Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2023 11:46 - Разпознайте времето защото дните са лукави! Отчитка. Свидетелство на раб Божий Кирил.
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 516 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 27.08.2023 17:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Скъпи братя и сестри, Отци и Майки, аз раб Божий Кирил свидетелствам за избавлението ми от бесовската напаст и за помощта Божия. Това стана на 24 август 2023 г.
Во имя Отца и Сина, и Светаго Духа, Бога нашего, Амин.

Братя и сестри, преди много години, 2013 г. с мен се случи такова събитие, беше през нощта. Аз живеех разпътен (греховен) живот и малко неща знаех за Бога, за Неговата сила, за неговата помощ, и не Го търсех. 

През нощта, нещо седна на гръдите ми и аз започнах да разговарям с него. Попитах го мислено, - защо си дошел? И веднага почувствах рязък тласък в гръдите, сякаш нещо влезе в мене. И от тогава животът ми се превърна просто в ад.

Аз мислех, че ще мога да славя Господа, в ада, но се оказа, че нищо не мога да направя. Неколко пъти ме затваряха в психиатрии, понеже проявявах агресия към хората, и нелюбов. 

Но един отрок Вячеслав, за когото научих 2009 година, така чудно устрои всичко, че аз се запознах и с Държавния Владика Зосима, 2022 година. 

Поради гордостта ми, Господ допусна в сърцето ми да влезе нечистият дух. Аз сам не можах да разбера, как стана това, но се утешавах, че имам голяма сила.

Аз можех да разбия врата (от чамови дъски), на две, даже без никакво усилие. И всички които видяха това, се чудеха, - от къде такава сила? А аз се утешавах че имам такава сила и се хвалех с това. Господи помилуй!

Скъпи братя и сестри, искам да засвидетелствам, че по време на "отчитката" (по време на молитвата за изгонване на беса), бесът ме разбиваше (от вътре) и толкова ме сгръчваше, че аз вдигах ръце и с невероятна сила ги стисках от злоба и омраза, към Държавния Владика Зосима. Откъде беше тази злоба, след като ми се струваше, че обичах Царя, че обичах Бога. Но тази ненавист отнякъде се изля, неразбираемо от къде, макар че преди това, изобщо не се проявяваше. 

Бесът в мен, искаше да сграбчи Държавния Цар и да го разкъса. Но тогава се появи Божий страх в сърцето ми, че аз може да падна мъртъв.

Тогава ръцете ми се отпуснаха и след известно време, след Евангелието от Йоана, аз като че омекнах и нищо не можех да направя. 

И тогава почувствах много благодатно състояние. И в този момент Царят дойде до мен и каза: - "Как се чувстваш брат? Добре ли си"?

И аз казах, добре съм отче, добре. 

Защото това беше избавление, братя и сестри. Така го почувствах.  А после Господарят пак дойде при мен и каза: - "Ти се държа мъжки". 

А аз нищо не можех да му кажа, а просто му бях благодарен, от сърце. Простете (че плача). Но просто бях благодарен от сърце. 

Дивен е Господ, че такава сила подава и благодат, на нашия Държавен Владика Зосима, че и Самата Църква се биеше този ден, за мен, за моята душа. Господи Помилуй!

Всички които ме слушате, всички които сте в света, горете документите, отричайте се от сатаната, не общувайте с идолопоклонници, понеже аз грешния това правех, преди, и Господ ми допуснал това вселяване.

Хвърляйте всичкото това, мерзостно, оставяйте апартаментите си, продавайте ги, и идвайте при дивния Владика, при Държавния Цар наш Зосима. И се молете за помощ, както и аз се молех, за да даде Господ Сила на нашия Държавен Владика Зосима, за тази Битка. 

Молете се, братя и сестри, просто молете, с детска вяра, та Господ да положи на сърцето на нашия Държавен Владика Зосима, да ни избави.

Исках още да свидетелствам, че почувствах Отческата любов от Държавния Владика, понеже той като баща, в молитва умира за нас, съпричастно, както Христос някога е умрял за нас, като пролял на Кръста Своята Кръв.

Така и нашият Държавен Владика Зосима пролива кръвта си, в молитва за нас, и в битка с демоните. Господи, помагай му! Господи спаси го!

Скъпи приятели, братя и сестри, от тогава, на мен, в сърцето ми дойде такава лекота, че няма смърт. (И ми се ще) Даже и да умра, безпосрамно, за нашия Държавен Владика Зосима.

Да умра, без да се посрамя, такова горещо желание имам.

Скъпи братя и сестри, Майки и Отци, изразявам своята благодарност, на всички, които помагаха и проявиха любов към мене грешния. 

Идвайте при нашия дивен Владика Зосима, идвайте. Той като баща ни обича.  Простете на мен грешния, простете! 


И да умра, без да се посрамя, за вярата, за Царя и Отечеството, помогни ми Господи!  


Слава на Христа! Смърт на Антихриста!


https://www.youtube.com/watch?v=I3KpjhEN2tE


Превод, Григор Симов



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28454316
Постинги: 4306
Коментари: 7565
Гласове: 8250
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930