Бойко Борисов. Снимка: архив, БТА
Председателят на парламента Михаил Миков беше насрочил извънредно заседание за 30 август, но вчера той разпрати писма до парламентарните лидери за нова по-скорошна дата. Както Dnes.bg съобщи, късно снощи лидерът на ГЕРБ заяви дата 11 или 12 август.
Ако е вярно, че ветото на президента е катастрофа, утре се събира парламентът, БСП, ДПС и „Атака” си гласуват, както първия път и ветото на президента вече не играе никаква роля, каза още лидерът на ГЕРБ. „За два дни действащо вето на президента, няма да им обърка никакви сметки”, коментира той. Борисов посочи, че парламентът може да се събере още в понеделник и да отхвърли ветото.
По думите му, ако не го направят, това значи „върл популизъм“ от страна на правителството и на техните лидери, значи, че искат да прехвърлят вини на президента във времето.
Лидерът на ГЕРБ обаче предположи, че депутатите не може да се съберат, защото почиват в чужбина, на екзотични места. „Трябва да са 121 депутати. И тук „Атака” няма как да избяга, Волен Сидеров, защото той е патерицата на ДПС и БСП", каза Борисов.
Той заяви, че никога не се е готвил за никакъв пост, включително за нов премиерски мандат, а хората са го избирали. Във всички случаи съм много по-подготвен от това, което има в момента на пазара на труда за премиер, неслучайно Станишев избяга от тази отговорност, добави той.
Борисов писа на Миков: Депутатите в НС на 11 или 12 август
По публикацията работи: Веселина Йорданова
ЗАБРАВЕНИТЕ БЪЛГАРИ I ЧАСТ - СОБСТВЕНИЦИ...
РАЯ на доносниците е ТУК и ...
Може да е просто като другите,но докато еднолично не е управлявал всичко са догадки.Интересното е,че се гласува отново за партии и хора,които вече са ни навредили,но се оплюват тези,които са нямали шанс дори да управляват.
Никой враг на Волен не коментира програмата на партията му и това,че само той и партията му говорят за колониалното робство,против чужденците в България,никой.Ако говорят за това означава да му направят комплимент.Ако кажат истината,че той сам не решава,само може да подкрепя БСП,ДПС или да не работи с тях пак зле.Каквото и да направи Волен той е нарочен за виновен.Просто е неудобен.Но никой не коментира програмата на Атака,защото в тази програма е показана причината за сриването на България и нейната икономика.
10.08.2013 13:45
А относно програмите, книгите и публикациите му, те са едно, а делата - съвсем друго. Защото, не е проблем да се напише програма, но е проблем да се изпълни. И дали още при писането не се е знаело много добре, че въобще няма да се стигне до изпълнение на пропагандираните цели.
Освен това, антитурската пропаганда на Сидеров може радва мнозинството от поддържниците му, но на практика, турците в България, а и в Турция, нямат никакво отношение към политиката, но всичките злодеяния, и по Османско време, и днес - на ДПС, са чисто еврейско дело, не скритите турско-български евреи - дьонме. И още по-точно, всички ръководители и народни представители на ДПС са криптоевреи, независимо дали са с турски или български имена. И излиза точно така, както доказваше една квитанция издадена от ДПС, за платени милиони на Сидеров, за антитурска пропаганда, за да може Доган и онези зад него, да държат в страх и подчинение, мюсулманите в България.
И освен всичко това, което е и най-важното, ще ти спомена и за един личен опит със Сидеров, когато беше главен редактор на в. Демокрация:
Със Волен сидеров се познавахме от преди десети ноември, от Дружеството за правата на човека. И веднъж, може би 1991 г. занесох на Сидеров едно "открито писмо" (по аналогия с "Откритото писмо - апел" за човешки права, от преди десети ноември), с което аргументирано настоявах да се отворят архивите на ДС за да се види Кой Кой е, за да могат хората реално да избират. Но след като прочете апела ми, Сидеров вече не ме познаваше, и за да се измъкне, казана на секретарката си, че излиза, и замина нанякъде.
А и какво е българско в името му?!
За фамилията му-вероятно идва от гръцкото "сидеро",което означава желязо.Ако беше с фамилия Желязков какво щеше да е различното?Да,думата не е гръцка,но българска.Всяка националистична партия е ксенофобска и само чужденците може да ги е яд от това,не виждам как ще ги е яд българите
Всъщност нямам данни на Волен Сидеров и произходът му на родата му.Програмата казва истини за България и политиката в нея,за реалността покрай нас.Това само по себе си е добро.
Знаеш ли кое е интересното-той и партията му нямат мнозинство в парламента!
Никой не би могъл да бъде сигурен дали Волен Сидеров би могъл да изпълни програмата заложена в сайта на партията му,докато той и партииците му не управляват с твърдо мнозинство.Никоя друга партия дори не е говорила истини за състоянието на България!Дори това,камо ли дела.
Ако ти знаеш нещо повече за произходът на Волен Сидеров и дали е криптоевреин,за произходът и професиите на роднините му моля те напиши го!Ако не знаеш,значи предполагаш и спекулираш.Ако имаш доказателства-излоги ги.
Не съм фен на Сидеров и партията му-фен съм на истините,които казва!Дори това е нещо!
А аз да те попитам,понеже турците не ги интересува политиката и са ангели небесни и са просто едни жертви на лошите евреи...ти патил ли си си от турци?Имаш ли личен опит с тях?
Знаеш ли колко човека от вашето независимо дружество са били агенти от Държавна сигурност,колко са били етнически българи и колко са били турци,помаци,цигани?Ако знаеш-кажи да се знае.Ако произходът и професиите на Волен Сидеров и родата му имат значение то значение имат и произходът,професиите и родата на други хора също.
Казвам това,защото мразя двойните стандарти,недомлъвките и недоказани твърдения,особено по важни теми.
Истината и справедливостта са на първо място.
Та чакам доказателства за произходът на Волен Сидеров,за неговите роднини и техните професии.
Съгласен съм с нещата писани от Сидеров и програмата на партията му,съгласен съм с откритите му намерения.Неговите дела не съм ги видял изразени чрез политическа власт.Той просто е нямал шанс.
За турците-чужденци са в страната ни,чужденци са и в днешните земи на Турция.
Не са невинни душички,независимо кой е горе в ДПС турците имат облаги от тази партия.Паля се срещу турците,защото съм бил дискриминиран от такива в собствената си страна!Имам реален жизнен опит.Евреите имат своята вина,но това не оневинява самите турци.
Самата Турция служи на турците за сметка на коренното население в големи части от земите им-кюрдите,арменците.Това,че по върховете има еврейски слуги съм съгласен,то си личи от политиката им и досега.
Това,че ти наричаш Сидеров криптоевреин не го прави такъв.Трябват доказателства.
Не каза от какъв произход са били членовете на независимото ви движение за правата на човека-имало ли е турци,цигани,помаци?Какъв процент от общите членове?В друг текст си писал,че си усещал още в затворът,че определени кръгове на запад са подкрепяли комунизмът,но сте търсели подкрепа от запад,понеже сами сте нямали шанс.Това го разбирам.А ти разбираш ли,че добра империя няма?Сега българският народ и страните от бившият соц лагер ядем попарата на същият този "демократичен Запад"
Също така питах кои от членовете на движението ви са били агенти на ДС.Или поне са имали връзки с агенти от ДС.Ти не отговори на тези важни въпроси.Е,аз ще ти помогна с едно име-Ангел Грънчаров-Елтимир.
Сам си го призна наскоро със статията си:
http://eltimir.blog.bg/politika/2013/07/24/nai-posle.1133040
Човекът си пие ракията с д-р Симеон Войнов от Държавна Сигурност,но все пак Войнов е от свестните :D
Та приемам,че Сидеров евентуално е агент на ДС,но по същата логика приемам,че и той може да е от свестните.А сред другите членове на НДЗПЧ имало ли е хора с връзки към ДС???
Та интересно ми е за Сидеров и искам да науча,понеже не знам.Искам да науча обаче и за членовете на вашето НДЗПЧ.Търся факти,не търся емоциите на някой човек.
Един Виктор Орбан се качи на власт в Унгария и веднага ревнаха срещу него от "демократичният Запад".Значи човекът е читав,понеже онези,които го плюят не са.Елементарно Уотсън.Ако Волен Сидеров-Желязков се качи на власт с партията си и предприеме политика за България и етническите българи "демократичният Запад" веднага ще го оплюе като Виктор Орбан.
Ако Волен Сидеров е мекере и предател,това също ще си проличи.Но делата му в политиката просто не са факт!
Забелязвам,че проруската пропаганда преекспонира влиянието на евреите,но няма проблеми с руснаци,турци и сърби и техните дела срещу българите и България.Дори и преди стотици години пак са били виновни "евреите и криптоевреите".Евреите и техните престъпления трябва да бъдат заклеймявани винаги,но това важи и за всички други,важи и за престъпленията и предателствата на българи спрямо българи!Ако държим на истината и справедливостта!Аз държа на истината,затова питам за факти!
А за Ангел Грънчаров-Елтимир,прочети и в двата му сайта как си признава сам.А мама и тате са били комунисти,щом произходът на Сидеров е важен и на Ангел Грънчаров е важен.А други агенти имало ли е сред антикомунистите?Кои са те?Какъв е техният произход?
Разбираш ли,аз не знам,затова питам.Но отговори няма.
Мисля си,че партията на Бойко Борисов,който също се моли на стената на плача в Израел,на Симеон Дянков-американското мекере,на американското мекере Цветан Цветанов прави тези излишни напрежения и медийна пропаганда за да се преувеличи адски много влиянието на Атака и Волен Сидеров във властта.Вестници,сайтове,блогове са впрегнати за целта.
Споменават се и БСП и Станишев,но някак си мимоходом,ДПС незаконната етническа партия също се споменава мимоходом,без дори да се обърне внимание,че ДПС дори няма право да съществува!!!Основните атаки отново са срещу Сидеров.Ако не участва във властта е лош.Ако гласува с другите две партии пак е лош.Но никъде в критиките срещу него не се говори за програмата на партията му,никъде!Ако това се коментира означава другите партии да си направят антиреклама и да направят реклама на Волен Сидеров.
Имаше изказвания,че бил като Хитлер,имаше изказвания,че бил психически нестабилен,че бил луд.А другите кои са-Бойко Борисов-комунист,мутра,престъпник начело със своите мекерета.Сергей Станишев,който не е българин дори,политиката му я знаем.Доган,който не е българин,партията му дори не е разрешена по закон,политиката му я знаем,поне спрямо българите и България.
Важно е да се види не само какво се пише за някого,но и какво се пропуска да се напише!Важно е да се види какво се пише по дадена тема,но и какво не се пише.
Това последното е абсолютен ориентир затова кой какво представлява.Ако едни хора могат да се променят и да променят своите политически убеждения и това се приема справедливостта изисква и други хора да могат да променят политическите си убеждения.
Клатенето на правителството ще продължи,докато падне.Това ще стане на всяка цена.
За данните на Волен Сидеров-явно не знаеш какъв му е произходът,иначе щеше да кажеш,не да ме караш да търся.Явно ти не знаеш истината,но само предполагаш."Независимите журналисти" мълчат не само за него,мълчат за доста други хора.Клатенето на правителството го имаме с едни измислени протести,ако всички партии са единни и интересите им не са противопоставени защо след влизането на Атака в състав на управляващо правителство имаме толкова продължителни агитки?Чак сега?
А нещо за членовете на НДЗПЧ мълчиш?Какъв е техният произход?Изтървал си две турски имена в друг свой пост,колко човека сте били и колко са били българи и колко от друг етнически произход?
А нещо по темата за хортуването и връзките на член от НДЗПЧ Ангел Грънчаров с агент на ДС д-р Симеон Войнов да кажеш?Това не са догадки,човекът сам си го е споменал.
Аз намирам винаги истината по това,което търся,но когато излагам теория (недоказано твърдение,лично мнение) без подходящият доказателствен материал гледам да си проличи,че само предполагам.
Твърденията са едно,фактите са друго.Та вашето дружество е било обречено на провал,някои от антикомунистите сте били овързани с Държавна сигурност,което не искаш да го коментираш.Волен Сидеров е лош,но май лошотията му се изразява в това,че не сте приятели и не е вършил работа с теб,а?
Етническият произход на едни има значение,но на разни тъмнеещи антикомунисти и други няма значение?
Има разлика между вярата и между знанието,знаеш ли каква е тя?Световното правителство ще дойде само след трета световна война,6.7милиарда не можеш да ги владееш и да искаш,с никакви средства.Дали това ще стане ще се разбере като започне.
Но това няма значение,нали септември идва слънчев апокалипсис?:)
На една друга тема те порязах-копираш статии,които са дори без автор.Тук липсват факти.
Та и с въпросното НДЗПЧ е същата история.Аз за себе си знам истини,но за пред хората задавам въпроси,за да може повече хора да си ги зададат същите и евентуално да узреят за доста истини.Службите си имат сайтове за дезинформацийка и жълти новини,но това не стига,трябват подходящи хора провокатори,които да привличат недоволни хора и да се излагат мисленето,мнението,емоциите на тези хора."Говорете,говорете-властта трябва да знае какво мислят хората."
Най-дълбокият ми мотив за цялото писане е-да накарам хората,които ще прочетат тези редове да нямат допир до провокатори във връзка с ДС,днешното НСС.Разграничаването на хората "кой кой е и какво представлява" е важно за едно общество.
Типичната проруска пропаганда е в крайният антисемитизъм,който оправдава руснаците и тяхната политика срещу други народи.Евреите и криптоевреите са навсякъде и оттърване няма.Същите тези хора не искат да говорят за любовта към руснаците в Прибалтика и страните от бившият соц.Въобще нашите "православни братя" са "безаналогови" във всяко отношение.
Другите пък са "демократичните"-биха ви освободили всякак-духовно,финансово,ако това не помогне дори физически.
Национализмът,расизмът,ксенофобията са имунната система на всеки народ и точно срещу тези неща има специално прокарани закони по света.Защото обърква намесата на чужди сили във вътрешната политика на дадена страна.
Националистът не прави "евала" на никой чужденец,но на някои чужди етнически елементи това не им харесва,било е крайно и показва "липса на толерантност".А аз казвам-на всекиму дължимото,всеки да си гледа в неговата паница.А също и-добра империя е нямало,няма и няма да има.
Нека хората се ориентират-който човек плюят най-много,замислете се дали не е свестен.Може и да греша,но поне се замислете.
11.08.2013 00:41
ИНФОРМАЦИЯ
ДО ЧЛЕНА НА ПОЛИТБЮРО И СЕКРЕТАР НА ЦК НА БКП - ДР. МИЛКО БАЛЕВ
Относно пропагандни спекулации срещу НР България
През март т.г. (1987) на заседание на Виенската Среща, представител на американската делегация съобщил, че в посолството на САЩ в София, бил получен „Апел – открито писмо“ от шестима „политически затворници“ в НРБ. Подписалите апела твърдели, че в България няма сигурни гаранции за защита правата на човека, и предлагали Виенската среща да упражнява контрол в това отношение.
Непосредствено след това изложение на запад е направен опит да се раздуха случаят и да се организира антибългарска пропагандна акция. Френският вестник „Кутидиен дьо Пари“ публикувал клеветнически материал, а радиостанциите „Свободна Европа“ и Би Би Си излъчили четири провокационни предавания. Специално се акцентирало на два момента – за първи път, отправяни официални протести от български граждани, не били анонимни, и второ, макар да не ставало дума за дисиденти от ранга на Сахаров и Солженицин, важен е самият факт за „потърпевши“ заради техните убеждения, лица, независимо от тяхното обществено положение.
Установено е, че „Апелът“ е написан ноември 86 г. От Григор Симов Божилов – 35- годишен, от с. Парамун, Пернишки окръг, многократно осъждан за нелегално преминаване на границата и за шпионаж. Под него се подписали също Илия Стоянов Минев – 70-годишен, от град Септенври, бивш легионер, два пъти осъждан за създаване на противодържавни организации, и Цеко Кръстев Цеков, – 30-годишен, от с. Клисурица, Михаиловгадски окръг, осъждан като ръководител на нелегална група.
На 19 декември м.г. Божилов предал материала в посолството на САЩ, където го посъветвали да намери и други съмишленици, които да подкрепят протеста. Впоследствие към апела се присъединили, с писма пуснати в пощенската кутия на Американското посолство, Едуард Генов – 41-годишен, от София, профилактиран като ръков
Това,което сте направили тогава е било похвално,но безплодно.Било е обречено на неуспех поради играта на "доброто и лошото ченге" в международната политика.В краят на 1989 година падат комунистическите режими на няколко места.Дирижиран процес.Да ви напомня и нещо друго-през соцът е било на мода всичко руско,изучавал се е и руски език.Сред болшевиките е имало адски много евреи и с това съм съгласен.Това,с което не съм съгласен е да изключвате престъпленията на руснаци,турци,цигани,сърби,гърци,англичани,"американци" спрямо нас.Щях да забравя бившите българи,наследници на римляните с фалшивата история и полатинчен български език-румънците.
Хората се трепят,правят си мръсотии от хилядолетия,борят се за ресурси и власт.Едни са жертви на други.Вие изкарвате евреите някакви супермени.В това последното не ви вярвам.Вие нямате факти,вие предполагате.Правилен въпрос-защо няма биография на произходът на Сидеров.И аз бих искал да знам.Липсата на отговор обаче не означава,че е криптоевреин.И ако е криптоевреин и е в комбина с другите политици защо е най-оплюваният човек на политическата сцена още преди той и партията му да влязат в парламента?А сега бива оплюван от хора с повече депутати в парламента,които са слезли от власт след доказано лоша антибългарска политика?Но тъй като имате зъб на Сидеров заради лични причини,отказ от работа с вас преди години няма проблеми да цитирате Бойко Борисов щом той плюе човекът,който искате!
Няма проблеми,но никъде не се цитира за програмата на партията му!Това,че е срещу джамиите и новините на турски език?Не ви ли харесва?Турчин ли сте?Бих ви разбрал,но аз съм българин и не искам ислямска инвазия!
Всички неща по-горе ги казах,за да ти обърна внимание,че Хитлер и политиката му са преследвани отвсякъде и досега,защото той е бил прав!Създаването на съюзи с чужденци на своя земя не води до нищо добро!"Гражданин" не е народност!
Да се прехвърля цялата вина на една власт и на единици фигури е нереално.Номерът с оневиняването на собствените грешки не минава.Евреите ще пожънат това,което са посели,което е един от основните закони-аксиоми в света.Властта им е голяма,но не е всеобхватна и световна.Ял съм попарата на чужденци,бил съм дискриминиран не един път и не може целият свят да са евреи,разбираш ли?Житейски опит,плюс примери от историята.
Насреща ми ти не опроверга фактът,че един от антикомунистите Грънчаров/а не е само един/ е имал връзки с Държавна Сигурност и е доносник.Той сам си го е признал!Факт,но ако лъже за това,лъже и за други неща!
Сидеров може да е евреин,може и да не е!Факт е,че говори истини за оправянето на България,факт е,че много политици и платени журналисти са срещу него!Няма мнозинство в парламента,не е като Борисов,който го плюе и го предаде,но затова мълчиш!Плюеш Сидеров,понеже имаш лични мотиви,затова забравяш за Бойко Борисов и използваш негова статия!
Значи да не се обръща внимание на чужденците,които се държат в България като у дома си?Ей затова българите станахме чужденци в собствената си държава!!!И ни хвалят чужденците колко сме гостоприемни,пък то всичкото цирк.
Пък за политиката и България-реално армията трябва да обяви военно положение и да разкара бандитите от властта,тогава няма да има значение кой е Сидеров,кой е Борисов,Станишев,Доган,Местан,НикиМинаж пардон Младенов.За да не се случи това,което се случи съвсем скоро в Египет армията ни е намалена повече от 4 пъти!!!Армията винаги е спасявала народът си при нужда.Българинът масово е страхливец и истинските борци са били разни горяни дето са се трепали с комунистите,не с думи!
12.08.2013 10:05
А за Световното еврейство съм изнесъл толкова документи и толкова техни доброволни самопризнания, че само малоумен или заинтересован няма да разбере голата истина.
От многословието на silentfuture прочетох само първите редове, а за повече нямам време, и отговарям накратко.
Тогава, за разлика от сега, нямаше свободно разпространяване на вестници, списания, радио и тв. програми, но най-вече, нямаше интернет, и за онова време е простено човек да не знае много, много неща за света, за демокрацията, за капитализма и единствените капиталисти - шепата евреи - банкери, членове на юдейския световен синедрион, или както и да се нарича. И не вярвам да мислите, че тогава, по времето на комунизма, не е имало за какво да протестираме и за какво да се борим. И ако не сте съгласни с мен, посочете ми една дума от Откритото писмо, която да не е вярна или уместна.
И пак повтарям, че изброяваните от вас народи, реално нямат никаква вина, за това, че са въвличани във войни, планирани, подготвяни и провокирани от еврейството, което е било и е начело на всяка власт и на всяка държава, и всички други обяснения са детинщини.
А на staler, отговарям, че така или иначе, комунизма бе в идеологическа несъстоятелност, по отношение човешките права, с които тогава Западът го притискаше, и ние, и в частност аз, заложихме на човешките права, първо, защото това на-пряко ни засягаше и подтискаше, и второ, че настояването за човешки права, с моралната подкрепата на запада, беше несравнимо по-приемливо, като начин на борба за свобода, независимост и права, отколкото въоръжената борба, която освен че беше напълно безнадеждна, щеше да донесе и сериозно влошаване на живота на хората. Което до голяма степен ще обезсмисля, и усилията, и жертвите, вкл. на невинни хора, а положителното ще е само това, че ще покажем че не приемаме доброволно и овчедушно комунистическата тирания, която Западът реално толерираше.
Истински опасните са били тези,през 1965 с опитът за преврат срещу Живков,монархистите,които са клани,горяните в горите...
12.08.2013 10:15
Тази моя публикация е включена и в Пета част на книгата ми "Срещу течението". В тази, Пета част съм се постарал да събера документи за еврейството, публикувани от световно известни и уважавани политици и личности. Затова, потърсете в интернет, книгата "Срещу течението, където ще намерите отговори, реално, на всичките поставяни от вас въпроси и съмнения, в коментарите ви.
И понеже всичко това е публикувано и е достъпно, затова не е разумно да се разпростираме безгранично в коментарите.
12.08.2013 10:57
А ако някой каже, че това "не е демокрация", той ще е толкова заблуден, колкото комунистите които твърдяха, а някои и сега твърдят, че онова "не било комунизъм".
А всъщност, това е демокрацията, и това е комунизма, всичко друго са илюзии и нови заблуди.
Близките месеци и отношението на страните от ЕС към нашите работници, "български граждани" ще покажат дали съм прав.Също така и интереса на Доган към водните басейни (тези,чието взривяване е можело да наводни настъпващите мангали от югоизток) също не е случайно.А руската диаспора в и около Бургас,близо до земите на Лукойл (близо до аллахакбарите,с излаз на море,много важно!) веднага ще е повод за "безаналоговите" да дойдат на помощ,да "спасяват своите".Странно много факти навързах,изводите са супер лесни!
Да,идеологиите,религиите-всичко цели контрол,красиви идеи-грозна реалност.За независимостта са важни хората,не идеологиите-срещу независимите правителства по света са правят опити за подкуп,ако не помогне опит за атентат,ако не помогне пак,накрая търговско-икономическо ембарго ако няма официална причина (и възможност) за истинска война и сваляне на правителството.Историята е такава,фактите са такива.Българите пак ще минем метър:)
А в действителност, не може в България малцинствата да са българи, а в съседните ни държави, българите пак да са си българи, а не, да речем, сърби, както би следвало от националистическата идеология. Но най-важното е, че - никой, нито може, нито трябва да променя народността, т.е. гена, на никоя друга народност или раса. Така че, например, циганите никога няма да станат българи, па било то и "по дух(!?)", даже и сами да си повярват, че са българи. Но за нас най-важното е, че приобщаването или формалното побългаряване, независимо, насили или доброволно, на небългарски малцинства, особено от друга раса, е най-голямо престъпление срещу българския народ, а в други държави, срещу тамошния "държавотворен" народ. Тук не казвам "срещу България", защото както стоят сега нещата, съвсем, съвсем скоро, българите ще сме малцинство, и тогава няма да имаме никакви права и привилегии, каквито сега се дават на малцинствата, защото привилегиите за малцинствата сега са само с цел - унищожаване на основната народност - българите, и когато това е постигнато, политиката към малцинствата веднага ще се преобърне наопаки...
– "Мисленето освобождава"!
"А в действителност, не може в България малцинствата да са българи, а в съседните ни държави, българите пак да са си българи, а не, да речем, сърби, както би следвало от националистическата идеология. Но най-важното е, че - никой, нито може, нито трябва да променя народността, т.е. гена, на никоя друга народност или раса. Така че, например, циганите никога няма да станат българи, па било то и "по дух(!?)", даже и сами да си повярват, че са българи. Но за нас най-важното е, че приобщаването или формалното побългаряване, независимо, насили или доброволно, на небългарски малцинства, особено от друга раса, е най-голямо престъпление срещу българския народ, а в други държави, срещу тамошния "държавотворен" народ."
Нетърпимостта към чуждите,небългарски гени е това,което е здравата основа на национализмът.Аз не искам циганите и турците да бъдат наричани българи,нито дори български граждани.Това,че българи са асимилирани в съседните ни страни и се наричат "сърби","македонци","гърци" това е тяхна политика против нас.Кръвта не се променя,но се работи срещу съзнанието.
Сталер,тея "лайна" и моето осмърдяване казват нещата много по-истински и качествено,отколкото много "блогъри" биха могли да се изразят,въпреки техните сайтове.Иска се акъл да видиш реалният живот покрай теб-питай българите покрай теб колко и кой обича "българските граждани" от "небългарски произход".Спешната доза здрав,прагматичен национализъм включва и изолирането и пръсването на човеконенавистните хора извън нашите земи,което ще укрепи и облекчи от грижи всички българи по кръв,независимо дали се водят комунисти,демократи,монархисти.Самите "дискриминирани" участват във властта,където никъде по света го няма това-колко африкански депутати има в Западна Европа?Колко арабина във властта има?Колко турчина има в Германският парламент?Никаква власт,никакво влияние,никакви НПО-та за тях.Наказание и за нашите българи,национални предатели!
Нарочно ни разсипаха армията и част от нея носи дамски превръзки,разпродадоха ни оръжията и техниката,ракетите и за това мълчание.Огромна кражба и оголване на защитата ни.Кой ще ни пази от мангалите-НАТО ли?Колкото опазиха гърчолята навремето.Затова последните само на хартия са в НАТО и нямат един войник пратен на мисия.
Гаргамелите също са едни от най-големите расисти,само че за "гоите" не е разрешено да са,а?Точно срещу Хитлер,учението му,расизмът,ксенофобията,измисленият "Холокост" има специално създадени закони по света за да се преследват здравомислещите хора от бялата раса!Хиляди филми и осмивания има,защо?А черните са изкарвани супергерои и интелигентни учени от гаргамелската холивудска пропаганда?
А "въоръжената ми борба" staler е само на думи,защото в България има много страхливци и комформисти!Истинските революции и сваляне на правителствата по света са били само с кръв,много или малко,чети историята!Затова промените при нас са бутафорни,даже и румънците застреляха своят Чаушеску!И сега се лее кръв,но кой да види?!Страх ви е дори да се говори за това,затова се говори за "демокрация" и политически "промени",които не водят до никъде.Защо комунистите са клали за да дойдат на власт,проамериканските марионетки какво правят-честни избори ли?Или преврати и воини?
А кой помни горяните-борци срещу комунистите при нас и героите от опита за преврат над Живков днес?Смелите,интелигентните масово са клани и гонени или бягали,но пък страхливите знаят как става на думи!Затова сме зле,само приказки от народът!
Истинският националист трябва да иска да запази генът на народът си,генът и произходът!Точно там идват расизмът и ксенофобията,не толкова като лично чувство,колкото като тактика на поведение!Тактика на поведение,за да могат малцинствата да отидат там,където са толерантни към тях.
Едно време на Запад от Османската империя са имали закони срещу цигани и евреи и те са се обърнали към братчедите си,които са ни владяли на Балканите,защото произходът,кръвта им е близка и подобното привлича подобно!
Агресорите народи,"великите сили" в своите колонии-англичани,турци,араби,руснаци,гърци,сърби са тези,които са имали интерес от фалшивият национализъм,които нарича всички в територията им както коренното население-съответно англичани или американци,австралийци,канадци,араби с различни названия народи завладени от тях по райони,"турци"(независимо дали си кюрд,арменец,българин,грък,арабин,иранец...според фалшивият им национализъм си "турчин" каквото и да значи това),при руснаците е същата мешавица и руснаците имат интерес всички завоювани от тях народи да се зоват "руснаци",сърбите и гърците също са трепали и асимилирали наши,по кръв българи за да се уголемят на територия и сила!
Кой национализъм е правилен за българите-този на народ-жертва от народите агресори покрай нас или този национализъм на народ агресор,какъвто не сме били!Има голяма разлика г-н Симов от единият и другият национализъм!Чеченците как обявиха независимост-гонейки руската диаспора по земите им за да няма претенции за земята!При нас турците как се държат с българите там,където преобладават?Бъдещето чака...
А мерките при циганите няма да ги променят,само ще ги държат тихи и кротки.Тези примери,които даваш с циганите и с емигрантите в САЩ-ако знаеш английски език можеш да провериш някои сайтове свързани с BRA - black run america и да видиш дали паплачта вее американските знаменца или това е само лицемерие и цирк!Защо бели,черни,азиатски,латино общности се делят?Защо отделните народи от тези расови общности още повече се делят?Интересът клатил феса викат глобалистите и тези,които искат да ни омешат като кайма,но нещата не стават така,хората не променят гена си!Поинтересувай се и за емигрантските общности в Европа и дали емигрантите се цепят от местните и местните се цепят от емигрантите.Не че няма смесени бракове,не че няма приятелства,не че няма международни фирми,но масово го има това деление.Ако си излизал,"майна" извън България или пък поне четеш английски в Интернет ще видиш това,което ти говоря.
Умерената политика спрямо черните не се спазва по указание на международното хазарско,сатанистко,банкерско,нечовешко лоби,което иска да намали бялата раса като цяло до санитарен минимум!
Виж,майна,тези,които лобират срещу белите,вкарвайки всякакви емигранти в САЩ,Канада,Австралия!Прочети,майна мненията на белите хора!За това как умни и кадърни бели хора трябва да се съобразяват с неграмотните и ниско интелигентни негри,за които се лобира за повече работа и дори за шефски позиции,защото трябва да има равенство?!Привидната борба за равенство е всъщност борба за превилегии!От френската революция,през свалянето на независимите монархии,през комунизмът,правата на жените и гейовете...
Същите хора,които дават превилегии на негрите,на арабите мюсюлмани в САЩ,Канада,Австралия,ЕВропа същото международно лоби се бърка и в България и дава права на циганите.А номерът с Възродителният процес вече го казах-набиване на историческа вина,за да може след промените да си имаме ДПС,позата на жертви от страна на турците и постепенно изтласкване на българите от земите до Турция чрез качествено отношение.
Тук идва расизмът,ксенофобията изразена не чрез конкретни физически действия,но чрез всякакво спъване на двете етно групи,които изброих...
Това няма да е повод за демократизиране с бомби и патрони от нашите "партньори",но ще бъде ефективно.Но това няма да стане,докато националните предатели и политици чужденци не паднат от власт.А с избори те няма да паднат.Пак се връщаме на физическият отпор и на армията ни,част от която носи дамски превръзки,щото нали жените били равни на мъжете и други там басни.Равни,но различни!Та уж всички сме равни,но сме различни.
Та как се решават проблемите по света-с политика или с насилие?Винаги с известна доза насилие,та прилагането на законите ни също е насилие,към тези,които са престъпили законите има отнемане на свободи,често и насилие!И не съм говорил за изселване на малцинства директно,но чрез невъзможност за нормален живот,не съм говорил за геноцид,знам какво ще стане ако тръгнем така.Само руснаци и американци могат да правят геноцид,защото са силни военно,капиш?!?И евреите разбира се.Чети повече и пак се върни да говорим.
Осъзнавам,че тази част от българите,които са със смесен произход ще ми се обидят,но съм видял манталитет,отношение и официално поведение на тези "българи" към другите.То не бяха басни за "славяни",то не бяха "ирански произходи" и други фалшификации.Тези със смесените бракове трябва да си носят кръста като са решили да бъдат с чужди.Генът ни се е запазил,жените ни са взимани насила преди,не с добро.Сегашните продажници често ходят и в чужбина за брак,тях не ги пиши местни освен по лична карта.
Хубаво горовиш за равно отношение и еднакви,справедливи закони,но не е реално.Никога хората не са се държели един с друг като с равни,колкото и официално на права всички да сме на кантар.
Представи си обезправени турци,цигани-без преференции за работа,без далавери,без субсидиране,без НПО,без социални-поводи за отказ много,без право на майчин език.Представи си случайни палежи,побой,"разследвания" от полицията,стигащи под кривата круша.И Европа не,че не може да ги приеме,сам каза-те са пречка,проблеми,пари за нас и онези имат интерес да ги държим тук
Точно тази радикална несправедливост по света и борбата срещу бялата раса(да,борбата срещу белите българи в България е само част от тази борба)ще доведе до радикални реакции от страна на белите хора срещу малцинствата.Напълно физически ответни реакции,както винаги е било.Да,с акъл,но и с подходящият калибър.Виж случаят Андерс Брейвик и по какви е стрелял!Срещу мултикултурализмът,тоест глобалното общество,тоест скрито,но агресивно превземане на белите народи от черни маймуни,мюсюлмани.Защо?По-примитивни,лесни за контрол от белите.Най-опасното нещо е интелигентността,от нея следва действието и неговата е-ф-е-к-т-и-в-н-о-с-т!
Имах два,три циганина за приятели,после се прояви позитивен расизъм към мен,вече нямам.Имах цигани и турци колеги,мислех,че ни имат за равни,грешах жестоко.
Защо ли в САЩ надрусани и програмирани килъри са повод за забрана на огнестрелните оръжия от Обама?И хората не искат да се разделят с пушкалата,защото те са станали най-добрите им приятели в "модерното,мултикултурно общество"?
http://stuffblackpeopledontlike.blogspot.gr/
Само един от сайтовете за цветнокожите в Америка (не индианците,РЯПАрите) и други от Близкият Изток и Далечният Космос...после защо крайният национализъм взима връх?Няма друго лечение,освен 3420мг или по-големи антибиотици.Просто хората имат страх,разбирам...
И позна! За съжаление...
Срам и позор за управляващите и техните поддръжници!
Със 130 гласа от БСП, ДПС и партия ЮРУШ ветото на президента върху актуализацията на бюджета беше отхвърлено. Този път от "Атака" няма как да отрекат, че са част от новата, макар и необявена официално, Тройна коалиция. Цели 11 атакисти гласуваха заедно с ДПС и БСП. Позор! Само че това нас няма как да ни сгрее... :(
Да ни е честит новия дълг от 1 000 000 000 лв, който всички ние ще трябва да връщаме... :(
Лесно се купува подкрепа с пари, взети назаем. Но някой ще трябва и да ги връща... С лихвите. :(
http://marystaneva.blog.bg/politika/2013/08/16/sram-i-pozor-za-upravliavashtite.1140089
А сталер това за чехи и унгарци-малко им е по-лесно щом не са до черни изроди като нас-три ислямски държави-Албания,Гърция,Турция.Да,и Гърция-тея ги броя мюслита щото определено не са християни,те хора не са...
Отделно са нашите ни мангали и турци.Колко силни могат да бъдат хората щом се гласуват за партии,които са се дънили по 1 път вече?Животът е прекалено кратък за да се дава втори шанс и то на управляващи.
Този страхлив народ ще се вдигне на гражданско неподчинение,когато нямат друг избор.Тези управляващи трябва да бъдат драни живи.
При нормално управление се анулират заемите,които са взимани без народно съгласие.Но при нормално управление,не при това.Тези са ни продали на чужденците.
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. kvg55
9. zaw12929
10. hadjito
11. sparotok
12. bosia
13. getmans1
14. rosiela
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69