Канонично, духовно и историческо обяснение за образуването и за църковното служение на РПЦ ЦИ. Част 3 и 4
Спаси Господи, скъпи братя и сестри, в Христа. Ще продължим разговора за Руската Православна Църква на Царската Империя.
Каноничното преобразуване на Православната непоменаваща община, на Схимитрополит Зосима Власов Романов, във възродена Поместна Църква Христова, РПЦ ЦИ.
Много православни хора ревнуват за чистотата на Православието. Те искат да са верни на Бога и на Неговата Църква, и не могат да се съгласят с многобройните предателства на лъжепатриарха Кирил, и на многото архиереи, от РПЦ МП, от УПЦ МП и от другите официални Църкви. Те разбират, че при въпиющите, груби нарушения на каноните църковни, в Изповядването на Светата Троица, не може да се запази благодатта на Духа Свети в т.н. Московски Патриархат. И виждайки това предателство на вярата Православна, и ревнувайки, по Бога, за опазване чистотата на Православието, част от клириците и енорияшите, напуснаха религиозната оргазнизация РПЦ МП.
Право да я напуснат, им дават следните канони на Църквата:
-
Третото правило от Третия Вселенски Събор: „... Изобщо, нареждаме, единомъдърстващите с правослания и с Вселенския Събор, членове на клира, по никакъв начин, да не са подчинени на отстъпил или отстъпващ от православието, епископ“.
-
15-то правило от светия Константинополски Събор, проведен в храма на светите Апостоли, наречен Двукратен: ... понеже отделящите се от общение с предстоятел, поради някаква ерес, осъдена от Светите Събори или от Отците, който проповядва всенародно, ерес, и учи на това, открито в Църквата, такива, ако се отделят от общение с епископа, преди църковно решение, такива, не само не подлежат на епитимия, но са достойни за честта, подобаваща за Православните. Понеже те са осъдили, не епископ, а лъжеепископ, лъжеучител, и с отделянето си, не са нарушили единството на Църквата, а са побързали да защитят Църквата от разколи и раделения.
-
Указът на светейшия Патриарх Тихон, номер 362, член 9: „В случай на крайна дезорганизация на църковния живот, когато некои лица и епархии престанат да признават властта на епархийския Архиерей, той да не се отказва от йерархичните си пълномощия, но да организира сред миряните, останали му верни, приходи, а от приходите, епархии, като разрешава, където е нужно, да се извършват богослужения, даже в частни къщи и други приспособени за целта, помещения, и да прекъсне църковното общение с непослушните!
На основание на тези канонични правила, от РПЦ МП, по време на червената власт, се отделила РПЦЗ, а също и много общини на катакомбници, които не приели предателската декларация на митрополит Сергий Сатарогородски.
А в последните десетилетия, от Московския Патриархат, пак се отделиха част от православните духовници и миряни, и бяха създадени неколко непоменаващи московския “патриарх“, православни общини, съществуващи отделно, една от друга.
Една от тези непоменаващи православни общини, се образувала, под духовното ръководство на Схимитрополит Зосима, със светско име, Леонид Александрович Власов.
Тези непоменаващи общини поменаваха незаконно сваления 2005 година, Йерусалимски Патриарх Ириней, и така, поменавайки канонично законния Патриарх, и съгласно указа 362 на Патриарх Тихон, тяхното самоуправление било канонически законно, и те останали в лоното на Църквата Христова.
Православните богобоязливи хора се стараят да живеят по каноните на Православната Църква, и по ученията и пророчествата на светите Отци.
Светите Отци пророчествали, че в последното време, ще има масово предателство на Вярата Православна, от Патриарсите и Архиереите, и благославяли да се отделят, когато висшите йерарси, започнат да проповядват ерес, явно.
От светите Отци, Николай Рогозин, Гурий Чезлов, Йероним Санаксарски, Христофор Тулски и други, било казано също, че отделно, от официалната Църква, канонично съществуване, се благославя, само до идването на последния Помазаник Божий, Руския Православен Цар, който, като дойде (като се яви), ще събере Поместен Събор и ще въведе ред в Църквата. И всичките нечестиви архиереи, ще отлъчи от Църквата, и ще постави верни Архиереи, Архиепископи и свещеници. И това вече стана, по Божия милост, в православната община, която ръководеше митрополит Зосима – Власов Романов.
Схимитрополит Зосима излязъл от Московския Патриархат 2014 г. Когато започнал да проповядва за Светия Дух, за любов към Господа, за чистота на Праавославието, към него тръгнали хората, искащи с чисто изповедание на вярата, да слжат на Бога.
Монашество и архиерейски сан, Митрополит Зосима приел от непоменаващия Архиепископ Севастиян Сусленко. Архиерейската му хиротония идва от два клона на Апостолско ръкополагане. Едната от РПЦЗ, а другата, от Грузинската Църква.
Архиепископ Севастиян, никога през живота си, не поменавал патриарх Кирил Гундяев, и затова не бил участник в страшните предателства, които се вършат, от този ересиарх.
Архиерейската Хиротония на Владика Зосима била извършена 2018-та година. А 2019-та година, бил признат за първойерарх, от една от клонките с апостолска приемственост, с ръкополагане от РПЦЗ.
Ще направим една църковно-историческа, канонична забележка, че еднолична за епископ, се допуска в Православната Църква, по време на гонения и господство на ереси. И такива изключителни случаи, многократно се случвали в историята на Православната Църква и в житията на светците. Ето примери:
-
Свети Григорий Неокесарийски Чудотворец, бил ръкопопожен еднолично. Вижте Жития на светците, за 30 ноември.
-
Свети Григорий Чудтоворец еднолично ръкоположил Команския свещеномъченик Александър Угъльщик.
-
Епископ Сидерий Олимпийски бил ръкоположен само от един Епископ, Илон... И Свети Атанасий Велики, му признал сана.
-
Свети Евстатий Антиохийски 3-4 век, председателствал Първия Вселенски Събор (?).
-
Еднолично бил ръкоположен светият Архиепископ Павел Цариградски.
-
Свещеномъченикът Автоном поставил за Епископ, Корнилий.
-
По време на гоненията срещу християните в Персида, Епископът Елиодор, поставил вместо себе си, за Епископ, Дидан Презвитер.
-
Свети Евсевий Санаксарски и Свети Атанасий Велики, също ръкополагали еднолично, по време на гонения, епископи. И много други случаи, които били признавани от Църквата, за законни хиротонии.
След ръкополагането за Архиерей, на владика Зосима, започнала да се образува Непоменаваща Община, която приел под своя светителски Омофор, незаконно сваленият Йерусалимски Патриарх Ириней.
2016 година започнал активно да проповядва за Господа, и да открива на хората Светоотеческото учение за Бога - Свети Дух, за докосването на Благодатта Божия, до човека, и за лукавите изкушения бесовски, в нашето Последно Време.
2019 година, проповедите му, се появиха в интернет, и православните хора започнаха да узнават за ревностния проповедник, и започнали духовно да се окърмяват при него.
Под духовното ръководство на Владика Зосима, възникна Църковна Община, и по промисъла Божий, така се стекоха обстоятелствата, че тя станала единствената канонично-законна Православна Община, в цялата Триединна Русия, която не е била въвлечена в господстващата в целия свят, ерес на екуменсизма, и не е била регистрирана в Антихристовата система за кодифициране о бележене на хората с числото на звяра 666.
Храмовете на РПЦЗ, от частта, която не се присъединили към РПЦ МП, и катакомбниците, също се регистрирали в антихристовата система на Глобализацията.
Схимитрополит Зосима, единствен, никога не е имал никакви сатанински документи, в живота си, и не благославял никого, да ги приема!
Съединяването с Бога, в Духа Свети, и запазване чистотата на Православната вяра, са били главното, в духовния живот и в църковното служение на Схимитрополит Зосима. И цялата му Църковна Община, пребивавала под Омофора на Патриарха Йерусалимски Ириней, и се управлявала самостоятелно, според указа на Патриарха Тихон, 362.
Така е било, до явяването пред Владика Зосима, на Архангел Михаил 2021 година, когато отделилата се от ерестта, Православна Община, започнала да се преобразува във възраждаща се, по каноните на Православието, Поместна Църква Христова!
Дълго време владика Зосима, самият не знаел, че той е Помазаникът Божий, избран от Бога, да е Последният Руски Цар, защитник на Православната Църква, пред лицето на изкушенията от антихриста.
С явяването на Архангела Божий Михаил, му била открита волята Божия, и неговото велико предназначение, за всички православни хора, в последното време.
Архангел Михаил открил на Схимитрополит Зосима, яе той е идващият Цар, и че друг, няма да има. И че това трябва да се обяви на хората, и те да подписват „присяга“ (клетва), за верност на Царя, както е било по време на Руската Царска Империя.
Имало и явяване на Владика Зосима, на Господа Иисуса Христа и на Пресветата Богородица, които потвърдили това. Пресветата Владичица му казала, че всички които обичат Бога, всички те, ще се съберат около него.
Схимитрополит Зосима, за първ път обяви, че той е Царят, на Страстни Петък 2021 година. За това има пророчество на Лъв Мъдри: „В ден петък, в третия час на деня, ще се покаже Помазаникът“.
И във Велики Петък, в три часът, през деня, по Византийско време, а по нашему, в девет часът сутринта, за първ път, във видеообръщение, Владика Зосима обяви, че той е Избраният от Бога Цар.
И след като Схимитрополит Зосима обяви в интернет, на целия свят, за това видение, православните хора започнаха да се разделят. Едни го приемат за Помазаник Божий, а други, не. И това разделение продължава и до сега. И ще продължава, докато руският православен народ, напълно не се раздели, на приемащи и неприемащи Последния Помазаник Божий, на когото се изпълниха и продължават да се изпълняват много пророчества от Светото Писание и от светите Отци.
И след обявяването, по волята Божия, пред целия свят, на 4 август 2021 година, на ютюб канала “Будь верен до смерти“, на Схимитрополит Зосима, че той е последният Руски Цар, православни хора от различните краища на Триединна Русия, и от целия свят, приели със сърцето си това известие, започнаха да приемат воинска Присяга, и започнаха да се събират под неговия Омофор. И не православни хора, също започнаха да приемат Присяга, и да минават в Православието.
Но едновременно с това, от най различни хора, започнаха да се сипят твърде много хули и клевети към владика Зосима, които го обвиняваха за самозванство, за прелест, за разкол, сектанство и т.н.
В книга Деяния на Светите Апостоли, глава 5, 38 и 39 стихове, се казва: “Ако това предприятие е човешко дело, то ще се разруши, но ако е от Бога, не можете да го разрушите. Затова се пазете, да не се окажате и богопротивници“!
От времето на обявяването на Помазаника Божи, делото за възраждане на Православната Църква и монархията, и спасяването на хората от антихриста, колкото и да се съпротивяваха враговете и хулителите, се разпространява и се утвърждава. Което Бог е благословил и го пази, никой не може да разруши...
Извадка от:
youtube.com/watch?v=x8elfOT8_7w&t=965s
Превод, Григор Симов Божилов
.............................................
Господи Иисусе Христе, помилуй, свободи, благослови и воцари Помазаника Твоего, ВСЕРУСКОГО Православного Царя и Патриарха Зосиму, Имене Твоего ради!
Свети Преподобни Отче Серафиме, возкрешай, по Божием обетованием, и обличай неверующих Архиереев, и благослови всенародно, Помазаника Божия, Руского Православного Царя и Патриарха Зосиму!
Господи Иисусе Христе, помилуй и мене многогрешнотога, и жену ми Ванину! (Западнобългарски, диалектен израз!)
Слава Христу, смерт Антихристу Путину!
...............................................
Господи благослови!
Тагове:
По време на повсеместни лъжи, да се казв...
Как да се помирим с Бога и да излезем от...
2. planinitenabulgaria
3. wonder
4. varg1
5. mt46
6. iw69
7. kvg55
8. zahariada
9. reporter
10. zaw12929
11. getmans1
12. kordon
13. kunchev
14. bogolubie
2. shtaparov
3. katan
4. leonleonovpom2
5. ka4ak
6. mt46
7. donkatoneva
8. dobrota
9. milena6
10. vidima
2. radostinalassa
3. sarang
4. mimogarcia
5. hadjito
6. iw69
7. djani
8. savaarhimandrit
9. varg1
10. rosiela
