Сугарев и Владимир Левчев.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: orlinstefanov
Категория: Изкуство
Прочетен: 728420
Постинги: 165
Коментари: 185
Гласове: 738
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930