Какви права имат американците, които евреите в Америка да не притежават? Срещу кого са организирани евреите и срещу какво? Какво основание имат да реват, че били “преследвани”?
Никакво, разбира се, освен тяхното собствено еврейско съзнание, следващо винаги курс към облагите. Евреинът винаги знае за какво става дума, макар да не следва течението на големите събития по света, и се оказва предварително запознат с онова, което другите с изненада откриват.
Програмата на Кехила (мафиотска общинска еврейска власт) е предвидена за утвърждаване на “еврейските права”. Обаче правата на евреите никога не са били накърнявани в Америка. Изразът представлява просто евфемизъм, та в кампанията да бъдат накърнени правата на неевреите.
Нюйоркският Кехил е образец за организацията на еврейската общност в Съединените щати, видимият антураж на еврейското правителство; динамото, което задвижва онези “протести” и “масови събирания”, организирани често навсякъде из страната; арсеналът на онзи вид тъмни сили, които еврейските водачи умеят да използват толкова добре. Той е "коридорът на шепотите”, където потоци от слухове се създават, вкарват се в действие и се прилагат към измамната публична гласност из страната. Връзката между този център на еврейската власт и делата на народа на Съединените щати се осъществява от Американския еврейски комитет. Този комитет и Кехилът на практика се сливат в едно, доколкото касаят националната еврейска програма. Чрез техните чуждестранни сдружения те стават идентични и по отношение на Световната програма.
САЩ са разделени на дванадесет части от АЕК (Американския еврейски комитет)и всеки щат принадлежи към окръг (район), оглавяван от най-влиятелния и представителен евреин. Комитетът представлява фокусната точка на религиозната, расовата, финансовата и политическа воля на еврейството. Той също се явява като “изпълнителен комитет” на Нюйоркския кехил. Нюйоркското еврейство е двигателят на националната еврейска машина. Неговият инструмент в национален план е АЕК. Сред преките му лидери и поддръжници днес, са собствениците на най-могъщите вестници, служители във федералната, държавната и градска администрации, влиятелни председатели на обществени организации, глави на корпорации, представители на висшите съдебни институции и полицейските служби, финансисти и директори на банки, търговски и промишлени предприемачи, лидери на профсъюзни организации и политически партии от всички цветове.
Съществуват няколко ясно обявени цели на тези сдружения, но има и доста такива, които не са публично огласени. Декларираните цели могат да бъдат прочетени от страниците на печата; другите могат да бъдат открити само в протоколите за извършени дейности и постигнати резултати. За да дадем точна сметка, нека погледнем първо обявените цели на АЕК, а сетне и на Кехила. На второ място ще видим линията, която свързва двете заедно. Накрая ще хвърлим светлина и върху истинските цели, така както могат да бъдат изтълкувани, съгласно дългия списък с опити и постижения. АЕК, създаден официално през 1906 г., обявява себе си като организация със следните цели:
1. Да предотвратява нарушаването на гражданските и религиозните права на евреите във всички части на света.
2. Да оказва всякаква правова подкрепа и да предприема съответни действия в случаи на заплаха или реално нарушение на тези права, а също и ако има преднамерена дискриминация във връзка със същите.
3. Да осигурява на евреите равенство в икономическо, социално и образователно отношение.
4. Да облекчава последиците от преследване, където и да се явят такива налице, и помага при бедствия, засягащи евреите.
Това е една изключително чисто еврейска програма. Хартата на Кехила му дава сила, наред с всички други неща, да създаде Образователно бюро, да изглажда разногласията между еврейските граждани или организации чрез арбитриране или със средствата на бордове за посредничество или помиряване. От своя страна Конституцията му обявява неговото предназначение като:
"Поддържане каузата на юдаизма в Ню Йорк и представителство на евреите в този град във връзка с всички местни въпроси, представляващи интерес за тях”.
Къде и доколко АЕК и Кехилът сливат сили, се вижда от следното:
“Нещо повече, доколкото АЕК е национална организация, то, ако еврейската общност (Кехила) на Ню Йорк си съдейства с нея, ще има възможност да формира политиката на еврейството навсякъде из цялата страна. Съвсем ясно е, че АЕК ще добие изключителна юрисдикция над всички въпроси от национален или международен характер, засягащи еврейството като цяло”.
От казаното дотук се разбира, че Кехилът и АЕК в действителност се сливат в едно. Столица на Съединените щати – от гледна точка на еврейските дела – се явява Ню Йорк. Може би тъкмо това обстоятелство ще хвърли светлина върху усилията, които се полагат непрекъснато, да бъде представен Ню Йорк като основен източник и проводник на всички новаторски идеи в наши дни. Ню Йорк, еврейската столица на САЩ, бе превърнат във финансов център, средище на изкуствата и политическа арена на страната. Обаче изкуството в този град се свежда до чисто ориенталска разюздана чувственост, а политиката принадлежи на юдеизираната организация Тамани. Там е леговището на антиамериканската пропаганда, на проеврейската истерия, на едно злонамерено объркване на умовете, което сега се разпространява навред по света, като уж истинския портрет на Америка.
Доктрината, с която такава огромна маса от граждани на Америка биват “обработвани” , влиза в противоречие с цялата американска програма за развитие на нацията днес. Тя уж “разширява представата” за страната, излизайки обаче извън рамките на всяка прилика с действителната и същност и замъглява отчетливото възприемане на онези основополагащи идеали и идеи, върху които са изградени американските институции.
"ЕВРЕЙСКИТЕ ПРАВА” ВЛИЗАТ В СБЛЪСЪК С АМЕРИКАНСКИТЕ ПРАВА
Това изследване на еврейския въпрос в Съединените щати не е основано върху религиозна нетърпимост. Въобще, религиозният елемент не присъства, освен когато не бъде натрапен от самите евреи. Те вършат последното по три начина: първо, твърдейки, че всяко проучване на еврейските дела представлявало “религиозно преследване”; второ, чрез техните собствени записки и доклади за това в какво се изразяват дейностите им в страната; трето, чрез съждението, което е твърде подвеждащо, ако не бъде коригирано своевременно, че евреите били старозаветният народ. Не, те не са хората от Стария завет, пък и този завет много трудно може да се открие при тях. Те са хората на Талмуда, предпочели томовете с равински разсъждения пред словото на древните пророци.
В тази поредица от статии ние сме оставили настрана всякакви нееврейски становища по този религиозен въпрос и сме приели само такива, произлизащи от признати еврейски източници. Твърде ясно стана, проучвайки дейностите на Нюйоркския кехил и АЕК из страната, че огромна част от тях имат религиозен характер, бидейки съвсем открито и войнствено насочени срещу християнството.
Това ще рече, че когато евреите извадят на преден план в публичното пространство харти и конституции на техните организации, то едничката им цел е уж да “защитават еврейските права”, а щом обществото ги запита какви са тези т. нар. “еврейски права”, дето да се нуждаят от “защита” в тази свободна страна, отговорът може да бъде открит само в действия, които те предприемат за да си подсигурят “защитаването”.
Така интерпретираните “еврейски права” изглежда се състоят в “правото” да осъждаш и подлагаш на обругаване всичко пред очите ти, което носи белега на християнството или неговите основатели. Тъкмо от там, откъм еврейската страна, се проявява религиозната нетърпимост.
БИБЛИЯ БЕСИКА И МЕТОДИТЕ НА Д-Р ГАЙД, ht...
"Свободни и демократични медии"...
Това много ли е лошо?
Аз така и не разбрах за какви точно права се борят евреите.
Нямам претенции да съм много интелигентна...
– Борят се срещу правата на неевреите (гои), да избират и да имат право да назначават за свои колеги, или на държавни длъжности, християни вместо евреи
– Борят се да забранят всякакво споменаване на християнски изрази или християнски празници, на обществени места.
борят се, всичко което те искат да забранят на християните, да бъде разрешено на евреите! Борят се, и го постигат.
– Сега в САЩ и Англия е забранено на Коледа да се поставят традиционните надписи: "Весела Коледа".
За самия Форд съм чувал, че е евреин или поне по линия на единия родител - емигрант от Германия, но се е отвратил от ционизма в САЩ...
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. sparotok
11. zaw12929
12. getmans1
13. bosia
14. rosiela
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69