23.12.2021 13:55 - Д-р Ланка: в коя научна публикация може да се открие снимка от електронен микроскоп на вирус. Няма такава!

Последна промяна: 24.12.2021 17:35

Истината за инфекциозните заболявания, вирусите и ваксините.
  Все повече нараства натискът за ваксиниране в световен мащаб...
  Длъжни сме да се образоваме и да се научим да преценяваме цялата информация, която получаваме наготово от медиите и медицината, а информацията тук, служи именно за това...
    КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВАТ ИНФЕКЦИОЗНИТЕ ЗАБОЛЯВАНИЯ?
  Твърдението, че инфекциозните заболявания се причиняват от патогенни микроорганизми се базира на теорията на Луи Пастьор (1822 – 1895 г.), който твърди, че „микроби от въздуха атакуват човешкото тяло и причиняват инфекции”.
  Антоан Бешам (1816 – 1908 г.), който е съвременник на Пастьор, прави съвсем различно откритие. Според него, микробите не нападат организма, а са част от „вътрешната среда” на съответния организъм. Следователно микробите живеят в хармония с нашия организъм, в симбиоза и те, както казва Бешам, подпомагат метаболитните процеси в тялото.
  През 1995 г. проф. Джералд Гийсън (по това време професор в Принстънския Университет, САЩ) публикува книгата „Тайната наука на Луи Пастьор”. Позовавайки се на лабораторните бележки на самия Пастьор, проф. Гийсън показва, че всъщност Луи Пастьор е публикувал грешни факти. Гийсън разкрива, че Пастьор е извършил научна измама.
  Но проф. Гийсън не е първият, който обвинява Пастьор в лъжа. Още през 1923 г., Етел Хюм публикува книга със заглавие „Пастьор разобличен”, а през 1940 г. Р. Б. Пиърсън издава книгата „Пастьор – плагиатор и шарлатанин”.
  Въпреки че е ясно установено, че теорията на Пастьор е грешна, традиционната медицина и медицинската наука все още пропагандират грешна теория. И с масовото производство на антимикробни препарати и ваксини, фармацевтичните компании са направили и продължават да правят милиарди всяка година на базата на една научна измама и незнанието на хората. И всичко това със съдействието на ФБР, Обединените нации, СЗО, правителствата по света и медиите. Звучи ли ви познато и актуално?
  През последните 30 години д-р Рике Герд Хамер ни представя едно ново разбиране за инфекциозните заболявания. Той е първият, който изследва причината за болестите и най-вече за инфекциозните болести, като взема предвид нашата психика, нашите емоции. Той разглежда и мозъка, като го определя като медиатор между психиката и тялото. Позовавайки се на ембриологията и знанията ни за развитието на човешкия организъм, д-р Хамер прави важното откритие, че микробите не причиняват болести, а имат подпомагаща роля в лечебния процес на болестта, включително и при лечението на рака. Д-р Хамер оформя своите открития в Пет биологични закона, които обясняват причината и преди всичко естествените лечебни фази на това, което наричаме болест. Епидемии или пандемии се случват, когато много хора по едно и също време навлизат в лечебната фаза на един и същ тип биологичен конфликт.
  МОГАТ ЛИ БОЛЕСТИТЕ ДА БЪДАТ ЗАРАЗНИ?
  Според Германската нова медицина отговорът е твърдо НЕ, защото микробите са активни само по време на лечебната фаза. Когато двама души имат еднакви симптоми, това означава, че те се намират едновременно в лечебната фаза на един и същ тип конфликт. Това се случва, когато членовете на едно семейство преживяват един и същ конфликтен шок – гняв, конфликт на раздяла, конфликт на изоставяне или на загуба – и след неговото едновременно разрешаване, те ще имат еднакви симптоми.
  Д-р Хамер не е първият, който доказва, че една болест не може да се предава от човек на човек. Немският лекар, Рудолф Вирхов (1821 – 1902 г.), доказва по експериментален път, че ако жива бактерия се предаде на друг индивид, то този индивид не развива същата болест.
  Хипотезата за заразността на заболяванията не е възпроизводима и не е научно издържана!
  С прости думи това означава, че ние няма да се разболеем от грип например, ако някой кихне или се изкашля пред нас.
  Какво казва Германска нова медицина?
  Назалната мембрана е свързана с главния мозък и по време на активната фаза се наблюдава смислена тъканна загуба. Биологичният конфликт винаги е свързан с физиологията на органа. Функцията на носа на биологичен език е да усеща и да надушва потенциална опасност. Животните преживяват това буквално, когато например надушат дим или наближаващ враг. При хората нещата са както образни, така и буквални – надушвам нещо лошо, нещо подозрително – „конфликт на подушване” или „вонящ конфликт” – ситуацията мирише, омръзна ми, дойде ми до гуша, тук „вони” на … Биологичната цел на тъканната загуба е да се разшири назалната мембрана, за да може да се надуши по-добре и да се определи източникът на миризмата. По време на активната фаза на конфликта не се наблюдават никакви симптоми. През лечебната фаза тъканта започва да се запълва с нови клетки, което води до подуване на лигавицата и оттам до познатите симптоми:
  · запушен нос – вследствие на подуването;
  · хрема – тъй като лечението се осъществява в течна среда;
  · кихане – подпомага изхвърлянето на ненужните секрети;
  · умора и температура – типични за всеки лечебен процес.
  Всички тези симптоми са типични за обикновената настинка. Но ние знаем, че силата на лечебните симптоми зависи от силата и продължителността на активната фаза на конфликта. Ако симптомите са доста интензивни, състоянието се нарича грип.
  Медицината продължава да твърди, че грипът се причинява от определен тип вирус. Всички вируси имат интересни обозначения, като например: H5N1, H1N1 и т.н. Какво означават тези букви? Н = хемаглутинин (протеин). N = невроминидаза (ензим). Не трябва да се безпокоим за имената, буквите и числата, които се слагат на протеините и ензимите. Това, за което би трябвало да се притесняваме, е как медицината интерпретира тези протеини и ензими и ни кара да вярваме, че например H1N1 е вирус, причиняващ така нареченият свински грип и разпространението на този вирус може да предизвика пандемия, която би могла да се предотврати „само с ваксини“.
  Традиционната медицина и медицинската наука имат един голям проблем и този проблем е ЛИПСАТА на вируси. Тези вируси, които причиняват множеството инфекции – грип, херпес, птичи грип, СПИН, шарка, хепатит, рак на маточната шийка и т.н. Д-р Щефан Ланка – немски вирусолог и молекулярен биолог – в края на осемдесетте години на миналия век открива, че вирусите (всъщност микробите) не увреждат организма на гостоприемника си, както се предполага, а имат спомагателна роля във взаимодействието на клетките.
  Това е в пълно съответствие с откритията на д-р Хамер, който открива, че микробите не причиняват болести, не увреждат организма и имат подпомагаща роля. Той многократно наблюдава, че организмът ни не се нуждае от вируси за лечебните процеси и ако те действително съществуват, то (подобно на бактериите) биха имали подпомагаща роля.
  Д-р Ланка: „Вирусите са части от прости форми на живот.
  Те НЕ СЪЩЕСТВУВАТ в сложни организми като хора, животни или растения.”
  В резултат на своето откритие, д-р Ланка започва да се съмнява в съществуването на ХИВ вируса. Той препрочита отново всичката налична научна литература по въпроса за ХИВ и с изненада открива, че няма нито едно научно доказателство за съществуването на ХИВ.
  Защото:
  · вирусът никога не е бил изолиран от клетка гостоприемник (това е критерий за съществуването на вирус);
  · ДНК на вируса никога не е била точно идентифицирана (във вирусологията може да се говори за даден вирус само, ако е определена неговата ДНК);
  · снимките не показват вирус, а части от НОРМАЛНИ клетки.
  „До ден-днешен няма нито едно научно убедително доказателство за съществуването на ХИВ. Няма нито едно доказателство, че ретровирус е бил изолиран и пречистен с методите на класическата вирусология.” (д-р Хайнц Лудвиг Сангер, заслужил професор по молекулярна биология и вирусология от Биохимическия Макс-Планк институт в Мюнхен).
  „Ако има доказателство, че ХИВ причинява СПИН, това би трябвало да е научно документирано и демонстрирано. Такъв документ няма.” (д-р Кари Мулис, биохимик, получил Нобелова награда за химия през 1993 година).
  След като д-р Ланка обявява мнението си относно ХИВ той е изключен от научната общност в Германия. Въпреки това продължава да изнася лекции и презентации. Един ден му хрумва брилянтната идея хората да не му се доверяват, а да започнат да питат съответните институции. Написани са хиляди писма до политици, здравни организации, университетски клиники и научни институти. Не е представено нито едно доказателство или снимка за съществуването на ХИВ вируса. Тези писма д-р Ланка внася в съда и на 15 януари 2001 г. съдията на Областния съд в Дортмунд, Германия, публично обявява:
  „Д-р Улрих Маркус, говорител на Института Робърт Кох ме информира, че ХИВ вирусът не може да бъде изолиран.”
  Ироничното е, че именно Робърт Кох през 19-ти век установява научен критерий кога един микроб може да се твърди, че причинява болест – т.нар. Постулати на Кох.
  Изявлението на съдията, че ХИВ не може да бъде изолиран, разобличава Института Робърт Кох, които твърдяха, че са изолирали ХИВ вируса и публикуваха снимка на ХИВ в публикация на Робърт Гало, откривателят на предполагаемия ХИВ вирус. „Тридесет и седем специалисти в областта на правото, медицината и научните изследвания са изпратили писмо до сп. Сайънс с молба официално да оттеглят четирите оригинални документа, удостоверяващи, че ХИВ е причината за СПИН. Според авторите на писмото, сега са излезли наяве многобройни доказателства, че проучванията са били не само зле направени, но и че резултатите са били фалшифицирани.
  През 1984 г. Робърт Гало публикува четири статии в сп. Сайънс, твърдейки, че е изолирал ХИВ вируса и заключава, че той е „вероятната причина за СПИН”. Но разследващата журналистка Джанин Робъртс открива, че в последния момент Гало е направил на ръка поправки в документа и в резултатите.
  „Бях шокирана, когато прочетох оригинала на ключовия научен документ, който сега се цитира като доказателство за това, че ХИВ причинява СПИН”, казва Робъртс, автор на „Страх от невидимото”.
  „Написаните на ръка в последната минута промени от Гало променят това, което учените от неговата лаборатория са заключили първоначално. Това показва шокиращо незачитане на научния процес и обезпокоително предаване на общественото доверие”.
  Освен копие от ръкописните промени на Гало, писмото от 37-те експерта съдържа и писмо от самия Гало, който признава на друг изследовател, че ХИВ не може да бъде изолиран от човешки проби, както и писмо от експерт по електронна микроскопия, който казва, че в пробите на Гало от 1984 г. няма ХИВ вирус. … …”
  Милиони хора са загубили живота си, защото са повярвали, че СПИН е смъртоносна болест, причиняваща се от опасен вирус, който всъщност дори не съществува.
  Ето какво казва д-р Хамер за СПИН от гледна точка на Германската нова медицина: „СПИН” е комбинация от симптоми, които са съществували много преди измислицата за „СПИН”. Поради това повечето от симптомите на СПИН се причиняват от шока от диагнозата и се ускоряват от страха от самата болест.
  Типичните симптоми („заболявания”), които се причиняват (отключват) от шока от диагноза ХИВ/СПИН/РАК са: · смърт – страх конфликти – рак на белия дроб, белодробна туберкулоза;
  · страх – ужас конфликти – бронхит, пневмония;
  · изолативни конфликти – рак на бъбреците;
  · конфликти на раздяла – кожни обриви, екзема, псориазис;
  · конфликти на самообезценяване – рак на костите, лимфом, левкемия;
  През 2000 г. д-р Ланка основава движението Klein-klein-aktion (Много малки стъпки). След като разкрива измамата, свързана с ХИВ вируса, съвсем естествено се запитва дали твърдението, че шарка, морбили, хепатит, грип и т.н. се причиняват от вируси, също е лъжа. Той отново започва да препрочита научната литература и стига до същия извод – няма нито едно доказателство, което да показва и доказва съществуването на тези вируси. Затова той отново повтаря същата стратегия, както с вируса на ХИВ. Този път са написани хиляди писма, най-вече от майки, обезпокоени относно ваксинациите на децата си. Резултатът бил същият – не било предоставено нито едно доказателство за съществуването на съответните вируси, срещу които се ваксинира. „Ние изисквахме от властите, политиците и медицинските институти научно доказателство за съществуването на вируси, за които се твърди, че причиняват болести и затова изискват „имунизация”. Не получихме дори един точен отговор, който да ни осигури доказателство за съществуването на вируси, за които ние и нашите деца биваме ваксинирани.”
  Това означава, че децата се ваксинират срещу вируси фантоми!
  През 2006 г. Торстен Енгелбрехт и Клаус Кьонлайн издават книгата „Вирус мания”, в която показват, че научно звучащите доказателства за съществуването на вируси, за които се предполага, че причиняват грип, рак на маточната шийка, СПИН, полиомиелит, рубеола, хепатит С, никога не са били предоставяни. Някои цитати от книгата:
  „Предполагаемите вируси всъщност са микрочастици, образувани от самите клетки.” „Все още никой не е успял да открие вирусна структура в кръвния серум на болни от хепатит С пациенти. Подобно на ХИВ, пречистването на вируса, необходимо за точната идентификация, не се е осъществило.” ИМУННА СИСТЕМА
  Традиционната медицина разглежда имунната система като отбранителна система – система за отбрана срещу микробите, които нахлуват в нашия организъм или срещу раковите клетки, които вече са се размножили в тялото ни. Всъщност медицината вярва, че слабата имунна система е причина за повечето заболявания.
  Традиционната медицина гледа на тялото ни като на бойно поле, където антителата и белите кръвни клетки представляват една армия от клетки-убийци, готови да атакуват врага. Фантазията на медицината няма граници. Теорията за автоимунните заболявания представя и предполага, че всъщност тялото ни атакува себе си и унищожава собствените си тъкани. Всичко това произхожда от идеята, че Природата е враждебна и по всяко време е готова да ни убие, а именно тя ни е създала.

Парадоксално нали. Насаждана ни е идеята за невидим враг, който е готов да ни убие, ако не слушаме и спазваме съветите на традиционната медицина.
  Откритията на д-р Хамер показват, че тези остарели схващания са схващания на една стара медицина, защото ако разберем, че ракът не е болест, а един Смислен Биологичен процес и че микробите не причиняват болести, а имат подпомагаща роля в лечението на тези болести, то тогава цялата концепция за имунната система ще се разпадне.
  Петте биологични закона на Германска Нова Медицина ясно показват, че теорията за имунната система е само едно предположение, основано на грешни предпоставки. Имунна система не съществува. Това, което съществува, е една перфектна биологична система, създадена, за да подпомага лечението. Тази подкрепяща система включва антитела, бели кръвни клетки и много химични процеси.
  Здравословното хранене, физическите упражнения, достатъчният сън, избягването на цигари и цигарен дим, както и избягването на твърде много стрес, са много важни, особено от гледна точка на Германската нова медицина. Здравословното хранене заздравява нашия организъм, подсилва системите ни и това ни дава голямо предимство, тъй като, когато се намираме в лечебна фаза със силно изразени лечебни симптоми, те могат да бъдат много по-слаби и можем по-лесно да се справим с тях, когато организмът ни е силен. Здравословният начин на живот ни прави по-малко възприемчиви откъм конфликтни шокове. Истината е, че здравословната диета и хранителните добавки не могат да подсилят имунната система. Те могат да подсилят системите, но не и имунната, защото такава просто няма.
  Ваксинирането и заразяването се основават на концепцията за „имунна система”. Ако няма имунна система, то цялата идея за имунизиране става безсмислена.

Производителите на ваксини твърдят, че ваксините съдържат отслабени или мъртви вируси, които стимулират имунната система и това трябва да предотврати болестта, срещу която се ваксинира.
  Могат ли вирусите да се реконструират генетически?
  Д-р Ланка: Вирусът на грипа никога не е бил изолиран. Не са изолирани и генетични субстанции от него. Това, което е било направено е да се мултиплицира генна структура, като се използва биохимичният метод за размножаване, наречен „полимеразна верижна реакция”. С този метод е възможно и да се мултиплицират произволно нови, досега несъществували къси части от генни структури. Именно тази, изкуствено създадена генна структура се представя за вирус … Ето така се случва всичко. Но целият свят вярва, че вие можете да реконструирате вируси в лаборатории. Как човечеството може да провери това?
  Д-р Ланка: Най-лесното е да се попита в коя публикация може да се открие снимка от електронен микроскоп на този предполагаемо пресъздаден вирус. Няма такава. ЛАБОРАТОРНИ МЕТОДИ
  За всички вируси, за които се предполага, че предизвикват вирусни заболявания, които не могат да бъдат изолирани и следователно не могат да се докажат научно, медицината използва „научни” методи, за да се опита да докаже съществуването им. Наличието на вирус се „доказва” чрез извод на база нарастване броя на антителата в организма. Този метод се нарича „индиректно доказване”.
  „Тестовете за антитела доказват само наличието на антитела – не наличието на вирус или частиците, с които реагират самите тестове”.
  Обикновено увеличаването на антителата се свързва със силна имунна система. Но това не е така, когато става въпрос за СПИН. При СПИН нарастване броя на антителата се приема за имунодефицит, причинен от човешки имунодефицитен вирус. Какво представляват антителата?
  Според традиционната медицина антителата са протеини, образувани от „имунната система”. Но ако имунна система не съществува, то тогава какво представляват антителата? Ако заменим думата „имунна” с „подпомагаща” система, следното изказване няма да ни изненада:
  Д-р Ланка: Всъщност антителата са разтворими кръвни протеини, които играят главна роля при лечението на рани.
  Това обяснява защо нараства броят на антителата по време на всяка лечебна фаза. Позовавайки се на Германската нова медицина и на знанието, че болестите са смислени биологични процеси, терминът „антитяло” става безсмислен, тъй като не съществуват тела, срещу които то да се бори.
  Това обяснява как и защо нивата на антитела нарастват в отговор на клетъчна увреда, причинена например от увреждащи съставки във ваксините. Някои от токсичните химикали във ваксините са: формалдехид, съединения на алуминия, живак и др. Медицината интерпретира увеличаването на антителата като имунен отговор на вируса, срещу който се ваксинира. Това е грешно заключение, защото антителата не се увеличават вследствие на имунен отговор, понеже няма имунна система, която да отговаря. Но антителата се увеличават като индикация за това, че тялото се намира в процес на лечение на клетъчните увреди, причинени от токсините във ваксините. Именно отровите във ваксините са истинската опасност за нашето здраве, а не вирусите – те не съществуват!!!
  Чрез ваксините, токсините навлизат в мозъка, където могат да причинят сериозни нервни поражения и неврологични симптоми като парализи, епилептични припадъци и симптоми на аутизъм. За да разберем защо токсините навлизат в мозъка, трябва да разберем как функционира кръвно-мозъчната бариера. Това е селективен филтър, който предотвратява навлизането на вредни субстанции в мозъка. Само вода, захар и мастно разтворими субстанции могат да преминат тази бариера. Производителите на ваксини използват разтворителите като преносители и те директно доставят отровите до мозъка. Затова аутизмът е нараснал драматично в резултат на масовите детски ваксинации.
  Неврологичните симптоми могат да се причинят и от конфликтен шок, свързан със самата ваксинация.
  Едно дете, дори и като възрастен, може да преживее конфликт на атака, конфликт на гняв, дори конфликт на страх и отвращение, причиняващ диабет или хипогликемия. Нека да се върнем към началото и да си отговорим на въпросите: Безопасни ли са ваксините? Ефикасни ли са те? Имаме ли нужда от тях? Оправдана ли е употребата им?
  Отговорът е ясен и категоричен – НЕ!
  Защото:
  · Ваксините съдържат изключително опасни токсини.
  · Наличието на вируси в човешкото тяло никога не е било научно доказано. · Въз основа на Четвъртия биологичен закон на ГНМ, микробите не причиняват болести, а имат подпомагаща роля по време на лечението.
  · „Болестите” (симптомите) произлизат от нашата психика и в психиката започва и приключва тяхното лечение.
  Чрез методиката на Германска нова медицина и БиоНевроЕмоция ние Осъзнаваме истинските причини (корените) за болестите, как се разболяваме и как да се лекуваме Биологически-Емоционално адекватно.
  Източник: БиоНевроЕмоция – България
  СПИН не съществува!
  Вирусът на HIV никога не е бил изолиран, ВИДЕО!
  Вирусът на СПИН е създаден в лаборатория, ВИДЕО!
  Произходът на СПИН (ФИЛМ-БГ СУБ)
  Теорията на вирусите се основава на фалшивата теория на зародишите. Биологични вируси не съществуват! Теорията на „терена“ обяснява как и защо хората се разболяват и да, това се дължи на факта, че клетките в телата са отровени от токсини. Когато сме болни, ние сме в това състояние, което се нарича остър стадий, проблемите се изострят, ако хората се обърнат към алопатична медицина, предлагана от голямата pHARMA! Тя ви дава отрови за потискане на вашите симптоми, а не за справяне с причините. Какво прави тялото ви след това?! Спира да изхвърля тези токсини и започва да ги съхранява! Ето това представляват туморите – резервоари за съхранение, създадени, за да спасят живота ви! Лъжат ни години наред относно имунната ни система!

ВИДЕО: „Вирусът“ СОVID19 – The Truth!
  Видеото - на адреса, най-долу!         ⚠ Всички приказки за „нов коронавирус“ са всъщност една голяма измама❗
  Доказателство, че SАRS СоV2 и СОVID-19 не са нищо друго, освен една огромна и отдавна планирана лъжеизмама❗
  Експерт по фарма патенти изобличи „новия вайръс“ и п^aндeмиятa: Д-р Дейвид Мартин         ПО ТЕМАТА
  Д-р Стефано Сколио, научен изследовател, кандидат за Нобелова награда за медицина 2018 г.: Вирусът СОVID-19 никога не е бил изолиран (ВИДЕО-БГ СУБ) Президентът на Швейцарската академия на науките проф. Марсел Танър: Няма изолат на СОVID-19 вируса! (ВИДЕО-БГ СУБ)

Предлагат награда от 1 млн. долара за този, който докаже, че СОVID-19 наистина съществува!

«  Април, 2024