Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2023 10:38 - Дойде часът на Истината. Предизвикателна покана на Държавния Цар и Патриарх Зосима, към всички "непоменаващи", да защитят своята вяра или да млъкнат!
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 280 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 31.08.2023 09:34


Христос Возкресе братя и сестри. Днес такава проповед ще кажа, която вероятно мнозина ще учуди. А някого ще уплаши. Тази проповед ще е необичайна. Това ще е Проповед, изцяло, на Пророк Илия, който обича своя Бог, Бога Израилев, Отца и Сина и Светаго Духа!

   Сега когато Господ открито каза: "Ти си Пророк Илия", аз заявявам на всички вас, и искам да кажа, приятели мои, ето какво:

  Всички които вече 
 разбират и приемат, че Светият Дух е с нас, аз искам, братя мои и приятели, да предизвикам всичките тези, които наричат себе си непоменаващи, или МП, или каквито и да е, и наричат себе си Православни, и имат някакви големи общини. Които ловят хората и ги водят на някъде. 

  Няма да ги осъждаме предварително, а само правим предложение.

  Ние казваме, че се събра Събор и обяви Помазаника. И съборът определи, че който е извън РПЦ Царска Империя, са отлъчени, вън от Оградата Църковна.

  Другите непоменаващи, от Атон, Рафаил Берестов - Онуфрий, и у нас, Даниил Евстратиев, после Сергий Агеев, няма значение кои. Аз сега, не за да ги обидя, говоря, а говоря приятели мои, че ние с вас сме разпръснати. 

  Как да съберем братята наши? Не може във всяка община, а те даже между себе си не общуват. Агеевци не общуват с тези които са на Атон, да речем, с даниил Евстратиев. Те, един с друг, не общуват. Но всеки от тях казва, че при тях е Господ... И така водят хората. Къде? Бог знае.

  Ние казваме, че щом Бог веднъж е явил Царя, значи останалите хора, за кого се молят и частички отделят. За Антихриста. 

  Разбирате ли колко страшно е това? Къде те водят хората? И на мен ми е жал за тези хора. Аз твърде много се тревожа за тях, и на Господа Бога се моля.

  И ето, приятели мои и братя мои, какво Господ ми вложи в сърцето. Той ми вложи, да ви предизвикам и да кажа: Ако вие там всички непоменаващи, казвате че сте Христови деца... 

  Аз няма да споря с вас, че сте деца Божии. Вие се събирахте (групирате), не просто така.  За това което е било до провеждането на Събора, аз нищо не казвам. Но след този момент, ние вече открито заявяваме, че извън РПЦ Царска Империя, кръвта Христова, не се пролива, и хората, не се причастяват с Божествена Кръв. а се причастяват с (кръвта на) другия. 

  Да, за вас това ще е обида, ако на Литургията се молите и Бога обичате? И как тогава да се докаже на хората, когато едни казват: с нас е Бог, другите, с нас е, третите - с нас е, а всички сме разпръснати.

  Но пред муцуната на антихриста ние трябва да се обединим. Господ на небето плаче, че ние не сме се обединили. Правилно ли е това? 

  А всички казват... Трябва да се обединяваме в Христа! Но само така, както те кажат. А друго обединение, не е искат. Затова те и не могат да се обединят.
  Но в Христа, ние четем Символа на Вярата, че трябва да има единомислие! "Единомислие изповядваме" - се казва в Символа на вярата. 

  Затова, ако вие, непоменаващите, или от МП, обичате Бога свой, тогава вземете и изпратете, някакъв представител. Аз ви предизвиквам всички вас! 

  Ето (аз) Пророк Илия (Господ казва, че аз съм Пророк Илия), и ето аз ви казвам: Пророк Илия Ви призовава, предизвиква ви, да отслужим Божествена Литургия, няма значение къде... и Господ от Небето ще покаже, къде е Истинската Кръв, на Литургията Божествена? 

  Ето такова предизвикателство ви предлагам, на всичките Непоменаващи.  Можете да звъните, можете да пишете, да кликнете. Всеки от вас има възможност, да се застъпи за своя Бог.

  Василий Велики казва: "По време на гонения, всико трябва да е прозрачно", а сега е - Антихрист! Но даже и да не вярвате, че Путин е Антихрист, вие би трябвало да знаете, че духът на антихриста е тук. И това, никой от вас не отрича.

  Затова, нека обявим. Ако некой от вас мисли, че той е прав, и казва, че ако така направим, всичко ще е добре. Тогава иди и се застъпи за това, което сега отстояваш. Само че, не това което е било преди Събора, а това, което е сега!

  Затова и не говоря, понеже аз грешния зная, че Господ е милостив и на всички помага. Затова Tой и прибра Патриарха Ириней, именно тогава, когато нашия Поместен събор определи, че след Рождественските Празници, всички които са извън Църквата, извън Царската Империя, всички вече ще бъдат отлъчени. 

  И точно в тези празници, Господ прибра Главата на Непоменаващите.

  Но Господ не може просто така да остави своите деца, и Той е поставил друг Патриарх. И аз ви казвам, че вие, не го виждате, и го хулите. А ако с мене е Господ, значи вие Господа хулите, и как ли не го наричате.

  Затова сега аз ви предизвиквам, след като толкова проповеди говоря за моя Бог, за живата вяра, за Духа Свети и т.н., ето сега ви предизвиквам. От Името на Господа Бога мой и Спасителя Иисуса Христа, ви предизвиквам всички вас.

Но ако не дойдете, ако не чуете това предизвикателство, не се наричайте свещеници. Ще станете за посмешище и пред вашето паство, понеже, като пастири, не сте можали да защитите Христа. И ако вие, не можете да защитите литургията си, която отслужвате, но държите чашата и казвате: "Вярвам Господи и изповядвам, че това е наистина Тело Христово, и че Ти наистина си Син на Живия Бог, дошел да спаси грешния свят". Така стоите и говорите там на Амвона. 

  И сега докажете, че не лъжете Бога, и че е истина, като казвате, "да, ние вярваме, че това наистина е Телото Христово". Затова идете и докажете! И Господ ще яви велика милост от Небето!  

  И ще се обединят народите, ще се обединят, когато видят, къде е истинската Църква Христова!

  А ако нямате вяра, тогава не произнасяйте никакви проповеди. 

   Но ако имате вяра, тогава всеки отказ, ще е позор за вас, пред вашето паство...  

https://www.youtube.com/watch?v=iqeKLlYRscY

    Превод, извадка, Григор Симов. 



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28398235
Постинги: 4306
Коментари: 7565
Гласове: 8249
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930