Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2016 23:21 - Ако на Евровизията победи Лазарев, това ще е позор, а не победа за Русия, Всеволод ЧАПЛИН, rusvesna.su
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 1748 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Утре цялата страна ще е за победа на Лазарев, но не и аз. Защото това е човекът, който каза: «Когато се провеждат концерти, от типа «Ние сме едно!», «Крим е с нас!», аз казвам, че няма да участвам в това». 

И още: «Аз неведнъж съм пял в гей-клубове, и то, не само в нашата страна. …Но за тези, които не са излизали от селото си, е трудно да го разберат». 

image

Каза още и: «Да, ние сме много сложна хомофобска (т.е мразеща педалите) страна. …Да не се приемат гейовете (педерасите), е глупаво». 

Подборка от изказванията му можете да намерите тук.


 

— Да, той не е наш. Той е техен, — на създателите и кукловодите на «Евровизията», и на цялата им тамошна инфернационална (т.е. сатанинско-бесовска, интернационална, т.е. юдейска) агитка. Затова, за верността му към тях, и за съвпадането на интересите и пристрастията им, е много вероятно да «дадат» на Серьожка и първото място. 

Но неговата победа, няма да е тържество за Русия, а за бръмбарите корояди, които се хранят от «тази страна», разрушавайки я и отравяйки я с екскрементите си. Макар и не всички потребители на тази телепродукция да разбират това. 


 

Аз не съм за такава «победа». 

Защото това ще е позор.

Ако Русия ще има такива анти-«символи» — това ще е анти-«Русия».

А и ако някой глупак от Църквата го одобри, — това ще е още една крачка към анти-«Църквата» (на Сатана).


 

(Всеволод Чаплин е наскоро уволнен висш служител на Руската Православна Църква, отговарял за “връзките с обществеността“ (или нещо подобно)! Г.С.)


 

http://rusvesna.su/recent_opinions/1463155123

 

Превод, Григор Симов




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28383074
Постинги: 4304
Коментари: 7561
Гласове: 8248
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930