Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2022 09:45 - Явление на Богородица, на отрока Павел. Будь верен до смерти!
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 969 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Благословен Бог наш, всегда, нине и присно и во веки веков. Амин.
  Христос возкресе братя и сестри. Божието Благословение да е на вас! Братя и сестри, искам да поговоря с вас за това което става сега, което ни натрапва глобалистката сатанинска система... 

  (На видеото пускат записи от автоматични гласови нарежданя: "Моля, предявете вашия баркод"... Моля, сложете си маска... Моля предявете вашия кю-ар код... Кодът е приет... Моля покажете вашия (биометричен) паспорт... Паспортът е потвърден...).

  И ето, за това отстъпление (от Бога) и за натрапването на тази антихристова система у нас (в Триединна Русия), Господ ще допусне война. За това се явила Богородица, на отрока Павел в Белорусия, и казала, че скоро ще има война (видеото е от есента на 21 година). Записа с гласа на отрока Павел и Схимитрополит Зосима е в края на клипа.  Искам да поговоря и за сегашното предантихристово време. 

  В много храмове, за съжаление, се търгува с Благодатта Христова. Всичките треби, всичко се продава. 

  Свещеник, търгуващ с благодатта Божия, с требите, повече не е достоен да стои пред престола. 

  Владиката Схимитрополит Зосима издава указ, в който ще има много точки, по какви причини свещеникът няма право да стои на Престола. Една от тях е и търговията с благодатта Божия.

  Братя и сестри. Ще ви прочета актуално пророчество от нашите дни:

  - Сергей Нилус (от началото на 20-ти век): 

  "Докато има храм Божий, който не е от църквата на лукавстващите, - докато може, ходи. А не може ли, моли се дома (в къщи). А ако и домашните са врагове на човека, тогава се моли в сърцето си: "Господи Иисусе Христе, Сине Божий, помилуй ме грешнаго" и "Пресветая Богородице спаси ме"! 

  А ако кажете: "Къде да се причастяваме, при кого? Ще ви отговоря: - Господ ще ви покаже. Или ангел ще ви причасти. Понеже в църквата на лукавстващите няма и не може да Ги има Тялото и Кръвта Господни.

  У нас в Чернигов (Украйна), от всички църкви, само църквата на Троицкия манастир остана верна на православието (става дума за 20-те години на 20-ти век)... Но ако и тя продължи... (гонението?) на екзарх Михаил, следователно и общението с тях, действащите по благословение на синода на Сергий, ние ще прекратим общение и с нея.

  Вярвам, че заради вярата ни, Господ ще ни изпрати, на време, както на Мария Египетска, Своя Зосима. Така вярвам, така и изповядвам".
    - Ето, това е написал Сергей Нилус. Това пророчество се отнася за нашите дни! И Господ (наистина) ни дарува Зосима, за когото е писал Сергей Нилус. Вижда се, че чрез Владика Зосима действа Господ. 

  Сега се ръкополагат свещеници. Те се вземат от света... Но те, които са завършили духовна семинария и знаят каноните на Църквата, знаят и решенията на седемте вселенски събора, но въпреки това, открито ги нарушават. Затова сега владика Зосима издава този указ.

  Освен това братя и сестри излезе чин за покаяние, след църковно-народния събор, за който говорихме преди. Него могат да четат всички, които желаят... Ако миряни четат чина за покаяние, без свещеник, те трябва да го четат, като подминават свещеническите молитви. 

  Разпространявайте, че ако има покаяние, ще има и милост Божия. Колкото повече има сега покаяние, толкова повече Богородица и Господ, ще приемат покаянието.  Ние сами приближаваме с греховете си, всичките тези страшни събития, които сега се случват.

  Няма ли поправяне, Господ непременно ще допусне война. А война ще има. Това казала Богородица, на отрока Павел. Вие сами ще видите и чуете в края на видеоклипа. Там са записите на отрока Павел и на владика Зосима. Спаси всички, Господи. Мир вам! Сбогом.

  (Г.С: Следва разшифровка на гласчето на отрока Павел. Чуйте и вие (наистина) ангелското му гласче, - на адреса, на края, най-долу):

    - "Отче Зосима, днес при мен идва Пресвета Богородица - Мама. Тя каза да разкажа на хората, че твърде много хора погиват. Мама каза, че в очите на Нейния Син, постоянно има сълзи. Затова че много хора погиват, много силно плачат ангелите. Мама каза: - "Аз много се тревожа за хората, понеже ползват електроника... Мама каза, че скоро Господ ще допусне война. Още мъничко остана (казано, есента на 2021 г.). 

  Мама каза да разкажа всичко, каквото Ангелът (Архангел Михаил) ми разказа. Мама ми благодари и каза, че ме е взела под своя защита...

  Преди три дни сънувах сън, че виждам до мене лежи книга, червена, не голяма. Отворих първата страничка и на страничката видях великомъченика Павел..., а после отворих втората страничка и видях много, много хора. Видях тук стихаря, а край мене стоеха войници, недалече. После отворих втора страничка, - ние с вас седехме край дърво, вие и аз, а после дойдоха някакви хора, в черни одежди, и ни взеха...

  После отворих друга страничка. Мен и теб ни събориха и започнаха много силно да ни бият. Много ни биха. С крака ме ритаха мен, и Вас биха. 

  После ме положиха върху голяма, широка дъска и започнаха с пирони да ме приковават. Даже и ръцете ми приковаха и от мен течеше много кръв. Аз бях още жив и гледам, и вас също ви мъчеха там. 

  А после там огън гореше, и зная че и вас и мен положиха в този огън. А после като отворих тази страничка, аз стоех пред Христа (и) Бога Отца. Там в началото видях такава светлина - последно временска? И видях Бога Отца. Той много, много блестеше, а аз стоех пред него в бело облечение и с венец на главата. И Божията ръка беше на (върху) мене. Такъв беше сънят. 

  А мама разказва, че се събудила през ноща, а аз съм седял и съм казал, че в моите ръце е Духът Божий. А после мама каза, че съм легнал и съм заспал. Но аз, от това нищо не помня.

  Това е, което исках да ти разкажа... (Тук, последното изречение не се разбира добре, и не е преведено! Г.С.)

    (Следва отговорът на Владика Зосима:)

  ...Ето, по принцип, такава е ситуацията, че записваме разговорите ни... Знаеш, че сега най важното е да има цар, за да примири народа с Бога. Така Господ ми открива. А примирението трябва да е такова, че след това хората да са способни да придобиват Светия Дух. Но за това трябва да се премахне всяка ерес в манастирите и Църквите, и т.н.

  Сега Господ ми откри да подготвя указ, в който ще има много точки (членове) според които свещенослужител не може да е свещенник, ако Духът Божий не го е ръкоположил. Такива свещеници трябва да се премахнат и да се поставят други. И тогава ще има общение с Господа. И да се премахнат ересите, и може би свещениците ще се покаят. 

  При нас, първото препятствие да се върви към Бога е продаването на Благодатта Божия. Свещениците сега продават требите и с това хулят Бога наш. С това, самите свещеници стават преграда между хората и Бога.

  Затова, всичко това трябва да се огласи, че хората, които продават благодатта Божия, не са свещенослужители, и никога не може да са. И ако не се покаят, те ще бъдат низвергнати от сана. 

  Ето, кратко и ясно, това което хората трябва да знаят сега, че ще се действа решително, и че според пророчествата, Царят първо ще се занимава с очистването на Църквата. Това е което Господ ми полага в сърцето, да очистим Църквата. 

  Но за това трябва хората да ни помагат. Примерно, ако в едно село има отец, - нека хората го хранят и обличат, и т.н., а свещеникът не трябва да взема никакви пари. И така ще живеят хората, и ще се обединява свещенството с тях. И няма да има препятствия да вървим към Бога. Затова свещениците които създават препятствия пред хората, трябва да ги премахнем. И тях Божият дух ще ги напуска, и те ще попадат, все повече и повече в недобри ситуации. 

  А щом Бог се е заел с хората, значи ще ги очисти. Ще ги очисти и ще им подаде утешение. Но ще подава утешение на хората, които сега започнат да ни помагат да очистваме Църквата. 

  Който мисли че обича Господа, той трябва да чуе това което казвам. Понеже, за очистване на Църквата, хората ще тръгнат (с нас). Ако премахнем всяка ерес, хората ще тръгнат. Спаси Господи!...
    Превод, Григор Симов, от видеоклипа:
    Явление отроку Павлу Богородицы

    https://www.youtube.com/channel/UCOWnwrMspSIDpZ5ewH8Exng  



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28391465
Постинги: 4305
Коментари: 7564
Гласове: 8249
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930