Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2014 18:30 - Православните общини ще са "ковчези на спасението" (оръжието е главно условие за оцеляване!), logoslovo.ru
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 2644 Коментари: 0 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Идващото неизбежно разрушение на държавите и цялата финансово-производствена система, ще превърне християнските общини в острови или „ковчези“ на спасението, сред морето от хаос и насилия. И ще е добре, ако хората предварително са подготвени, а не да се окажат пред свършен факт и да не знаят как да живеят - без пари, без документи, без власт, без технологии, без транспорт и т.н.

Които сега се съгласят да получат «Печата», останали без нравствени и умствени задържки, след разраушаването на цялата антихристова система, ще станат не само безпомощни, но и смъртоносно-опасни за околните. Затова, отдалечените общини ще са в най-благоприятни условия. И колкото по-далече от градовете, толкова по-добре!

Организирането на отряди за самоотбрана, единствено способни да се противопоставят на въоръжените банди, не може да мине без оръжие. На предлагащите да се браним само със словото Божие, ще кажем, че Христос «не мир, а меч е донесъл на земята» и е заповядал на общината да имат, не един, а два меча. Така и Старците са призовавали за адекватно отразяване на агресията, – ако ви удари шамар, брат ви, да обрърнете и другата си буза, но и да умеете да защитавате ближните си от злодеи, и не само с тояги. Иначе Русия, като християнска държава, още преди хиляда години, нямаше да я има!

............

...А вижте сега, какво се върши в Гърция, нелегалните имигранти, съвсем се разпасаха. Вижте какво правят в големите градове, изнасилват момичетата ни, бият, убиват...
Ето за такива случаи ще ни трябва оръжие, за да се защитим. Така са го писали светите отци наши, та когато му дойде времето, да може да се разтълува от самия живот. На мнозинството от вас ще наложат такива данъци, че няма да можете да издържате, но няма да успеят да ги съберат, защото ще започне война...
Във всеки дом трябва да имате по две оръжия, та едното ако ви вземат, другото да остане скрито, за да защитавате жената и децата си...»
Иеромонах Гавриил.

“Ще видите хора летящи по въздуха, като черни птици, и ще хвърлят огън на земята...
Ще дойдат времена, когато съгласието между свещенослужителите и паството ще изчезне. Свещенослужителите ще станат по-лоши и нечестиви от останалите.

Ще изземват оръжията. Старайте се да имате две оръжия. Едното дайте, а другото запазете. Едно оръжие ще спаси стотици живота»
Свещеномъченик Козма Аитолос (+ 4 августа 1779), “Апостол на бедните”.


Наличито на оръжие в много отдалечени места, сега едва ли не, е главно условие за оцеляване. В страната е отменена смъртната присъда, а за живота на бандитите и лихварите са създадени всички благоприятни условия. С редки изключения, с бандитизма и корупцията са заразени всички органи на властта… Стана невероятно трудно да се различи честния служител в пагони, от сътрудничещия на престъпниците. И един от признаците на честния и добропорядъчен гражданин, служител, човек и христианин, в наше време, ще е отказът му от разрушение на държавата, църквата и обществото, отказът от приемане на УЕК (Универсална Електронна Карта) и участие в създаването на империята на антихриста. Мнозана от истинските християни ще загубят работата си и държавната заплата. Но цената за загуба на душата, ще е несъпоставима, със загуба на работата.

Най скъпите стоки в близко бъдеще, освен оръжията, ще са хранителните продукти. С отглеждане продукти на собствена земя, общините могат да си сътрудничат много ефективно. Заедно, да образоват децата си, да се лекуват, да извършват трудни дейности, да си обменят продукти и материали, да охраняват територията си, да се бранят от банди, да си разпределят производството на нужните ценности… Така живеят старообрядците в глухихите ъгълчета на страната, на които дължим голяма благодарност,, поне за урока, към последните християни, как се живее векове, без всякакви печати. Много имигранти от Азия живеят в неголеми общини, без документи. И имат за хляб, и им остава да пращат пари на близките си, чрез свои пратеници. Даже много «клошари» живеят без документи и пари. Защо тогава, отказът от всякаквите антихристови документи и от „печата му“ довежда християните до състояние, близко до депресия или безумие?!

 

«Който се готви още от сега за живот извън това общество, извън законите му, той ще е много по-защитен от дяволските вериги. Не купувайте нищо, което ще е полезно, само при много „ако“: ако има пари, ако има бензин, ако има ток, ако има резервни части, и т.н. (о. Антоний в кн.: А.Краснов, с. 150).


 

Но не само запасите ще спасяват, но и крайно скромният живот. Не може да се преживее зимата, съвсем без запаси. Даже и да си майстор по всичко – не си северен елен. Но молитвеното одухотворение, скромният живот и осъзнатото ограничаване на храната, при най-рационалното й използване, трябва постоянно да напътства, особено тези, които ще отговарят за децата и старците. Не е победа да се умере от насилствена смърт или от глад, или студ! Почти всички, които сега вземат „печати“ (електронни карти), заради по добър живот, скоро ще умрат от глад, от студ или от насилие. Победа за христианина е да умре за словото на Истината и за проповядване на Царството Небесно. Но велика Победа за последните христиани ще е, да преживеят размирното време, запазвайки душата и живота на ближните си! Те ще видят Господа, още пориживе!

«Предвидял това още 1858 г., великият оптински старец Макарий казал на игуменката на Белевския женски манастир, Павлина, която била уплашена от проявените в онези години отстъпления на ръководителите на руския народ, от Христовата вяра: «Нито ти, ни децата ти, ни внуците ти, ще доживеят до времената антихристови, но правнуците ти, ще видят пришествието на Господа, в слава».

Готовите да се откажат от УЕК (Универсална Електронна Карта), трябва предварително да започнат да създават общини и да подготвят всичко необходимо за духовен и физически живот, в условията на сурови ограничения и гонения.

«И тогава, по време на предреченото бедствие, антихрист ще започне да подпечатва хората ц печата си, уж за да ги спаси с това знамение, от бедствия. И на имащите печат, съгласно Апокалипсиса (Откровение 13, 17), ще се продава хлеб. Много ще умират по пътищата. Хората ще станат като хищни птици, налитащи върху труповете, и ще ядат телата на мъртвите. Но кои ще ядат телата на мъртвите? Тези, които са запечатани с печата на антихриста. Христианите, въпреки че няма да им се дава, нито да им се продава, хляб, понеже нямат на себе си печата, няма да ядат трупове; но запечатаните, въпреки достъпа им до хляб, ще започнат да ядат мъртъвците» Преподобни Нил Мироточиви.


Свещеници и миряни без «печати»

«Колкото самите ние сме ревностни, толкова и светът ще се променя към добро.» (о. Антоний в кн.: А.Краснов, с. 234).


«Да се спасиш в последните времена няма да е трудно, но ще е мъдро. Който преодолее всичките тези изкушения, той и ще се спаси! Той и ще е между първите. Предишните ще греят като светилници, а последните, като слънца За вас, и обители са приготвени други. А вие слушайте и на пръста си го намотавайте (т.е. - не го забравяйте)!» Лаврентий Черниговский.

«Молитвата на Сапсителя: «Отклони от Мене тази Чаша, но да бъде Твоята воля, а не Моята», би трябвало да е станала смисълът на поведението на всеки християнин. Трябваше, но уви, отче, не стана. Ето кое е страшното» (о. Антоний в кн.: А.Краснов, с. 131).

«Ето, скоро ще присвояват номера на всички, та да дадат отчет на антихриста, а после и лични карти – паспорти, ще въведат, това е сериозно, на всеки човек ще могатда да определят местоположението. Ще може ли да се мине без всичко това? Ще може, но няма да може да се купува и продава, и да се придобива жилище, и др. И ще тръгнат за номера и за тези паспорти, даже и тези, които се броят за православни, и на опашки ще се редят» (о. Антоний в кн.: А.Краснов, с. 52).

Може! Може да се живее без номера! Но да се живее така, както е живял Самият Христос, с голяма скромност и със служение на БОГА, через изпълнение на Промисъла му, и с любов към ближните, на дело. Решението, да не се приема «Печатът», изисква доста висока отговорност на свещениците, понеже заповедта за приемане на печата, освен от държавните органи на властта, ще се прокарва и от религиозната администрация! Свещенникът, отказващ се от «Печата» и съветващ, и псатвото да отказва, трябва да знае, че предлага на своимте близки и на паството, лишения и гонения. Переди Края на Света, на страдания и лишения са обречени всички хора. Даже и най-богатите и властни ще се мъчат и страдат. Но ще се спасят духовно (а некои и физически), само избраните, осъзнато испълняващи Промисъла БОЖИЙ.

«Целият живот на човека трябва да е в служба на Бога. Служба, не просто като принасяне на някаква жертва – Бог не се нуждае от това. Но служба, като постоянен стремеж към съединение и единение с Него, и уподобяване на Него, във всичко онова, което е възможно за смъртния човек, за висшето творение» (о. Антоний в кн.: А.Краснов, с. 157).

Отказът от «печата» трябва да е съзнателен акт, и да е подкрепен с дела. Не държавата, служеща на Мамона или йерархията на Църквата, преклонила глава пред Корпорацията на Лихварите, лишават от издържка «отказника», а самият християнин трябва съзнателно да се откаже от финансовата и материална издържка на тези, които са решили да служат на Мамона, вместо на БОГА.

«Истинското Свещенство винаги е неразривно свързано с мъченичество, и тогава, и сега. И винаги!» (о. Антоний в кн.: А.Краснов, с. 289).

Христианинът – не е роб на лихваря, защото лихварят може да го лиши само от «пая» му, или да го награди за добра служба. Християнинът е БОЖИЙ раб, испълняващ Божията Воля, передадена чрез пророчествата на светите Старци. Христианинът е раб БОЖИЙ, живеещ за БОГА, за Христа и за своя ближен. А значи – на първо място, трябва да се откаже от електронен номер и свързания с него «робски пай», заради стремежа да изпълнява Волята на БОГА, предадена ни чрез пророчествата на Светите Старци. А отричането от дяволската система на властта, трябва да допълни стремежа за построяване на Царството Небесно (вътре в нас), на Православната Община, и на Православно Царство, на мястото на разрушената от лихварите, държава...

 

С какво и с кого остава свещеникът, който се откаже от материалната издържка на държавата и религиозната администрация. Свещеникът остава с БОГА, с Господа, с Православната апостолска Църква и... със своите приходящи миряни, в които влиза и семейството му. Докато не е създадено Православно Царство, на мястото на разрушената държава, и докато не са създадени от свещеници и миряни, църковни, православни общини, на материално ниво, свещениците, могат да разчитат само на поддържката на близките му по дух хора. Чудеса от Бога, без крайна необходимост, няма да има. «Всичко ще е в ръцете и краката човешки».

«Падението на духовенството ще доведе до това, че истински свещеници няма да има, и тогава ще се изповядваме, един на друг». (Соль Земли (Фильм 5), Игумен Гурий, 2:23).

По пророчествата и думите на Старците ние трябва да ходим на службите в храмовете, до определените в пророчествата признаци.
«Докато Божествената литургия се извършва според Чина, – иди, пей, и се причастявай.» (о. Антоний в кн.: А.Краснов, с. 292).

Кой е чинът, който е законен пред Бога? Царският Чин! Ако йерарсите на РПЦ – Московската Патриаршия (а у нас – Българската Патриаршия) забранят Царския Чин на богослужене – значи, те не само не искат да славят Царя, но и няма у тях никакво разкаяние за убийството на Светия Помазаник, и въобще не се готвят да приемат дадения от БОГА Цар. А славещите бесовската власт – сами служат на бесовете. Как може да се служи заедно със слугите на антихриста, в едни и същи храмове?!

«Ако Светителите не желаят да славят ЗАКОННИЯ ЦАР, това е и ОТСТЪПЛЕНИЕ от постановленията на Светия Дух, което няма да се прости вовеки! Владиките сами се отказаха от клетвата си към Помазаника Божий, за да не СЛУЖАТ на царя и да не учат на това народа! Нима Духовенството не е знаело, че това не трябва да се прави?! Знаело е, но умишлено го е направило!»
«А сегашното Духовенство има високо мнение за себе си, само че, към каква пропаст отиват?! САМО да се смирят и да започнат да славят Царя Небесен и Неговите Помазаници – всичко ще си дойде на мястото, и животът ще тръгне – по мед и масло! Може да се спаси светът от антихриста, всичко е в ръцете на Архиереите, но те са за безбожната власт!»
Блаженная старица Пелагия Рязанская (+ 1966).


Монашество без Печати.

Отец Гурий, за Спасо-Прилуцкия Дмитриев манастир:

В манастира ще погинат всички, поради послушание към човек. Всичко ще превземат. Ще дойде време и от манастира отново ще направят музей, но с живи монаси. Никаква благодат няма да има там. (Соль Земли (Фильм 5), Игумен Гурий, 2:13).

Ще разгонят монасите. И които нямат дом, ще гинат по пътищата. (Соль Земли (Фильм 2), Схиархим. Христофор, 1:53).

«Господ ще прибере всичките старци и няма да има кой да крепи манастирите. Така и ще си останат младите монаси, зелени. Как ще бягат тогава от манастирите. И ще е добре, ако монаха има ъгълче, където да се прибере, иначе край оградите ще умират». (Соль Земли (Фильм 2), Схиархим. Христофор, 2:12).

Ще дойде време, когато за подстриг в манастир, ще предлагат (електронен) паспорт. (Соль Земли (Фильм 4), Архимандрит Таврион, 4:00).

«Последните времена настъпват. Скоро ще има екуменически събор, наречен «Свети». Но това ще е самият «осми събор», който ще е сборище на безбожници. На него всички вери ще се обединят в една. После ще премахнат всички пости, монашество ще бъде унищожено напълно, епископите ще са женени» (преп. Кукша Одесский в кн.: А.Краснов, с. 272).

Трябва още от сега да се уточняват варианти за сътрудничество на монасите, свещениците и миряните, за в случай на лично, общинно и общо излизане, при поява на ясни знаци или вести – за започване на война, за глобална епидемия, за начало на гражданска война, за започване на силово налагане на печата, за крах на финансовата система. Всичките тези предсказани, и до голяма степен, неизбежни, трагедии и катастрофи, от държавен и световен мащаб, ще се съпровождат с лични трагедии. Когато гоненията срещу противниците на «Печатите», системата за глобализация и Нов Световен Ред, преминат в прикрит терор, неизбежни уволнения от работа, изгонване от градовете, от манастирите и храмовете… на истинските защитници на вярата и държавата – ето тогава ще потрябва предварително подготвеният план за спасително напускане, вместо бягства с елементи на паника. Системата от общини може да предава, една на друга, не само гонени свещеници и миряни, но и монаси, с нужните за общините навици.


«Истинните манастири ще ги има до свършека на века, само че ще си избират пустинни и уединени места. … И така, укрепвай се, синко, в благодатта Христова, с радост бързай към подвига на изповедничество и понасяне на страдания, като добър воин на Иисуса Христа (2 Тим.2,1.2), който е казал: «Бъди верен до смърт, и ще ти дам венеца на живота» (Откр. 2,10).» (преп. Анатолий Оптинский в кн.: А.Краснов, с. 257).


Гладът.

«…Беснуването на Америка ще породи страшни природни изменения, и всичките към лошо. Ще се затворят небесните източници на вода, земята ще изсъхне в безплодна надежда за влага. Нещо ще се произведе, но за всички няма да стигне. Добитъкът ще гине, защото и за него няма да стига храна, а и вода. Реките, или ще пресъхнат, или ще се превърнат в отточни канализации, разнасящи смъртоносен смрад. Същото е е и с езерата и язовирчетата. Вътрешните морета също ще загинат, и няма да е възможно да се живее край тях. Гниещата и изплуваща на повърхността риба, и другите морски животни; повдигналаият се от дълбините сероводород, ще донесе неочаквана смърт по крайбрежието.
И ето ти глад. Той винаги е страшен, но подобен на този, никога не е имало на земята. Няма да има, ни хляб, ни вода, ни Евангелска любв и състрадание. Такъв ще е печалният резултат от човешката неумереност в страстите.»
(о. Антоний в кн.: А.Краснов, с. 189)

«Не бой се, малко стадо, Бог няма да ви остави. До 10 дни глад (изкузствено създаден) ще претърпите и ще се спасите. Тренирайте още от сега, с пост» Игумен Гурий.

«7-9 години ще се сменят жеги и дъждове. Или урожаят ще изгори от жегата, или ще израстне добре, но дъждовете ще го залеят и няма да може да се прибере.» (Соль Земли (Фильм 2), Схиархим. Христофор, 2:09).
.........................


Старците не случайно са се съмнявали, че християнинът ще може да намери православна община. Страшно време на индивидуализъм и егоизъм! Но Старците видели в Русия два напълно различни сценария за приемането на «Печата». В единия – «всички го приемат», освен малък кръг от избрани. В другия – две трети от населението няма да приеме печата, което значи, на първо място, УЕК. Ще ни се да вярваме в по-добрия сценарий, както и в БОЖИЯТА милост, и в човешкото здравомислие, и в любовта към БОГА, и един към друг. А за тази цел трябва преди всичко да осведомим хората – за злонамереното разрушаване на Църквата и държавата, от тези, които са замислили «Диверсията 666».

Въпреки ширещото се равнодушие към поставянето на печатите, има черкви в които, благодарение на светлоносни свещеници, мнозинството не приеха ИНН (ЕГН), няма да приемат у УЕК, а още по-малко – чип под кожата. В черквите, където има много редовни посетители, има смисъл предварително да се разделят на неколко малки общини, за предпазване от прекомерно „раздуване“ и от вероятно саморазпадане на общините. Възможно е, близко расположените общини да създадат едина духовна община, с едни свещеник, или даже Старец...

Селското стопанство ще е най-важната дейност в общините. Разбира се, трактор с набор инвентар, ще е голямо облекчение за общината, но и трябва да помним думите на Старците „ако“. Ако има пари, за гориво и части, и голямо поле за оран и сеитба… А „ако“ «общината» е малка и не може да осигури, в т.ч. и самозащита. Мотоплугът (мотоблок, мотофреза) може и да е по-подходящ, но трябва запас от гориво и, пак «ако».

Конят ще облекчи труда, … но «ако». Ако има опитен човек, ако има сено, сеновал, обор, амуниция, плуг, каруца…, оръжие, време и сили за защита на «живото месо». «Ако» всичко това го има – благословен е конят, който за пореден път ще спасява човека! Особенно при евентуален изход, и от селото, когато ще трябва да се закарат в пустинята нужните за преживяване вещи. Крави, кози, овце,– всичките тези животни могат да са спасители за семействата, особено за малките деца и старците. Но пак «ако»… ако хората в общината са достатъчно за да се грижат и да ги опазват.

«Колко страшно е да гладуваш, не дай Боже да го переживеете. В лагера хлеб почти не сме виждали. Когато излязох на свобода, мислех че никога няма да се наям хляб. А ето наближава глад. В детските ми години, в Украйна, като погледнеш наоколо, до хоризонта жита, класовете наляти, един до друг. Вятър подухне, — като вълни в морето бягат до самия хоризонт. Никакви плевели нямаше. А сега, погледнеш, до самия хоризонт, само бурени се виждат. Изоставиха земята, а тя е кърмилница. Всички трябва да се трудят на земята. Ще дойде време хората да отговарят, че земята не е обработена. От това и гладът ще дойде, че земята е напусната. Имате ли парче земя, всеки метър трябва да е подходящо обработен, засят, и земята ще помогне да се издържи по време на глада. Садете картофки, овошки, на всеки участък, и където може, развъдете кокошки. Трудно ще е. Картофи и краставици ще ядете (ако си ги произведете!)» Схимонахиня Нила.

Христианите – селяни, ще трябва да разчитат, преди всичко, на обикновените ръчни инструменти, котито всеки момент може да се скрият, да се поправят, да се пренесат... Обикновени мотики, лопати, прави лопати… Голем участък земя, на който общината може да развие печелившо стопанство, означава повече продукти, но и по-голямо внимание от страна на бандитите. Малките стопанства ще са по-лесни за опазване и обгрижване, А значи, по лесно ще е и да се реагира на природните катаклизми и социалните безредици.

«За да „запечата“ повече хора, правителството ще създаде изкуствен глад. Затова някакви продукти трябва да има в запас, и особено -за посев. Но да се трупа, не трябва, защото главорези, за които няма нищо свято, ще тръгнат по близките села, и за парче хляб ще убиват всеки човек, и всичките насъбрани продукти ще прибират. Моли се на Господа Бога да те запази, да ти помогне и да ти изпрати човек, който да може някъде да те стопли, да те нахрани и да ти помогне». (Соль Земли (Фильм 5), Игумен Гурий, 1:56).

«Гладът в последното време ще е още по-лош /отколкото при болшевиките/ - защото ще се изпари надеждата за подобрение. Преди знаехме, че ако някак преживееме, по милостта Божиия, с новия урожай ще се посъвземем, ще ще се закрепим. А сега това няма да го има. Ще изчезне вярата в Бога, ще се изгуби надеждата в по-доброто утре... ще крадат, ще грабят и ще убиват» (о. Антоний в кн.: А.Краснов, с. 190).

 


 

извадки

превод, Григор Симов, от:

logoslovo.ru/forum/all_227/topic_6317/


 




Гласувай:
12
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 14510166
Постинги: 3819
Коментари: 6805
Гласове: 7718
Архив
Календар
«  Април, 2021  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930