Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2017 10:40 - Светците са живи. Как помага блажена Ксения Петербургска. Случай от моя личен опит. logoslovo.ru
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 1535 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди много години, когато едва започваше перестройката и църковното затопляне, започна много да се говори за църквата, за светците и за помощта им в много беди. Но никой от нас не знаеше нищо, как и какво да прави, как да се моли, как да се обръща към светците, и т.н.
Случи се така, че моя близка от църковните среди /която после ми стана съпруга/, тръгна за Петербург, при митрополит Йоан (Снычев), заедно с духовни чада на митрополита. По пътя си, те имаха намерение да посетят в Карповка, гроба на праведния отец Йоан Кронштадски, и на Смоленското гробище, - блажената майка Ксения Петербургска. Казаха ми, че на майка Ксения пишат записки и ги оставят в параклиса, край гроба и. После, разбира се, и аз пътувах до нея, и не само веднъж, но тогава се позамислих, какво да и напиша, и как.

 


По-късно, една вечер поразмислих, седнах и написах на матушка Ксения, просто човешко, най-обикновено, писмо. И го започнах с обичайните думи «Здравейте скъпа матушке Ксения! …» и т.н.. Сега, след толкова време, може нещо да пропускам, но смисълът беше точно такъв.
Написах писмото, като разказах за себе си и за живота си, за проблемите си, за това, че ми е трудно да вземам правилни решения, и т.н. Пишех, като на родната си майка, с доверие и любов. Сложих писмото в плик, запечатах го, но не го надписах, и го дадох на човек отиващ в Питер (Петербург), като го помолих, непременно да намери местото и да остави писмото на гроба на матушка Ксения.
Голямо беше учудването на човека, но се нае; и като се върна от пътуването, каза че е направил всичко, както съм го помолил. И толква. След известно време забравих за това писмо.

По късно, по някакви църковни нужди, пътувах с един монах /вече покойник/ и когато нощувахме в един от манастирите, поразговаряхме с него. Същността на разговора ни беше, че той ми даде адреса на един монах от Света Гора, на гръцки език, който, по думите му, със сигурност можел да ми помогне в духовния ми живот, понеже наистина бил Божий човек.
Върнахме се от пътуването и аз веднага се възползвах от възможността, и написах писмо на този отец, като изложих въпросите си и го молех да ми отговори.
Мина време, суетата и всекидневието ме погълнаха в кръговрата на ежедневните грижи, поради които забравих всичко, а също и за писмото до Атон.
И изведнъж, намерих в пощенската си кутия известие за пратка. Получих я в пощата, на гръцки език, от Атон. В душата ми нещо се преобърна, като при събуждане, и моментално забравих за всичко около мене. Прибрах се в къщи, затворих се в стаята си и разпечатах пратката. В нея имаше икона, ръчна изработка, на блаженна Ксения Петербургска, и писмо на руски език….. писмо, което потресе до дъно душата ми !!!!!!!!!
В писмото пишеше: ….. скъпи в Господа (името ми), не те ли изпрати майка Ксения при мене …..

И нататък в писмото бяха пълните отговори, до най-малката подробност и нюанс, на СЪЩОТО ТОВА ПИСМО което аз написах до блаженна Ксения Петербургска и го изпратих в Питер на гроба й! Това ме потресе и промени живота ми.
Пазя това писмо и до днес, както и иконата на светата майка Ксения!

Всичко, което беше написано в това писмо, за мене, се изпълни, до последната буква и смисъл, вкл. и негативното, което си мислех, че ще мога да избегна, но уви, всичко мина по реда си! :)

Скъпи хора, светците са живи, всичко знаят за нас, молещите се с открито сърце, ще ни приемат и ще помогнат! Амин.

Света, мила майко наша Ксения, прости ни и ни благослови! Ние те обичаме, - помагай ни!

http://diveevoo.livejournal.com/486755.html

 

http://www.logoslovo.ru/forum/all_1/topic_15725/

 

Превод, Григор Симов

 




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28390975
Постинги: 4305
Коментари: 7564
Гласове: 8249
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930