Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2021 15:54 - Защо
Автор: doctora1 Категория: Технологии   
Прочетен: 736 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Защо направих този блог и пиша моите писаници? Направен е в Памет и като необещано но изпълнено обещание към Най - Великия от Великите Учители на човешкия род Георги Колев Михов. Не ги пиша да предизвиквам внимание и диалог, а за да се запази поне в електронен вид Познанието ... Великото и Неотменимото. Но когато питате ще ви бъде отговорено, дори и когато е заяждащо питането, но няма смисъл от неконструктивни въпроси. Безсмислено е. Тези които познават работата ми могат да видят каква работа се върши ... а не само да се Шпреха безсмислено ... Даже съм решил да ви снимам и " Кулата ", но нея по - късно ще я доработя защото ще ми е по - лесно да направя 10 системи с променлив обем и маса / разбира се силно олекотен въариант спрямо тези от снимките /  от колкото да я доработя със сложната лента която ще движи ротора / 8 метра е той / ... Време за говорене не остана ... разбира се тук ще пиша от време на време, но основното е да реша практическите задачи ... Имам и обещани обещания на Учителя, но семейството му може да спечели само ако спечеля и аз. Ако няма възможност за Печалба Всичко Построено и Създадено от мен ще стане общо достояние защото ОТВЪД ЩЕ МЕ ПИТАТ И ЩЕ ПИТАТ ВСЕКИ ОТ НАС: МНОГО ТИ СЕ ДАДЕ, А КАКВО  ТИ НАПРАВИ И СЕГА МНОГО ЩЕ ТИ ОТНЕМЕМ. Не съм печалбар, но на Учителя му обещах паметник от платина в естествен ръст и тегло ... Това е нищо за Директната Гравитационна Енергетика. Важно е да тръгне и аз да съм в нея, но Както Дойде. Не ми пука и никога и няма да ми пука, но за СТРАШНИЯ СЪД МИ ПУКА МАМИЦАТА МУ ЗАЩОТО Е ИСТИНСКИ И ИНДИВИДУАЛЕН ....


Тагове:   две,   ТРИ,   едно,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: doctora1
Категория: Технологии
Прочетен: 347194
Постинги: 212
Коментари: 579
Гласове: 158
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031