Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2024 15:26 - Съмняващите се и лукавите, не са нужни на Бога! Княз Александър.
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 685 Коментари: 22 Гласове:
1

Последна промяна: 25.07.2024 15:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Здравейте Християни! Неволно ни се налага да сме свидетели, как много християни наблюдават и очакват нещо, оглеждат се и гадаят, истинска ли е Православната Църква на Царската Империя? 

Какви доказателства чакате още? Малко ли са ви Евангелските Христови слова, казани за христовите последователи? "Пазете се от човеците; защото те ще ви предадат на съдилища и в синагогите си ще ви бичуват, 18. и ще ви поведат пред управници и царе, заради Мене, за да свидетелствате пред тях. И сред всички народи, преди това, трябва да бъде проповядвано Евангелието."

Не става ли се сега, точно това? Защо страдат затворниците Христови? Страдат, именно, за Името Христово, за Светата Троица, за Светците, които не са се съгласили, да осквернят своята Сета Вяра.

Кой, от представителите на световните религии, ще се реши да страда за своята вяра и за своя народ? Никой. Понеже те нямат нашия Бог, който спасява хората, прибягващи до покрова на Помазаника. 

Не се ли плашите, да не пропуснете вашето спасение, което може да ви отмине, поради лукавите ви оправдания!

На Бога, лукавите и съмняващите се, не са нужни!


А които казват: "ще внимаваме, да не се окажем в ямата", - вие, вече сте в нея! Но и още по-дълбоко ще се окажете, ако не приемете Царя!

Защо другите религии не говорят за опасността? Защото, за тях, всичко е наред. Те не са опасни за дявола. Те не го дразнят. При тях, няма Истина! 

А защо, бидейки в най-тежки условия, Владика Зосима, и цялата Царска Империя, не престават да викат? Защото с нас е Бог! Богу, не е угодно, да погинат всички хора. 

От началото на вековете, истинската Църква се е грижела, да изповядва правилно Бога, да изобличава ересите на сектите и да измъква от лапите им, попадналите там хора, грижейки се, никой да не погине. Което и прави сега Помазаникът Божий и Църквата на Царската Империя, от любов и състрадание към вас.

Не Го отхвърляйте, за да не бъдете отхвърлени от Бога, и да не бъдете изгонени от Царския пир, както изгонили нещастника, който не бил облечен в покайни одежди.

Наричайки ни секта, ерес и разкол, вие обиждате Светата Троица. Но вие даже не знаете разликите, между тези думи.  Не мислете, че тези, нищо не значещи думи, са някакви дреболии. Понеже тези "дреболии" може да ви лишат от спасението.

Вие отхвърляте спасението си, и ако не се опомните, после никой няма да ви помогне. 

Спасявайте се! С нас е Бог! (или - Бог, да е с нас!)


https://www.youtube.com/watch?v=HX9WrIfpFxc

Превод, Григор Симов

...............................................        

Господи Иисусе Христе, помилуй, благослови и воцари ВСЕРУСКОГО Православного Царя и Патриарха Зосиму, - Имене Твоего ради!     
 
   
Свети Преподобни Отче Серафиме, возкрешай по Божием обетованием, и обличай неверующих Архиереев, и благослови всенародно, Руского Православного Царя и Патриарха Зосиму! Амин.         

Господи Иисусе Христе, помилуй и мене многогрешнотога, и жену ми Ванину! 

        Слава Христу, смерт Антихристу (Путину)!          

...............................................       
    

Господи благослови!          



Гласувай:
1



1. samvoin - Очаквам да чуя от тях, какво да правя ...
25.07.2024 15:30
Очаквам да чуя от тях, какво да правя със Светото Тайнство?
Къде според ТЯХ да го приема?
Как може Църква да няма отговор на такъв немаловажен въпрос?
Или директно да ми кажат: ПРИ КОЙ МАСОН, ДОКАЗАН ЛУКАВЕЦ-РЕГИСТРИРАН В СИСТЕМАТА, СЕБЕНАРИЧАЩ СЕ "ПРАВОСЛАВЕН" да го приема? Дори чинно да ми го проведе както е по Апостолските Правила и Евангелието...
За тях, такова "Тайнство", лови ли декиш?...
Няма да ги питам за гаврата с умиване на главата, че ме е страх какво ще ми отговорят там...
Дали и с това правят "икономия"?...
Няма как, поне докато не получа отговори на тия въпроси от ОТОРИЗИРАН ПРЕДСТАВИТЕЛ да съм в общение с дадена Църква, а и когато логично не ме смятат за "православен", защото НЯМАМ КЪДЕ ДА СТАНА И КАК у нас...
Какво биха ме посъветвали? Ясно и категорично без уговорки...
цитирай
2. samvoin - Ако Зосима е истински да внимава с ...
25.07.2024 15:33
Ако Зосима е истински да внимава с тези надолу, как представят нещата...
Какво като отхвърлим дяволската система (Макар у нас "гравитаторите" около тях, въобще да не са я отхвърлили, защото стоейки си по градовете, няма как да я отхвърлят, нито сами по себе си ако ни няма като ОБЩНОСТ и като САМОДОСТАТЪЧНИ ОБЩИНИ...), а не следваме АПОСТОЛСКИТЕ ПРАВИЛА и правим компромис с обругаващите Православието козни?
Какво като правим и обратното?...Уж следваме Каноните, а легитимираме системата и атрибутите на дявола? Та тогава не ставаме ли КНИЖНИЦИ И ФАРИСЕИ?
цитирай
3. samvoin - Не се съмнявам. . . Питам и много хора ...
25.07.2024 15:35
Не се съмнявам... Питам и много хора сигурно се питат същото?...
За да отхвърлим системата, не само документи и ЕГН и то за евентуалните НОВОРОДЕНИ, трябва да се отхвърли ясно и решително, МАСОВО И КОЛЕКТИВНО, но и ПАРИТЕ ИМ.
А за това трябва пълна продоволствена и енергийна самодостатъчност, която днес с колективни усилия само е постижима... В групиране в ОБЩИНИ в пустеещи и затънтени места... Преди окончателно да излезем всички от системата..
цитирай
4. grigorsimov - на samvoin "Как може Църква да няма отговор на такъв немаловажен въпрос?"
25.07.2024 15:45
Не е ли видно, че в България, няма ни едни свещеник от РПЦ ЦИ?
И особено, когато не си кръстен, няма магически решения. И ако много си нетърпелив, отиди в Русия (ясно е че най вероятно, нямаш средства) или Украйна, намери там представители на Истискаката Църква (и ако имаш късмет, да не изчезнаш безследно), скоро или не след дълго, се предполага, че ще те кръстят. Друг начин, за сега не се вижда, поне от моя гледна точка.
И не бъди нетърпелив и обидчив, и обвиняващ, а се постарай, да си смирен, както е подобаващо за Православен.
Нима мислиш, че само ти би искал, всичко да се разреши, от самосебе си.
Сигурен съм, че не си само ти. А ако имаш предложение, как това да стане веднага, кажи го, за да помогнеш, и на себе си, и на Тях, и на нас.
цитирай
5. grigorsimov - на samvoin: "А за това трябва пълна продоволствена и енергийна самодостатъчност"!?
25.07.2024 16:02
Трябва, но няма, и никой не ти обещава "сигурнсот и самодостатъчност", а неизбежни страдания (повече или по-малко).
А "делото на давещите се", т.е. на спасяващите се (от лукавствата на света и от мрежите на антихриста) е дело на самите спасаващи се. И никой не ти е, нито ми е, виновен, че не е така, както на нас ни се иска.
А и предимствата на евентуални общини, не винаги и не навсякъде, са очевидни, понеже всико си има предимства и недостатъци, от най различен вид.
Което не значи, че не си прав, донякъде, но и не трябва да си прекалено идеалист, особено ,когато идеята е, все още, само идея. Защото трудностите (очаквани и най-неочаквани), ще започнат, а няма да приключат, още в самото начало.
И ако не стане така, това ще е, просто, щастливо изключение.
Но, дай Боже!
цитирай
6. samvoin - По сами няма как да постигнем нуж...
25.07.2024 19:10
По сами няма как да постигнем нужната самодостатъчност, ако не сме решили освен да се самоубиваме, за да излезем изцяло от зависимостта от ПАРИТЕ...
Дори всичко друго да отхвърлим...
А отхвърлим ли всичко друго, не сме ли изградили Общност за каквато говоря. Ако щеш я наречи и с твърде омърсеното вече "комуна"... Източниците на пари, почти няма да ги има, освен ако някой "яко" прикачен за системата и не ни помага, както е в моя случай, а с това пак сме косвено зависими...
Няма какво да се лъжем, че има и един, изцяло излезнал у нас от системата им, даже да не си е обновил документите им (Като мен и теб.).
Това не е докрай излизане, бойкот, делегитимиране...
Плащаме им рекетите за ток, вода и прочие... Аз данъци не им плащам...
Плащаме им интернет...Транспорт... Куриери...
цитирай
7. samvoin - Ти си се интересувал от така наре...
25.07.2024 19:15
Ти си се интересувал от така наречените земеделци, даже веднъж ми похвали Стамболийски, мнението ти за когото аз не споделям.
Но там има още преди него една добра идея, заради която презрително са наречени "дружбаши"... За земеделските манифактурни дружби и доброволни колективизации и плановост (По-късно, частично зачената отново от царската власт в разгара на ВСВ.)...
Само че в тази идея, също не стоеше отгоре и в центъра Бог или Христа... Не беше в Негово Име и поради това се и провали, а да не говорим измяната спрямо България, по-късно, ортаклъка с болшевици и марксисти, войната на Църквата...Към края на стамболийското управление...
Ние трябва да реализираме това, ама С ХРИСТОС И В ИМЕТО НА ХРИСТОС, отгоре, по ДЕСЕТТЕ БОЖИ ЗАПОВЕДИ като "Конституция" и Светото Евангелие и Светоотеческите Правила като Напътствие...
По същата причина и анархо-комунистическите "комуни" се изродиха неминуемо в оргии, вакханалии, интригантски сблъсъци, сборища и вътрешни разпри и раздори и не сработиха, понеже наистина и жените се опита да са "общи"...
Когато няма Бог и най-добрата идея рухва, защото "без Бог, всичко става позволено", особено ако не те гледат...
А "если Бог с нами, то кто против нами"?...
цитирай
8. samvoin - Руси и немци, постигат това в ОБЩ...
25.07.2024 19:17
Руси и немци, постигат това в ОБЩНОСТИ и с Водачи-авторитети, както виждаме...
У нас нищо от това не виждаме...
цитирай
9. samvoin - Как да отида в така наречените Русия ...
26.07.2024 03:29
Как да отида в така наречените Русия или Украйна, като не съм си обновявал документите, а те нали ме призовават точно за това и с основания?
Да отида да си извадя международен паспорт с биометрия и чип, отново за да отида до там ли?
Аз вече направих глупост да си вадя такъв през 2011-а в който ми взеха пръстов отпечатък, изненадващо за самия мен, както сега искат за ЛК и слагат чип...
Тогава мислех за политическо убежище и че все пак има ако се наложи, къде да бягам....
Повече няма да правя подобни глупости...
цитирай
10. grigorsimov - Ясно е, че почти няма как да отидеш,
26.07.2024 18:51
Но същото е и при тях, и даже доста по-зле, защото ги гонят открито.
Така че, няма място за недоволство и за нетърпение. А се право това, което може.
Или, както е казал Христос: "Търсете Божието Царство и Неговата правда, и всичко останало ще ви се придаде"!
Важното е да сме на правия път, и да не изпуснем поне това, което е по нашите възможности. А трудностите и неприятностите, от света, и от нашите недостатъци, са неизбежни. И са ни обещани от Господа: "Мене гонеха и вас ще гонят"!
А ако светът и светските власти ни уважават и ни помагат, значи не сме с Господа. наш.
цитирай
11. samvoin - Разбира се от тези власти, които са в ...
26.07.2024 23:48
Разбира се от тези власти, които са в момента в страните за които говорим, а май и по цялата Земя, както видяхме особено от последните събития, не бива да очакваме нищо добро, както и от никое дяволско земно себепроявление и човекоподобна проява, което е доказано дяволско на дело, по символика, атрибути и прочие.
Разбира се човек когато реши да се опълчва на властващ сатанизъм под каквато и да е форма ако е искрен и честен, не е нормално да очаква цветя и рози и дори само липса на проблеми от тях...
Но въпроса е застаналите срещу тази система, знаещите един за друг по света и у нас и за усилията си у нас поотделно, дали правим или планираме да правим нещо за да си самооблекчим, естествено очаквания и описания и в Евангелието - "тесен път" към Бог и Вечността или сами си го самозатрудняваме с действия или бездействие?...
Имам в предвид само желаещите да излязат от дяволската система, проумели я като такава, нямам в предвид безнадеждните и роби и самата нея да очакваме да ни разбират или помагат...
цитирай
12. samvoin - Не почти, а въобще без международен ...
26.07.2024 23:53
Не почти, а въобще без международен паспорт или личната карта с биометричен чип и сатанински знаци в случая с Украйна, а без първото в случая с РФ, че и без виза, незная начин да влезеш...
Сега със сигурност и граничния контрол е силно затруднен и има вероятност и да те гръмнат директно без документи по границите.
В РФ съм пробвал преди време "излеко" за политическо убежище чрез мисиите им и за някакви контакти и отговор нямам на нито едно писмо, че даже и от мисиите на Иран и Беларус, а дори на Северна Корея до които съм писал, когато съм вярвал, че по някакъв начин имат намерения да противостоят на идващия световен ред. Явно съм бил в дълбока заблуда и тогава се излъгах с международния пасош и биометрията, а по лични причини, малко след това да си обновявам и ЛК...
Сега вече съм съвсем наясно и няма да го направя...
Малкото управници ако ги имаше, които опитаха да противостоят на нещо, свързано с установяването на световния ред... Ги свалиха или дори повечето избиха...
Бяха масово предадени и от обкръженията си.
И дори дръзналите да изобличават публично плановете им...
Всички сега овластени са повече или по-малко послушни пионки, държани в зависимост...
Всички са приели дяволските атрибути, дори само ако са послушни членове на СЗО и ООН, а да не говорим на ЕС, НАТО, БРИКС и прочие...
цитирай
13. samvoin - Ако властта ти не е сатанинска, не би ...
26.07.2024 23:54
Ако властта ти не е сатанинска, не би трябвало да си в ООН, СЗО и ЮНЕСКО даже в момента...
За ЕС да не отваряме и дума и за валутни фондове, световни банки и прочие...
цитирай
14. nika3333 - В Сърбия ,доколкото знам имат община , о не знам дали имат свещеник .Четох за 1-2 от РПЦ ЦИ ,които с непрестанна молитва успяват да минат границата без документ
31.07.2024 15:39
samvoin написа:
Очаквам да чуя от тях, какво да правя със Светото Тайнство?
Къде според ТЯХ да го приема?
Как може Църква да няма отговор на такъв немаловажен въпрос?
Или директно да ми кажат: ПРИ КОЙ МАСОН, ДОКАЗАН ЛУКАВЕЦ-РЕГИСТРИРАН В СИСТЕМАТА, СЕБЕНАРИЧАЩ СЕ "ПРАВОСЛАВЕН" да го приема? Дори чинно да ми го проведе както е по Апостолските Правила и Евангелието...
За тях, такова "Тайнство", лови ли декиш?...
Няма да ги питам за гаврата с умиване на главата, че ме е страх какво ще ми отговорят там...
Дали и с това правят "икономия"?...
Няма как, поне докато не получа отговори на тия въпроси от ОТОРИЗИРАН ПРЕДСТАВИТЕЛ да съм в общение с дадена Църква, а и когато логично не ме смятат за "православен", защото НЯМАМ КЪДЕ ДА СТАНА И КАК у нас...
Какво биха ме посъветвали? Ясно и категорично без уговорки...

цитирай
15. grigorsimov - Да, има видео от Царската Империя, за поне два случая...
31.07.2024 18:08
Да, има видео от Царската Империя, за поне два случая, как царски свещеник, заедно с монахини, пътуват дълго с кола, без никакви документи, и ги спират катаджии, и не намират никакви нарушения.
А другите случаи са за пътуване с влакове, пак без лични документи. Понеже в Русия, какчването на влака става само след проверка на документите. И хора, които пътуват към Царската община, с валк, по чудесен начин пътуват без документи, и успяват. Но не през границата.
цитирай
16. nika3333 - Да. Слав Богу !
01.08.2024 12:53
Да. Слав Богу !
цитирай
17. samvoin - Имам съображения засега, заради ...
01.08.2024 18:32
Имам съображения засега, заради които не мога да отсъствам повече от денонощие у нас...
И ето, тук иде въпроса с ОБЩНОСТТА... С това да имаш сигурни хора с твоя светоглед, светоусещане и духовен мир около себе си...
Колко по-лесно би ни било да действаме... И то Апостолски...
Все пак още не съм намерил къде и как да приема Благодатта на Светото Тайнство, камо ли да съм ръкоположен от легитимна според Апостолската Приемственост, Православна Църква на наш терен с БЪЛГАРИ в нея, та да развивам и Апостолска Дейност от някаква позиция.
Това ако стане и има за кого и сред кого, може би и над мен ще се излее Божия Благодат и Благоволение...Сега остава само Молитвата...
Духовната безпътица и лутане у нас, а оттам и всяка друга да и се види края... Ама... Нещо бездната май няма край.
цитирай
18. samvoin - Дори Ургебадзе го е казал за Грузия, ...
01.08.2024 18:34
Дори Ургебадзе го е казал за Грузия, а и цялото някогашно Православно, постсъветско пространство: Изнасяне на малки групи "в леса" през 2024-а и "никакво обръщане назад към градовете", както е било със Содом и Гомора, цитирам Пророчеството по памет.
Сходно е и на Свети Йоан Кронщадски и на други старци за тази година...
Да не подминем срока за всичко? По една или друга причина, че идват страшни времена...
На осъзналите се казва да не се отказват и сами да предприемат стъпките си, но че ще им е много трудно сами да вървят по "Тесния Път", заобиколени от неразбирането на близките си и околните...
цитирай
19. samvoin - А много по-лесно ще стане ОБЩНОС...
01.08.2024 18:36
А много по-лесно ще стане ОБЩНОСТНО, с взаимни усилия за изграждане на нашата самодостатъчност и НИКАКВА ЗАВИСИМОСТ от тяхната система и нейните мъртви сатанински идоли!
Излизане от всичките им пранги и хамути...
Това поединично ще е много трудно, а да не кажа засега в тази реалност, особено у нас и невъзможно, поне докрай и в степента в която трябва.
цитирай
20. nika3333 - Може ли да пратиш препратка на пророчеството за 2024г .Благодаря.Съгласна съм с гореказното
04.08.2024 21:03
samvoin написа:
Дори Ургебадзе го е казал за Грузия, а и цялото някогашно Православно, постсъветско пространство: Изнасяне на малки групи "в леса" през 2024-а и "никакво обръщане назад към градовете", както е било със Содом и Гомора, цитирам Пророчеството по памет.
Сходно е и на Свети Йоан Кронщадски и на други старци за тази година...
Да не подминем срока за всичко? По една или друга причина, че идват страшни времена...
На осъзналите се казва да не се отказват и сами да предприемат стъпките си, но че ще им е много трудно сами да вървят по "Тесния Път", заобиколени от неразбирането на близките си и околните...

цитирай
21. samvoin - Ами време е да се действа КОЛЕКТИ...
05.08.2024 03:21
Ами време е да се действа КОЛЕКТИВНО.
А ако оттам ръкоположат и местни духовници и всичко е наред и сред тях се откроят Хора-Будители, Апостоли, Водачи, Първенци да поведат "хорото" ще стане много по-лесно.
Ако са хора с авторитет и тежест, какъвто трябва да е Свещеника, като един Борис Неврокопски. Според мен, бил достоен и за наш Екзарх, че и Патриарх...
цитирай
22. samvoin - "ЯСНОВИДЯЩИЙ ИЗ ...
05.08.2024 03:30




"ЯСНОВИДЯЩИЙ ИЗ ГРУЗИИ | Предсказания старца Гавриила Ургебадзе на 2024 год"

"АНТИХРИСТ ПРИДЕТ! ПРОРОЧЕСТВО ГАВРИИЛА УРГЕБАДЗЕ 2024"

"Пророчество Гавриила Ургебадзе. Старец предсказал когда придет антихрист и кто спасется"

Заглавия на видиата в ютуб.
Тук линквете им не излиаст............

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 29222147
Постинги: 4401
Коментари: 7815
Гласове: 8281
Архив
Календар
«  Март, 2025  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31