Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2023 15:57 - Пророчество на императора Лъв Велики за последния руски Православен Цар
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 2471 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 23.05.2023 15:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За бедния, избран и обещан цар, който е известен, и не е известен, и който е извън пределите на Византийската Империя

(1) «... Истинският Цар, живеел на влажно място, поради жегата, и когото хората изгонили от жилището му и предали леглото му, на островите, когато той плувал и ловел риба в седмИчната седма година.

(2) Когато дойде края на Измаилтяните (на турците), той ще бъде намерен; той ще е внимателен в дните на юго-западния вятър (може би, за войната в Украйна?), и ще стане първият, втори, а вторият, първи.

(3) И след това, ще бъде приготвено място за (смъртни) наказания, насред града, сред навалицата на Плакото (вероятно - площад), в петък, в три часът след обед.

(4) И когато трима се възмущават, третият ще е първи.

(5) И ще се открие избранникът, който ще трябва да се открие, чрез небесни дъги и знаци от Господа.

(6) Той ще бъде извикан от видим ангел, явил се във вид на скопец, облечен в бяло;

(7) И като го хване за дясната ръка, ще каже на ухото на спящия: «Събуди се, спящий, и стани от гроба, и Христос ще ти даде светлина. Той те призовава, да пасеш народ - особен».

(8) И повторно ще му каже: «Събуди се от сън и излизай, ти който се криеш, и повече не се крий; много хора те търсят. И всички ще излязат, а само ти, ще влезеш».

(9) И третия път ще му даде каменни скрижали, на които са изсечени две заповеди: да накаже езичниците и да ги приведе към праведност, и нечестието да изгони, и вършещите содомски дела, да изгори с огън.

(10) Също и лошите свещеници да изгони от светилищата, и достойни да постави, да учат народа на Божествените истини, понеже това е угодно на Бога, на небето и земята.

(11) Царят има опознавателни знаци: нокътът на палеца на десния му крак се е враснал, а гласът му е спокоен;

(12) Чертите му са привлекателни; фигурата му е изящна, като на жена; в зряла възраст е; появили са му се лисини, и косите му са започнали малко да посивяват;

(13) Той е умен и много се е учил, може да предвижда (да предсказва), и знае за пророчествата, които той преразказва на другите, и им разкрива съдържанието;

(14) Носът му е дълъг, очите изпъкнали. Брадата му е подстригана късо, и е облечен в бедно облекло, каквото носят пазачите, понеже е безработен.

(15) Той ще е кротък и човеколюбив, общителен, великодушен, страшен и благороден.

(16) На дясната му ръка ще има нещо като две стави (или части?); на двете му лопатки - две червени верижки и червени кръстове; на гърдите и на тила, цяло родилно петно; на ребрата му редица бемки, и на врата, и на бедрата, и на горната част на ръцета.

(17) Името на Царя е скрито в езиците (сред народите). Той прилича (или подхожда) на последния ден, на седмия. Пише се с първата буква в осемнадесетото, т.е в триста и първото. Той охранява благочестието и пророчеството.

(18) Него хората ще считат негоден за нищо, но на неговата глава ще възложи ръката Си Господ и ще го помаже с елей, в края на дните.

(19) Той ще се пише избранник и ще излезе против Измаилтяните, и ще ги покори, понеже в тези дни ще се натъжат хората и ще ударят чела в земята и ще посипят със земя главите си и ще извикат към Господа Бога.

(20) Тогава ще чуе Господ молитвата им, и ще обърне ухото Си към населяващите земята, и ще изпрати Архангела Свой, в човешки образ, и той ще се посели на островите, и ще открие светията Божий, който дотогава е бил невидим и непознат.

(21) И Архангелът ще намери светия човек, когото търси, - Помазаника, когото не виждат светските хора, и няма да го познае ни един човек.

(22) Той е полезен, но ще изглежда на хората безполезен; беден, но не желаещ нищо ценно; милостив и получател на милостини; гол, но облечен по право във висон;

(23) Умъртвен по плът, и все пак много жив и енергичен по дух; здрав, макар стъпалото му да е било пречупено навремето;
(24) Той е първенец, първият човек, който някога се е захващал с подобни задачи, и при това, в очите на хората ще изглежда ненужен;

(25) Неопитен, но много умен; който е неясен и невидим за всички останали, но за Бога и за себе си е известен; този, който произхожда едновременно от низшето съсловие и от царско потомство - самият той е син на Цар, на Царя на Славата.

(26) Той се е заселил зад пределите на Византия, недалеко от западните врата, в непосредствена близости до градчето Сигма. Той се учил много години, от детство, а после преподавал.

(27) Той израснал в семейство, чието име се състои от 80. И то е от 12-тия елемент. А второто му име се пише с първата буква на 18-тата буква. То е подобно на Всевишния Бог, името на Баща му е божествено.

(28) Той е възвишен от Бога, а не от баща или майка, без родословен. На царя пръстите се сгъват на три стави. Той е мъж на една жена и е родил от нея деца от мъжки и женски пол.
(29) Имената на момчетата и момиченцата започват и завършват с буквите «М», «Д», «Г», «А», «А», «А», «И». И ще е очевидно, че те са наистина негови собствени деца, благодарение на зарасналия нокът на пръста (на палеца) на десния крак, и десното му око, което не е фокусирано.

(30) Царят е свята личност в очите на Бога; той има белег на дясната страна, също под гърдите; и още повече на плешката, и на бедрото, зад ухото, а също и малка, над десната вежда, поради обилието на благодат.

(31) Той е изящен, очарователен, висок на ръст, и страните му червенеят, когато се стеснява. Брадата и мустаците са му покрити със сиви ивици, косите на главата му са меки и тънки, с меден цвят, и още не са посивели, над високото чело.

(32) Той е на години, той е победител и носи трофеи. Той е най-добър цар, сред всичките царе. Той е устроил своите жилища в място с четири врати, в долната част на Сигма, от южната страна на блато, в местност неизвестна и кална.

(33) Той излиза от златни и дървени врата; а домът му е между две врати, на панти. Улицата от десната страна е широка, с равно изгладени каменни плочи, има и четириъгълни равни плочи.

(34) Има и змиевидна колона, плоска на земята, и четвърта колона, представяща животно, а също, изобразена жена, стояща вътре в оградата, срещу дома, с венец, гръмко говореща за съдбата на избрания цар.

(35) И ето че дойде непознат мъж с венец, гръмко говорещ за съдбата на избрания цар.

(36) Срещу дома му има място за поклонение на бог-мъж, на когото царят, от пояса си, принася жертви и му се покланя; и името му е гравирано.

(37) И той предизвиква (доставя?) война, и военни оръжия за светлорусия народ. И изливане на кръв в малка чаша за пиене, поставена на земята. На гърба на царя е изобразен царят на зверовете, а на гръдите - знакът на неговата армия.

(38) В лево от дома му има тесна уличка, а зад нея има синя река (метален водопровод), издаваща звуци като на много води, стремителни и гръмки, в железни брегове, бързащи към града на седем хълма.

(39) Има борова горичка, насадена още при раждането на царя. И на клоните на дърветата има гнезда на птици, които те хранят от добивите. Има гнезда с различни пиленца на разни видове птици, а също и гълъби.

(40) Там има също и голяма кула и здрави огради. На Царя помага човек, облечен в черно. Той дава и приема милостиня. А има още и «вълк с име на животно», за развлечение.

(41) Прославеният Цар се е родил в такъв уреден живот, за да опази всяко благочестие и всяко пророчество.

(42) Той говорел за пророчествата от миналото, но не го слушали, а го считали за непотребен. Хората в миналото се отнасяли към него, с презрение, като към еретик, и го считали за почти мъртъв и безполезен.
(43) Бог ще го открие и ще го направи явен, и ще го помаже с елей в Края на Времената; този цар е бил помазан с осветен елей Божий, още в утробата на майка си. А особеният начин на явяване на царя в света, ще става така:

(44) Три дни и три нощи ще се явява над града звезда, и не на некоя от планетите, но подобна на явилата се при Разждането на Спасителя.

(45) И три дни ще звучи глас на вестител, призоваващ очаквания (цар) да се яви. Тогава всички, поразени от гръмоподобния глас на вестителя, зашеметени от страх, ще отговорят, че не познават този, когото търсят.

(46) Но след това, като погледнат в небето, ще завикат «Господи, помилуй!» и като паднат по очи, със сълзи от тъга, ще посипят с прах главите си, и ще ги чуе Бог, и ще ги погледне с милостиво око, и заради останалите Свои избранници, ще им покаже предвъзвестения.

(47) Тогава жителите на градчето, наблюдаващи явленията на небесата и чуващи гръмките викове на вестителя, ще бъдат поразени и потресени, едновременно от радост и страх, и силно ще викат, че не могат да познаят човека на надеждата.

(48) В този момент всеки ще се вглежда в небесата, и горещо ще се молят,  многократно и продължително: «Господи, помилуй!».

(49) Тези хора вече биели чела в земята и с изпръскани глави с кал, въздъхвали и плакали заради надигащите се скърби.

(50) Те ще се обърнат към Бога с молитвите си, и той благосклонно ще им приеме молбата. И с милосърдно око ще погледне жителите земни; а после избраният ще стане видим за избраните, които са останали живи в това време.

(51) Ще се открие пред очите на всички слънчевата твърд в облаците, с големина, подобна на вършитбен кръг (гумно) с шест вола, и ще слезе от горе пурпуровиден кръст, а на левата му страна ще се яви дъга, дадена на праотците ни, като знамение за завета.

(52) И сочейки на всички, чакания избранник, ще се простре тази дъга през южната част на небесния кръг, и долният и край ще е над мястото, където ще се открие домът на истинския цар.

(53) Тогава народът, като прослави Бога, ще се устреми със светилници и маслинени клонки към мястото, посочено от края на дъгата, и като приеме с голяма чест престарелия потомък на царствения род, ще пожелаят, даже и с хитрост, да го въведат във великия Цион.

(54) И когато Единственият Истински Цар, в края на краищата, излезе отпред, срещу своите два дома, - между двата покрива и изобразените знаци, стоящи на високо, звездата, появила се на небесата, от десната страна на пурпурния кръст, ще се излее и ще докосне ръката му, и ще го помаже с духовна светлина.
(55) И Вестителят, на всеослушание, без да се показва, ще провъзгласи от небесата: «Приемате ли този?». И хората, биейки се в гърди и въздигащи ръце към небето, с плач и стенания ще кажатт: «Ей, наистина го приемаме, Господи, понеже Ти си ни го дарувал!».

(56) И като се поклонят на царя, ще го въведат във великия Цион. И когато той се помоли, ще се отворят заключените врата… И всички наоколо ще се съберат с голям трепет и, като го изведат на високо място, ще го обявят за цар, и така в сред нощ, ще го въведат в двореца,

(57) На съпроводения от два Ангела, Ангелите, в облик на мъже-белоризци, ще му говорят в ушите, и ще го научат на всякое дело, каквото трябва да предприеме".

(58) И тези, които бяха с царя, всички се молеха, да го въздигнат на високото място и да го провъзгласят за свой потомствен господар;

(59) После, като изпеят химни, те ще се върнат и ще прекарат в двореца нощта, и знаменията на небето ще изчезнат и ще се променят. Двамата Ангели-Хранители също ще са отпред, във вид на мъже, облечени в бели дрехи, и ще говорят в ушите на царя, какво трябва да прави в бъдеще.

(60) И ще има мнозина, които биха искали да го убият, но няма да го направят, след като видят знаменията, исхождащи от Бога, а също и затова, че ги спират Ангелите.

(61) И ще си кажат: «Чували сме, че той е благ Божий човек. А всички ние сме сковани от нашите собствени вериги, и споделяме греховете и престъпленията на знатните имена и на тези, които събират данъците (митарите), заедно с доста нечестивите свещеници.

(62) Вследствие на което, мнозина ще избягат в мрачни и слабо осветени места на земята (на Север). А всички останали, които не избягат, като прославят Бога, ще се смирят.

(63) Има още един човек, дошел от Изток, който също е прославен с делата си, и се ползва от благосклонността на съдбата;

(64) Той също е бил беден човек, подобно на избрания цар, и върви от слава, към слава, с добродетелен начин на живот; благочестив във висша степен; тялото и косите му блестят;

(65) И той носи в себе си надеждата на невидимия Бог; той е подобен на бедния Цар, а също и на Избрания от Бога; и той също получи свише, призвание от Бога, и бе изпълнен със Светлината Божия.



Русский Патриот- VK


Превод, Григор Симов



Гласувай:
3


Вълнообразно


1. raders - :) смехории
23.05.2023 18:50
:) смехории
цитирай
2. nika3333 - Спаси Господи, слава Богу за всичко ...
23.05.2023 19:43
Спаси Господи , слава Богу за всичко ! Хората за съжеление не знаят ,че са съвременници на този за когото е пророкувано тук - Помазаника Божий Зосима /РПЦ -ЦАРСКАЯ ИМПЕРИЯ / .
цитирай
3. radostinalassa - Когато турците продали на славяните...
23.05.2023 21:37
частта от Божия кръст, която била у тюрките, тя обърнала положението и тюркската напаст била спряна.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28315841
Постинги: 4287
Коментари: 7547
Гласове: 8239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031